Freak
Well-known member
Joskus muinoin foorumilta tuli pitkästi bannia perseraiskaus-sanan käytöstä. Oi niitä aikoja...Minä itken vain tuosta "enään" käytöstä. Sydäntä repii suomenkielen perseraiskaus.
Joskus muinoin foorumilta tuli pitkästi bannia perseraiskaus-sanan käytöstä. Oi niitä aikoja...Minä itken vain tuosta "enään" käytöstä. Sydäntä repii suomenkielen perseraiskaus.
Mosse oli aikaansa edellä kielipoliisina. Sai hyvän porukan hajoamaan ja monet lähtemään foorumilta, pilkkua nussimalla.Joskus muinoin foorumilta tuli pitkästi bannia perseraiskaus-sanan käytöstä. Oi niitä aikoja...
No nyt menee mielenkiintoiseksi. Kaverilla on jemmassa vielä tuoretta pattia kauden loppuun.
Hamiltonilla ei ollut tuorein moottori käytössä.
En nyt ala nimiä heittämään, koska on olemassa n. 0,001% mahdollisuus että olen väärässä, mutta jos hänen kirjoitustyylinsä ja agendansa tietää, niin ei tarvitse kovin kummoinen salapoliisi olla löytääkseen hänet foorumin nykyisistä aktiivipostaajista.Eikös Mosse nykyään kirjoita eri nimikkeellä foorumilla? Ainakin olen kuullut tälläistä.
Olisi hauskaa tietää kuinka monta kymppää eroa olisi tullut lisää silläNo nyt menee mielenkiintoiseksi. Kaverilla on jemmassa vielä tuoretta pattia kauden loppuun.
On niillä ainakin yksi millä pystyy kisaa ajamaan. Tod.näk. perjantaina ajettu sillä moottorilla.Olisi hauskaa tietää kuinka monta kymppää eroa olisi tullut lisää sillä
Kuinka monta Bottaksella mahtaa olla varastossa?
Saattaa Alpine olla ensi kaudella aivan kärkitiimien joukossa. Itselläni on sellainen tuntuma. Alonso liittyi tiimiin vartavasten voittamaan sen kolmannen tittelinsä, ei ajamaan pistesijoista. Tällä kaudella Alpine on jo saavuttanut GP- voiton, ja useasti ollut McLarenia ja Ferraria edellä. Kuten tänäänkin.Alpine oli mukavan pirteä tänään. Monesti väläyttelevät harkoissa ja sitten aika-ajoissa joillain sijoilla 8-12.
Tää on kyllä turhaa, jos ainoastaan Alonso ja Vettel hidastivat. Eikös kaikki muut ajaneet aivan normaalisti? Kaikki muutkin siis tuomariston eteen.Niistä keltaisista lipuista Max tuomaristoon.
Veikkauksia, että mitä käy?
https://www.racefans.net/2021/11/20/verstappens-front-row-start-in-jeopardy-as-stewards-investigate-yellow-flag-incident/
Käsittely puolen päivän jälkeen.
OnNiistä keltaisista lipuista Max tuomaristoon.
Veikkauksia, että mitä käy
Siinä olisi kyllä taas niin "Max mestariksi, vaikka väkisin"-ratkaisu FIAn tyypeiltä. 3/5 ruutua taisi noista olla vakiorangaistus. Jos tuota on rikottu, niin kaiken järjen mukaan tuollainen sen on oltavaMaxin 2. aika hylkään jolloin 3. sija ja puhtaampi puoli radasta.