määrittele mullle, mikä on hyvä sijoitus lotukselle? kyllä kimillä on tänään täydet mahdollisuudet pisteille ilman sään apuakin.Kimin mahdollisuudet hyville sijoille perustuu tosiaan aika pitkälti turva-autoon tai sadekuuroon ja siitä aiheutuvaan varikkorumbaan. Sadetta tosin ei lupaa yksikään paikallinen sääpalvelu.
Location Min Max
Melbourne 13 27
Mostly clear. Chance of any rain: 0%
Kimillä on niin vähän sadekierroksia, jos ollenkaan, että toivon kyllä kuivaa keliä. Turva-auto tosin tekis hyvääKimin mahdollisuudet hyville sijoille perustuu tosiaan aika pitkälti turva-autoon tai sadekuuroon ja siitä aiheutuvaan varikkorumbaan. Sadetta tosin ei lupaa yksikään paikallinen sääpalvelu.
Location Min Max
Melbourne 13 27
Mostly clear. Chance of any rain: 0%
DRS:llä jopa liian helppo ohittaa. Pääsuoralla imuun ja seuraavalla ohi..Kimin mahdollisuudet hyville sijoille perustuu tosiaan aika pitkälti turva-autoon tai sadekuuroon ja siitä aiheutuvaan varikkorumbaan. Sadetta tosin ei lupaa yksikään paikallinen sääpalvelu.
Saa vasta sitten mennä kun vaaratilanne takana. Kierros-pari menee kisaamisesta muttei ohittaneet tänään ainakaan ehtineet letkaan liittyäkään SC:n poistuttua.Se vähän ihmetyttää, että kierroksella ohitetut saa ajaa SC:n ohi.
Jotenkin menee koko SC:n idea hukkaan siinä.
Varmaan tiedettiin, että kovilla kumeilla ei auto kulje, niin yritettiin mennä pehmeillä niin pitkälle kuin mahdollista. Tosin samaa kyllä itsekin mietin, että eikö olisi ollut kannattavampaa kuitenkin pysähtyä aiemmin.Mikä järki oli pitää Kimi pidempään radalla kun Kobayashi ekalla stintillä. Eikö se inssi osaa kattella että toinen ajaa yli sekunnin nopeempaa uusilla renkailla, mutta ei, ajetaan kuluneilla softeilla vielä 5 kierrosta.