4stroke
Well-known member
- Liittynyt
- 17.1.2010
- Viestit
- 592
Silverstonessa Häkä olisi voittanut jos FIA ei olisi puuttunut peliin 98. Ei sadekisat suosi suomalaisia.
Silverstonessa Häkä olisi voittanut jos FIA ei olisi puuttunut peliin 98. Ei sadekisat suosi suomalaisia.
Mutta kun ei malttanut. Stroll oli voisi voittanut jos... Albon olisi voittanut jos... Perez olisi voittanut jos... jne jne.Sanoisin että Verstappen olisi voittanut, mikäli oli malttanut mielensä Perezin ohituksessa. Kyllä hän olisi ennemmin tai myöhemmin ohi päässyt. Taisi nyt vain hätäillä kun tiesti että Strolli paineli siinä kohti kisaa karkuun.
Ehkä vielä pitää silloin tällöin Maxin maksella oppirahoja. Pikkuvirheet kun saa pois ja oikean auton, niin seuraava moninkertainen maailmanmestari on hänessä.
Juuripa näin. JOS tädissä olis kahva, niin se olis matkalaukku.Mutta kun ei malttanut. Stroll oli voisi voittanut jos... Albon olisi voittanut jos... Perez olisi voittanut jos... jne jne.
Verstappen on kyllä hyvä, kun saa ajaa paineitta ja altavastaajana. Nyt oli tilanne toinen ja mokia tuli useampia. Ei näin.
Ricciardo on aina ollut melko heikko märällä vrt. kuivaan keliin. Ocon olisi voinut ollakin melko korkealla tänään, mutta pyörähti kahdesti ensimmäisellä kierroksella ja joutui heti tekemään ylimääräisen varikkostopin, nousi kuitenkin lähes pisteille.Ricciardo jäi lähetyksessä tosi piiloon, mitä mieltä Rellusta tuolla kelillä noin muuten?
Ylivoimainen kuski kun auto itsessään ei tämän viikonlopun olosuhteissa mitenkään erottunut edukseen muista.Olipahan lottoa, ihan mukavaa vaihtelua jatkuvalle mersun 1-2 sijoituksille. Hamilton on kyllä aivan lapanen sadekelillä.
Joku tiimipäällikkö joskus jollekin managerille sanoi "Mihin tarvitsisin huono-onnista kuljettajaa?". Aika epämääräinen jep, mutta muistan jostain kyllä lukeneeni.Tiedä sitten, ovatko hyvä ja huono onni jotenkin ansaittuja, mutta näin taas:
Suomalaisen mukaan Mercedestä oli erittäin vaikea ohjata rattiongelmien takia.
– Osuin toiseen autoon yhdeksännessä mutkassa. Auto ei ollut sen jälkeen entisellään, ja minun oli vaikea pysyä radalla. Ratti oli vinossa ja etusiivestä puuttui pala.
No jaa. Hamilton voitti puolen minuutin marginaalilla vaikka taisi ottaa kärkipaikan vasta noin 15 kierrosta ennen ruutulippua. Selkeästi vauhtia siis oli, mutta ehkä Hamilton varmisteli koko ajan enemmän mestaruutta kuin tavoitteli kärkisijoja, sillä olosuhteet olivat "herkät". Minulle tämä voitto näytti hyvin samanlaiselta kuin Mika Häkkisen uran viimeinen voitto (onko enne??????) Indianapolisissa kaudella 2001. Häkkinen toki starttasi neljännestä ruudusta ja ajoi kärkijoukossa koko ajan, mutta kiipesi kärkeen varsin hajuttomalla ja mauttomalla suorituksella.No vauhti ja varmuus ainakin olivat ihan hyvää luokkaa tallikaveriin verrattuna. Näkisin ettei Mercedes ollut erityisen kilpailukykyinen noissa olosuhteissa, mutta Hamilton taikoi hyvän tuloksen kärsivällisyydellään.
Eikös Pérezin ero Strolliin pysynyt vakiona koko ajan niiden muutaman avauskierroksen jälkeen, joiden aikana Stroll avasi nopeasti kahdeksan sekunnin kaulan? Minun muistaakseni Pérez ja Verstappen olivat kuromassa eroa kiinni muutamilla kymmenyksillä joka kierroksella, mutta toki siinä vaiheessa itsekin mietin, että onkohan Stroll jo liian kaukana muiden tavoitettavaksi.Sanoisin että Verstappen olisi voittanut, mikäli oli malttanut mielensä Perezin ohituksessa. Kyllä hän olisi ennemmin tai myöhemmin ohi päässyt. Taisi nyt vain hätäillä kun tiesti että Strolli paineli siinä kohti kisaa karkuun.
Et varmaan ihan ymmärtänyt pointtia. Noiden muiden kuskien jossittelu on täysin turhaa, voit vaikka tutkia hieman edellisiä sadekelin kisoja.Mutta kun ei malttanut. Stroll oli voisi voittanut jos... Albon olisi voittanut jos... Perez olisi voittanut jos... jne jne.
Verstappen on kyllä hyvä, kun saa ajaa paineitta ja altavastaajana. Nyt oli tilanne toinen ja mokia tuli useampia. Ei näin.
Ei se ole huonoa onnea jos itse rikkoo auton jonka jälkeen sillä on vaikea ajaa. Imolassa pala pohjassa voidaan laskea huonoksi onneksi, tätä ei.Joku tiimipäällikkö joskus jollekin managerille sanoi "Mihin tarvitsisin huono-onnista kuljettajaa?". Aika epämääräinen jep, mutta muistan jostain kyllä lukeneeni.
On seEi se ole huonoa onnea jos itse rikkoo auton jonka jälkeen sillä on vaikea ajaa. Imolassa pala pohjassa voidaan laskea huonoksi onneksi, tätä ei.
SuomiF1 sanoi:Kanadalaisen etusiipi oli vahingoittunut alapuolelta, mikä johti suureen downforce-menetykseen. Tästä johtuen Strollin renkaat tuoutuivat todella nopeasti.
– Emme olleet varmoja datastamme. Huomasimme selvän ongelman Lancen autossa, mutta näkyvää vahinkoa ei ollut. Vasta kilpailun jälkeen huomasimme vahingon autossa, Racing Point kertoi lausunnossaan.