Ja scarbsin mukaan blown wheelnuts:it myöskin (ei hajua kuinka tuon kääntäisi)Autosportin mukaan Torossa on S-putki.
Meinaa siis sitä että tuo pyörän pultti on ontto sisältä jolloin kuumaa ilmaa ohjataan pois jarrulevyiltä. Tällöin voidaan käyttää pienempiä jarrulevyjä kun jarrut lämpenevät vähemmän?Ja scarbsin mukaan blown wheelnuts:it myöskin (ei hajua kuinka tuon kääntäisi)
Auttaa joo jäähdyttämään jarruja ja auttaa aeroa vähentämällä turbulenssia.Meinaa siis sitä että tuo pyörän pultti on ontto sisältä jolloin kuumaa ilmaa ohjataan pois jarrulevyiltä. Tällöin voidaan käyttää pienempiä jarrulevyjä kun jarrut lämpenevät vähemmän?
Ferrarihan on tällä hetkellä Meseen nähden niskan päällä, ainakin nopeudessa. Ferrari ehtii vielä kierroksia saada tälle päivälle yllin kyllin. Katiskan purkaminen Ferrarista vei tovin aikaa...Viime kauden pre-season testien nopein taisi olla Rosbergin 1m22.792s joten eipä tuosta vielä päätellä mitään.
Tärkeintä olisi saada noita kierroksia ja tuossa tuntuu taas Mersu oleva pelottavan vahva heti alusta alkaen, erityisesti Ferrariin verrattuna.
Kovimmat äänet oli viimekaudellakin.Livekuvaa. Renaultissa viheltää turbo kovemmin kuin muilla.
https://www.periscope.tv/w/1lDxLbaZDpwGm
Röpöttää aivan kuten PV50 teiniaikoina kun ilmansuodattimen otti irti...Ferrarin uusi mylly kuulostaa tosi oudolta.
Menee energiaa hukkaan = enemmän ääntäKovimmat äänet oli viimekaudellakin.
Tuolla mitataan varmaan etusiiven aeroja tai taipumista, ei ole mikään pysyvä juttu.Mikäs tuo möykky keulassa mahtaa olla? Eipä sillä, ruma ilmestyshän tuo on jo noiden numeroiden fonttienkin takia joten eipä yksi möykky enää tuota pilaa.
Juuri alkoi suora lähetys. https://www.periscope.tv/publogic/1OyKAzNazOgGbLivekuvaa. Renaultissa viheltää turbo kovemmin kuin muilla.
https://www.periscope.tv/w/1lDxLbaZDpwGm