Ylipäätään itseäni ärsytti halki koko ensimmäisen treenin tuo, miten Niki hoki vähän väliä, että miten treenistä ei jää oikein mitään käteen ja miten ajelevat ja ottavat riskejä tuolla suunnilleen turhan päiten. Tuskimpa siellä todellisuudessa mikään talli kuitenkaan huvikseen ajelee, eiköhän siellä ole laadittu testisuunnitelmat sään mukaan ja kerätty sitä dataa mikä tuollaisissa oloissa on mahdollista.Ossi ja Niki taivastelee, miksi Ferrari lähti kokeileen mediumia. Höpisevät että kuhan vain ajellaan. No voisko olla kyse siitä, että kokeillaan miten tuo medium pelaa rajaolosuhteissa. Saadaan dataa siihen tilanteeseen kun rata alkaa kuivumaan. Pysytään paremmin arvioimaan että koska vaihetaan mediumit alle sadekelin kumien jälkeen.
Kiitos JuuZa!
Olen minä ennenkin sanonut, että miinakenttien puolustaminen on aivokuollutta. Soramontun korvaaminen kaupallisista syistä asfaltilla ja kengurukivillä on moraalitonta ja sitä puolustelevat idiootteja.Kerbin tarkoitus ei ole tuoda turvaa vaan estää radan ulkopuolisen alueen hyödyntäminen...
Parabolican asfalttialueella ei ole minkäänlaista mainosta.Olen minä ennenkin sanonut, että miinakenttien puolustaminen on aivokuollutta. Soramontun korvaaminen kaupallisista syistä asfaltilla ja kengurukivillä on moraalitonta ja sitä puolustelevat idiootteja.