Tämähän se ratkaisu olisi.Poistamalla tuon turva-auton kiinniajamisen (lapped cars can now overtake) olisi hyvä ratkaisu, eikä eilisen kaltaisia vaaratilanteita tulisi.
Oconin auton olisi voinut siirtää kaiteiden taakse ilman VSC:tä.
Tason lasku johtuu siitä että radat on "uusia" ja ajolinjat, jarrupaikat pitää opetella alusta astin uudelleen... Turkki seuraavana, ei aikaisempaa kokemusta.Toki tuomariston mokahan tämä on. Jotenkin tuntuu vaan, että aikamoinen sähläyskisa Strollilta. Yhdellä kierroksella Ricciardon ja ratavirkailijoiden kanssa läheltäpiti tilanne ja vielä tikkarimieheltä otti ilmat pihalle. Aika-ajoissa ehkä heikoin suhteessa tiimitoveriin. Outo vain, että pari kisaa ajoi omastakin mielestä varsin hyvin ja taas palasi maan pinnalle.
No samahan se on ollut kaikille. Ehkä Stroll oppii muita hitaammin. Kukaan ei ole ajanut kisaa F1:llä kyseisillä radoilla pl. Räikkönen Imolassa.Tason lasku johtuu siitä että radat on "uusia" ja ajolinjat, jarrupaikat pitää opetella alusta astin uudelleen... Turkki seuraavana, ei aikaisempaa kokemusta.
Perezkin on ajanut.Ainoastaan Vettel, Hamilton ja Räikkönen ovat nykykuskeista ajaneet F1:llä turkissa.
Hups. "Checo" unohtui mainita. Hän ajoi Sauberilla.Perezkin on ajanut.
Turkkia en huomioinut. Vain edellisiä kisoja.Ainoastaan Vettel, Hamilton ja Räikkönen ovat nykykuskeista ajaneet F1:llä turkissa.
Stroll ajoi itse asiassa privaattitestin jollain GP2-autolla kisaviikonlopun alla. Luottoa ei selvästikään ollut.No samahan se on ollut kaikille. Ehkä Stroll oppii muita hitaammin. Kukaan ei ole ajanut kisaa F1:llä kyseisillä radoilla pl. Räikkönen Imolassa.
Mutta lasketaan sekin nyt tällä kertaa F1:ksi.Hups. "Checo" unohtui mainita. Hän ajoi Sauberilla.
Ehkä se tarvitsee muutaman kauden, jotta Imolakin alkaa sujua tyydyttävällä tavalla.Stroll ajoi itse asiassa privaattitestin jollain GP2-autolla kisaviikonlopun alla. Luottoa ei selvästikään ollut.
Mutta toisaalta se voi tarkoittaa sitä, että polttoainetta on liikaa. Monet tallit laskevat, että on parempi tankata liian vähän polttoainetta ja ajaa säästeliäästi sen sijaan, että ajaisi säästelemättä ja tankkaisi maksimimäärän.Taitaa olla periaatekysymys, että sama kilpailumatka on ajettava. Tuosta menettelystä saisi +yhden kierroksen polttoainetta ilmaiseksi.
Niin näytti. Mutta taatusti rikkonut edestä paljonkin pohjaa tai muuta osaa autosta, kun tuonne on altapäin päätynyt. Kertoo jotain noista autoista, kun noin pieni osa vaikuttaa kierrosaikaan ihan tolkuttomasti.Näytti isommalta siinä aiemmassa twiitisså.
Noi "miljoonan osan"-härpäkkeet pitäisi kieltää säännöillä kokonaan, ja sallia vain yksi solid badgeboard kuten 90-luvulla. Tai ei edes sitä...Niin näytti. Mutta taatusti rikkonut edestä paljonkin pohjaa tai muuta osaa autosta, kun tuonne on altapäin päätynyt. Kertoo jotain noista autoista, kun noin pieni osa vaikuttaa kierrosaikaan ihan tolkuttomasti.
Eikös näitä ole kielletty ja kokoajan löytyy porsaanreikiä niitä laitella?Noi "miljoonan osan"-härpäkkeet pitäisi kieltää säännöillä kokonaan, ja sallia vain yksi solid badgeboard kuten 90-luvulla. Tai ei edes sitä...