Formula 1 - 2021 - 2 - Emilia Romagnan GP Italia

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4659
Toisaalta Mercedes vaikuttaa olevan edelleen nopein auto, kun Hamilton ajoi Verstappen kiinni ennen mokaansa ja luultavasti olisi voittanut kisan.
Maxilta loppui ihan täysin ne intterit, siksi se 5 sek ero kutistui kierroksella ohitusten myötä.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8395
Sijainti
Vantaa
Väitti juuri että Bottas ei olisi tehnyt tuota ”liikettä” jos joku muu olisi ollut eli Bottas muka juuri kohdisti sen Russelliin mikä on aika iso syytös.
Eli entistä enemmän pissa on päähän kaverilla noussut. Kun mitään liikettä ei edes ollut.
 

henrizio

väärinkäyttäjä
Liittynyt
21.4.2007
Viestit
2209
Russell sanoi haastattelussa, että herramiessopimuksessa kuuluu päästää nopeampi auto ohitseen kai kuivalla ajolinjalla. Aika pelle, kun vieläkin syyttää Bottasta. Mitä herramiesajoa kisas on?. Eli olisiko Bottaksen pitänyt ajaa märälle ajolinjalle, kun Russell ajaaa ohitse?
Juuri vähän aikaisemmin ajoi itse kuivaa linjaa ja kierroksella ohittava Hamilton ajautui märältä radalta hiekoille. :unsure:
 

Hurmurisija

Well-known member
Liittynyt
3.3.2002
Viestit
3307
Saattais välillä olla kisoissa aika vähän niitä maaliin tulijoita...
Sitten annetaan pisteet keskeytyshetken perusteella. Eikös niin tehdä nykyäänkin, jos maaliin tulijoita ei ole tarpeeksi? En ole nykytilanteesta varma.
 

Mikko_A

Työtön.
Liittynyt
13.8.2001
Viestit
6236
Mitä tulee sääntöihin, niin samahan on turva-auton kanssa. Jotkut hyötyy ja kierroksella jääneet päästetään ohi ja kerätään nippuun. Sama punaisten lippujen kanssa. Miten punaiset liput eroaa turva-autosta tai miksi pitäis olla eri säännöt? Molemmat on vaikea ennakoida ja joku hyötyy joku ei. Voi voi bottasta. Russelin moka toki, mutta eipä se tosiasiaa muuta, että järkyttävää alisuorittamista taaas. Ylipäätään noloa, että taistelet sijasta 9-10 tuon tason autolla. Toto joutuu miettimään kohta, että miten pelkällä Hamiltonilla voidaan kahta red bullia vastaan kisata. Perez pääsi jo tänä vkl jyvälle vauhdin suhteen. Toki kisa meni vaikeissa olosuhteissa penkin alle. Suunta on kuitenkin oikea. Mun ennustus on jos mikään ei muutu niin Bottas ja Russell
vaihtaa paikkaa kauden puolessa välissä. Pakko jos mercedes haluaa taistella mestaruudesta.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5718
En mä nyt lähtis tekemään kuskista mitään persoonallisuusanalyysia sen jälkeen kun on kolaroinut 300 km/h vauhdissa. Kertokaa mulle yksikin kuski, joka ei olis uransa aikana sanonut jotain typerää haastattelussa.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8395
Sijainti
Vantaa
En mä nyt lähtis tekemään kuskista mitään persoonallisuusanalyysia sen jälkeen kun on kolaroinut 300 km/h vauhdissa. Kertokaa mulle yksikin kuski, joka ei olis uransa aikana sanonut jotain typerää haastattelussa.
Kuten sanoin tuossa, luin juttuja jo tätä kisaa aiemmin. Muiden kuskien typeeryydet loppuvat viimeistään yleensä ennen haastatteluja. Tällä on jatkunut haasttattelujen jälkeen twiittaamalla.
 

Vihreä lippu

Well-known member
Liittynyt
9.10.2019
Viestit
752
Olipahan kisa.
Hyvä että Verstappen voitti. Olihan Hamiltonilta taas mestarillinen ajo kun kisa saatiin taas käyntiin. Se hyvä puoli tässäkin kisan tuloksessa on MM taistelun kanalta että Hamilton johtaa MM sarjaa ainoastaan yhdellä pisteellä toisena olevaan Verstappeniin. Bottas ja Perez eivät saaneet kyllä tänään kisassa mitään aikaan. Taitavat juotua kakkos kuskeiksi aika nopeasti noilla esityksillä. Kimiltä fiksu ajo tänään toivottavasti saa pitää sijoituksensa.
 

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2075
Oliks Alpinet kertaakaan tv-kuvassa tänään? Jotenkin hajuton ja väritön kisa heiltä.
 

Mikko_A

Työtön.
Liittynyt
13.8.2001
Viestit
6236
Huomasin kukaan kun alussa käytiin tiimien pistetilannetta läpi, niin lähetyksessä luki virallisessa listassa McLaren Renault. 😁
 

Busso

Well-known member
Liittynyt
14.7.2019
Viestit
609
Viihdyttävä kilpailu joka tapauksessa.

Ja vanhoja kunnon ratoja tämä, että hiekka rankaisee. Selvästi monella PlayStation-kuskilla hankalaa näillä radoilla. Enemmän näitä saisi olla, kun se asfaltti-keilaus mitä taas tullaan monella radalla tänäkin vuonna näkemään on joka kerta yhtä teennäistä.
 

Vihreä lippu

Well-known member
Liittynyt
9.10.2019
Viestit
752
Viihdyttävä kilpailu joka tapauksessa.

Ja vanhoja kunnon ratoja tämä, että hiekka rankaisee. Selvästi monella PlayStation-kuskilla hankalaa näillä radoilla. Enemmän näitä saisi olla, kun se asfaltti-keilaus mitä taas tullaan monella radalla tänäkin vuonna näkemään on joka kerta yhtä teennäistä.
Totta. Jos radalta vähänkään poistui niin on hiekoilla. Positiivinen kisa tämä kun ei ainaista rata viivoista vatvomista kuten monella uudella radalla nykyisin.
 

Vihreä lippu

Well-known member
Liittynyt
9.10.2019
Viestit
752
Stroll taisi tänään ajaa ihan kelpo kisan. Miten Vettelillä ei kulkenut?
 

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1934
Sijainti
Vyborg
Olisikohan Verstappen pystynyt voittamaan kuivalla radallakin tänään jos ei olisi satanut tänään?
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5718
Kimi sanoi aikoinaan Monacossa, että Pereziä pitäis varmaan vetää turpaan että oppis käyttäytymään.

Että joo, kyllä noita heittoja on kaikilta tullut. Kyllä mä ton edelleen laitan ainakin 90-10 Russellin piikkiin, mutta ymmärrän hänenkin kannan.
 
Ylös