Formula 1 - 2020 - 11 - Eifelin GP - Saksa

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1921
Sijainti
Vyborg
Olisko Bottas voinut voittaa tänään jos ei olisi keskeyttänyt? ainakin olisi ollut voittotaistelussa mukana.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8332
Sijainti
Vantaa
Samaa mieltä. Hän kuitenkin jäi Verstappeninkin taakse. Eikä näillä säännöillä tasaväkisillä autoilla paljoa ohiteta edes Nyrrellä.
Tämä meni kyllä huonoon tuuriinkin. Ilman virtuaali turva-autoa olisi ollut Verstappenin edellä. Minusta noihin pitäisi tehdä sääntö, ettei saisi tulla varikolle. Tätä mieltä olen ollut jo pitkään, hyötyjänä kuka tahansa.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5103
Kimi mokasi kisansa ihan itse. Oli nopeampi taas Alfoista mutta suorittaminen oli aika paskaa tänään. Nyt on Giovinazzi pisteillä edellä, saa nähdä vaikka veisikin taiston.

Tänään olisi sähköllä ollut pisteitä, mutta Kimi ei ollut niiden arvoinen suorituksellaan.
Nyrre on aina ollut Kimille paska maa. Mersun kaudelle 2003 ylivirittämän koneen haamu taitaa vaivata miestä.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5103
Tämä meni kyllä huonoon tuuriinkin. Ilman virtuaali turva-autoa olisi ollut Verstappenin edellä. Minusta noihin pitäisi tehdä sääntö, ettei saisi tulla varikolle. Tätä mieltä olen ollut jo pitkään, hyötyjänä kuka tahansa.
Usko tai älä, niin varikkostoppeja turva-auton aikaan on jo kokeiltu kieltää ja se oli täysi katastrofi. Se tosin oli välitankkauksen aikaan. Mutta ei kielto poistaisi ongelmaa. Jos nykytilanne suosii niitä hannuhanhia, jotka eivät tule varikolle liian aikaisin, niin varikon sulkeminen turva-auton ajaksi suosisi niitä hannuhanhia, jotka tekivät stoppinsa riittävän ajoissa.

Itse en jaksa näitä "hienosäätöjä", missä yritetään korjata melko vähäisiä ongelmia ja sitten mahdollisesti aiheutetaan tukku uusia. Bottas paskoi renkaansa ihan itse, joten VSC:n aikainen huono tuuri oli täysin itse aiheutettu.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4566
Renkaat aiheuttaa sirkuksen kisassa. 2013 ajettu viimeksi tuolla ja nyt ei mitään haisua miten renkaat toimii varsin kylmässä. Luulen että insinöörit toivoo sadekisaa.
Kyllä vähän Bottaksen renkaanhallinta oli taas huomattavasti huonompaa kuin maailman parhaalla.
 

mattipuh

Well-known member
Liittynyt
9.8.2009
Viestit
709
Sijainti
Full send
Kyllä vähän Bottaksen renkaanhallinta oli taas huomattavasti huonompaa kuin maailman parhaalla.
Samaa tuumailin - taitaa Bottas olla liki Hamiltonia yhdellä kierroksella mutta kun matka on yksi stintti tai kisa on auttamatta mestaria jäljessä.
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
2458
Hamilton on vaan käsittämättömön hyvä tuossa renkaiden käyttämisessä ja ymmärtämisessä. Taisi olla aikoinaan hetken aikaa Buttonia vastaan McLarenilla helisemässä renkaiden kanssa, mutta sitten ilmeisesti sai jonkun valaistumisen ja heikkous muuttuikin vahvuudeksi..
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
Minusta on aika irvokasta, että tällä tavalla entisen tähtikuljettajan kypärää lahjoitetaan toiselle ikään kuin päänahkana. Sennan kohdalla asia oli eri, koska Sennan kuolemasta oli niin pitkä aika ja erityisesti koska Hamilton oli suuri Senna-fani. Schumacher sen sijaan on vain "joku kuski", jota vastaan Hamilton on itsekin ajanut ja jonka hän on voittanut. Ja kun Schumin tilanne on mikä on. Oliko tätä esitystä varten edes konsultoitu hänen perhettään?
🤣 Kukin näkee tavallaan. Positiivisia kunnianosoituksia nuo.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5103
Show-meininkiä saa tokia digata, ei siinä, mutta ei näitä mediatemppuja ole ennen nähty. Ei edes silloin, kun Schumacher rikkoi Sennan voittamattomana pidetyn paaluennätyksen.
 

Bunder

Well-known member
Liittynyt
21.2.2017
Viestit
835
🤣 Kukin näkee tavallaan. Positiivisia kunnianosoituksia nuo.
Niin no enpä nyt oikein tiedä. Vähän mautonta hommaa mielestäni varsinkin jos Schumi joskus palaisi tähän maailmaan ja huomaa, että puoli omaisuutta on lahjoitettu Hamiltonille tämän ollessa tiedottomana.
7 mestaruuden jälkeen Lewikselle varmaan lahjoitetaan joku Schumin mestaruusautoista ja sen jälkeen Schumin asunto.
 
  • Like
Reaktiot: SJ

Vihreä lippu

Well-known member
Liittynyt
9.10.2019
Viestit
752
Niin no enpä nyt oikein tiedä. Vähän mautonta hommaa mielestäni varsinkin jos Schumi joskus palaisi tähän maailmaan ja huomaa, että puoli omaisuutta on lahjoitettu Hamiltonille tämän ollessa tiedottomana.
7 mestaruuden jälkeen Lewikselle varmaan lahjoitetaan joku Schumin mestaruusautoista ja sen jälkeen Schumin asunto.
Onhan tässäkin pointti juu.
 
Ylös