Kyllä se näin valitettavan usein menee. Parissa tilaisuudessa olen tuntenut lisäksi lievää myötähäpeää tuossa yleisön kosiskelussa. Vähän niinkuin joku amatööri yrittäisi huudattaa jengiä rokkikonsertissa.Joo muuten tuo haastattelu on ok, mutta nykyään menee niin että kuskit vastaa jo valmiiksi sen saman jargonian oli kysymys mikä tahansa..
Eli ensin hökästään miten hankala kisa ja haasteellinen rata ja sitten muutama yksityiskohta jotka toi huolia ajamiseen ja sitten kuitenkin kiitetään tallin väkeä ja vielä spesiaalitänksi yleisölle.. :yuck:
Ja kysymys kun saattoi olla jotain pikkasen muuta..
Pitäs olla porukka semmonen että ne vastaa kysymykseen jolloin kysymyksiä voisi olla useita per kuski.. nyt yhellä hoidetaan tuo minuutin jargonia..
Täytyy kompata ja lisätä että ainakin kilometrin mittainen suora joka on radan ainoa ohituspaikka. (Korea, Intia, Abu Dhabi, Austin)Olipas kauniisti sanottuna tylsä kisa ja tylsä rata.
Kaikki uudet radat on vaan niin p*skaa; kilometrin leveä ajorata, kilometrin leveät kanttarit, kilometrin leveät turva alueet, ilta hämärässä ajetaan saasteiden seassa kaukana f1 -faneista.
Joo mutta edellenkään ei johdu radasta. Siitä ei täyty pitää, mutta kisa olisi ollut yhtä surkea Barcelonassa, Hockenheimilla tai Silvestonessa.Täytyy kompata ja lisätä että ainakin kilometrin mittainen suora joka on radan ainoa ohituspaikka. (Korea, Intia, Abu Dhabi, Austin)
P**** kisa. :wall:
Niin. Hyvä esimerkki radan "olemattomasta" vaikutuksesta on esimerkiksi tämä kauden ehkäpä paras kisa - joka käytiin alimpaan helvettiin haukutulla Valencian radalla. Toki jotkin radat tarjoavat yleensä hyviä kisoja ja toiset huonompia, mutta jännittäviä kisoja voidaan nähdä myös huonoilla radoilla.Joo mutta edellenkään ei johdu radasta. Siitä ei täyty pitää, mutta kisa olisi ollut yhtä surkea Barcelonassa, Hockenheimilla tai Silvestonessa.
Taisipa olla kauden tylsin.
DRS sukkaa ja Pirellikin sukkaa nykyään. :wall:
Aha. Olen köyhä, ok. Itse en kyllä köyhänä ihmisenä lähtisi sellaista kisaa katsomaan jota olen juuri haukkunut.No nyt on aika rasistista tekstiä, kyllä ne intialaiset ovat F1-faneja aivan kuten eurooppalaisetkin. Myös Intiaan saa matkustaa katsomaan ykkösiä, vaikka on tietenkin ymmärrettävää jos rahat eivät riitä kuin johonkin halpalentoon Pariisiin.
Niin ja hirveä rasistikin, häpeäisit. Köyhyyttäkin kuuluu hävetä.Aha. Olen köyhä, ok. Itse en kyllä köyhänä ihmisenä lähtisi sellaista kisaa katsomaan jota olen juuri haukkunut.
Korean tämän vuoden lukuja minulla ei ole, mutta viime vuonna siellä oli 80.000 katsojaa. Intian katsojaluku romahti viime vuodesta 95.000 -> 65.000 tähän vuoteen.Tais siellä Intiassa olla joku katsojakin paikanpäällä toisinkuin Koreassa.
No juuri noinhan se toimii jo nyt.Jos tuosta DRS:stä ei päästä eroon, niin se pitäis saada toimimaan myös toiseen suuntaan. Siten että ohitetulla olisi mahdollisuus kuitata menetetty sija takaisin seuraavalla kierroksella / seuraavalla DRS alueella tms.
Minustakin näytti, että aika kauan kesti ennenkö kumpikaan suostui mittauspisteen yli menemään. Hidashan se paikka on muutenkin, joten saattoi olla pelkkää kuvitelmaa... Melkoinen antikliimaksi, jos noin todella kävi.Saatan kuvitella, mutta minusta näytti jotenkin että Kimi tajusi tuossa tilateessa DRS-alueen sijainnin eikä oikein olisi edes tahtonut ohittaa, mutta Massa ajoi niin leveäksi ettei Kimi voinut "välttyä" edelle pääsemiseltä.
Vettelin omien sanojen mukaan sammutti auton liian aikaisin, koska ei muistanut että podium oli niin kaukana. Webo sitten antoi vähän takaapäin.Loppuikohan Vettelin autosta bensa kisan loputtua kun näytti että Webber olisi työntänyt autollaan Vettelin autoa siinä kun autot tulivat varikolle kisan loputtua? Sanooko säännöt mitään tuollaisesta työntämisestä?
Lisäksi kannattaa huomioida, että Korean rata on niinsanotusti hevon perseessä. Olen pari kertaa reissannut Koreassa, ja vaikka en siellä ole F1-kisassa ollutkaan, niin tuo osa maata on eniten syrjässä. Sen sijaan Intian rata on 40 km päässä Delhistä. Jos Korean kisa olisi vastaavalla etäisyydellä Soulista tai Busanista, niin se olisi helpostikin loppuunmyyty.Korean tämän vuoden lukuja minulla ei ole, mutta viime vuonna siellä oli 80.000 katsojaa. Intian katsojaluku romahti viime vuodesta 95.000 -> 65.000 tähän vuoteen.
Deccan Chronicle
-Edit- Korean kapasiteetti on 135.000, Intian 100.000, joten ymmärrettävästi Koreassa tyhjiä paikkoja on enemmän.