JVR
Banned
- Liittynyt
- 17.6.2007
- Viestit
- 2963
Päätelkää näistä nyt jotain. Hamiltonin kova ohitusmäärä verrattuna kisojen määrään selittynee sillä että ajanu aina voittaja-autoa.
Viimeksi muokattu:
Päätelkää näistä nyt jotain. Hamiltonin kova ohitusmäärä verrattuna kisojen määrään selittynee sillä että ajanu aina voittaja-autoa.
Niin, sehän se ohituksia synnyttää, että edellä on hitaampia autoja, johtuu tämä sitten huonosta aika-ajosta, jostain ongelmasta tai erilaisesta varikkostoppirytmistä. Jos tippuu varikkokäynniltä keskikastiin, niitä hitaampia on edessä runsaammin, kuin jos ei tipu top5:n ulkopuolelle.Ok. No poimit yhden jutun, mites muut? Tähdennän vielä kerran, että iha sekuvain pari pointtia tuolta otin silmääni.
Omasta mielestä tuo statistiikka kertoo eniten kisa/aika-ajovauhti -suhteesta ja/tai negatiivisten tapahtumien määrästä kisoissa.
Mistäs tämä lista?Päätelkää näistä nyt jotain. Hamiltonin kova ohitusmäärä verrattuna kisojen määrään selittynee sillä että ajanu aina voittaja-autoa.
http://cliptheapex.com/Mistäs tämä lista?
Ei niitä kuskivertailuihin voi sellaisenaan käyttää. Pikemmin ne herättävät miettimään miksi numerot ovat sellaisia kuin ovat.Ei noi ohituslistat oikeastaan oikein mitään taida varsinaisesti merkitä. Tai vaihtoehtoisesti niiden perusteella voi vetää vaikka minkälaisia johtopäätöksiä.
Pointti oli, jos nyt oikeasti sen missasit, että nuo kuskit osaavat kyllä ajaa siten, että se kaveri siinä pysyy kyydissä. Ne lentokentällärekkaapäin tapaukset on kuitenkin aika harvinaisia ja vielä jos auto on jo pelannut sen 1,5-2h kisassa normaalisti.On kai sillä nyt joku ero istuuko autossa kiinni turvavöissä, vai auton ulkopuolella jalka hieman ohjaamon puolella.
Itse itseäni lainaan. täytyy muuttaa mielipidettä. Ehkäpä Räikkönen tosiaan oli myös antamassa kyytiä tän videon nähtyäni: http://www.youtube.com/watch?v=IBByzQBCSXE erittäin vaaralliselta näyttää myöskin.Vastaan tähän uudelleen, että tuskin Olis ollut vielä vaarallisempi paikka. Ellei sit ois koukannu sisämutkaan Alonson mentyä alta pois, mut eipä sekää ois turvallista ollut. Mun mielestä vaa himmaili pienen hetken odottaen Alonsoa.
Myös Stefu ojentaa buuaajia, tallinsa faneja. Selkärankaista.– Meidän pitää tunnustaa, että vastustajamme ovat tehneet parempaa työtä kuin me ja antaa heille kunniaa, koska urheilussa pitää hyväksyä, kun vastustaja on sinua parempi. Sama koskee faneja: En ollut tyytyväinen kuullessani, että Vettelille oli buuattu Singaporen palkintopallin edessä, Domenicali sanoo.
Edelleen olen sitä mieltä ettei näyttänyt lainkaan vaaralliselta. Noi autot pysähtyy tarvittaessa kuin seinään ja vauhtia ei jäähdyttelykierroksella ole paljoa. Kulttuuri on kyllä muuttunut. 90-luvulla selostajatkin hehkuttivat vastaavissa tapauksissa hienoa urheiluhenkeä mutta nykyään ollaan vaan syyttelemässä kun on niin vaarallista.Itse itseäni lainaan. täytyy muuttaa mielipidettä. Ehkäpä Räikkönen tosiaan oli myös antamassa kyytiä tän videon nähtyäni: http://www.youtube.com/watch?v=IBByzQBCSXE erittäin vaaralliselta näyttää myöskin.
Aiempien videoiden perusteella kuvittelin, että Webber tuli radalle sisämutkasta.
Joo paitsi jäähdyttelykierroksella jätkät ei enää nii keskittyneitä ole ajamiseen vaa faneille huitomiseen. Yhtäkkiä sielä onki joku auto edessä pysähtyneenä kulman takana,nii mitä vittua. Voit helposti käyä liveleakistä kattoon niitä nättejä "kivoja vanhoja aikoja", ku porukalla lentää suolet ja ukko menee käytännössä kahteen kappaleeseen, koska kyllähä nää jätkät nää vekottimet hallittee. Ainiin, mutta ne on unohdettu kaiken muun hienon tieltä, oli ne aikoja. voi että... Voi vitun turvallisuussäännöt sentäs, ku on pilannu kaiken.Edelleen olen sitä mieltä ettei näyttänyt lainkaan vaaralliselta. Noi autot pysähtyy tarvittaessa kuin seinään ja vauhtia ei jäähdyttelykierroksella ole paljoa. Kulttuuri on kyllä muuttunut. 90-luvulla selostajatkin hehkuttivat vastaavissa tapauksissa hienoa urheiluhenkeä mutta nykyään ollaan vaan syyttelemässä kun on niin vaarallista.
Kun ruutulippu on heilunut niin kaasu pois. Faneja voi tulla radalle joltain voi loppua bensa, innokas lippumies voi tulla radalle, moottori tai vaihdelaatikko voi jumittua. Hamilton on ainoa joka tästä penaltin voisi saada varomattomasta ajosta. Webber katsoo rauhassa ja nousee kyytiin. Alonso ja webber ovat ajaneet 200 gp:tä mieheen. Tietävät riskit ja osaavat käyttäytyä.Edelleen olen sitä mieltä ettei näyttänyt lainkaan vaaralliselta. Noi autot pysähtyy tarvittaessa kuin seinään ja vauhtia ei jäähdyttelykierroksella ole paljoa. Kulttuuri on kyllä muuttunut. 90-luvulla selostajatkin hehkuttivat vastaavissa tapauksissa hienoa urheiluhenkeä mutta nykyään ollaan vaan syyttelemässä kun on niin vaarallista.
Onko tossa tilastossa sitten mitän järkeä? Vaikken Alonsosta kuskina erityisemmin pidäkään, on kyllä ainakin tänä vuonna ollut maaginen alkukierroksilla. Ei tietysti vähiten vaisujen aika-ajojen takia. Fiilispohjalta nimeäisin kyllä Alonson vuoden ohittajaksi, oikeiden tilastojen puuttuessa.Alonso hoitaa homman suurelta osin jo ensimmäisellä kierroksella, jota tuossa tilastossa ei ole huomioitu.
hehe Mut joo tarkoitti tietenki, että ei ois välttämättä ehtiny väistää.Hamilton on kyllä nero jätkä
"– Jos Mark olisi kävellyt siinä mistä minä ajoin, olisin ajanut hänen päälleen, Hamilton sanoi. "
loogista.