Formula 1 - 2021 - 22 - Abu Dhabin GP 12.12

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5103
En lähde itse arvailemaan yhtään. Hamiltonillakin on nyt aivan erilaiset paineet, kun ratkaisevaan kisaan starttaa takaa niin pisteissä kuin gridilläkin. Verstappen kolaa hänet pihalle, jos hän yrittää ohi, joten aivan varmasti alussa otetaan varovaisesti. Tämän jälkeen varikkotaktiikat ja rengaskuluma ratkaissee kaiken.
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9171
Mistä näkee koko viikonlopun käytetyt rengasseokset?
Pirelli Motorsportin twitterissä tulee jossain vaiheessa kisapäivää ainakin julki ne, mitä rengasseoksia kuskeilla on tarjolla. Joka tapauksessa aika-ajoihin lähdettiin Mersun osalta kahdella hardilla, kahdella mediumilla ja kolmella softilla, Red Bullilla kahdella hardilla, yhdellä mediumilla ja neljällä softilla. Tuosta yhdet softit putoavat Q3:n myötä kokonaan pois.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5690
Mestaruuskamppailu lässähti nyt ihan kokonaan. Mazepin siis joutuu jättämään kisan väliin koronan takia.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
2906
Saas nähdä, että pysähtyykö joku Honda moottorinen auto radan varteen siinä 8 kierroksen paikkeilla ja tulee turva-auto.
 

Busso

Well-known member
Liittynyt
14.7.2019
Viestit
609
Minulla on vahva intuitio siitä,että Hamilton on maailmanmestari vm 2021 parin tunnin päästä.
 
  • Like
Reaktiot: SJ

AaaVee

Well-known member
Liittynyt
12.12.2016
Viestit
63
Aattelin et näinköhän tapahtuu jotain tylsää. Rengas/moottoririkko eikä varsinaista taistelua sijoituksista.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5103
Verstappen ei ainakaan päästä Hamiltonia ohitse ajamalla. Jos mestaruus meinaa mennä, niin sitten on sama kolaroida ja jättää asia tuomariston pähkäiltäväksi.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4507
Sijainti
Kokkola
Tunteikas päivä luvassa. Kimi on tarjonnut 20 vuotta hienon muiston jos toisenkin, ja tänään ympyrä sulkeutuu. Toivottavasti pääsee maaliin, sama millä sijalla. Toivottavasti mestaruuskamppailussakin saadaan edes auttavasti kunniallinen loppu. Mitä tulee muuten rata-alueeseen, niin peukku alas Codemastersille siitä, että pelissä oli edelleen vanha versio radasta. Vai kuinka tuoreet nämä muutokset sitten on kun parissa paikkaa on niin sanotusti vedetty mutkia suoriksi?
 

Mikko_A

Työtön.
Liittynyt
13.8.2001
Viestit
6219
Verstappenin viime aikaiset kommentit on kyllä ollut ihan jäätävää tuubaa. Tyypillä on hivenen kusi noussut päähän. En ihan ymmärrä, että opin isältäni? Mitä? Eihän Jos ollut mikään erityinen mun mielestä. Sikailu ilmeisesti lasketaan taidoksi.

Huvittavaa myös puhua tahallisista ulosajoista, kun itse heiluu kokoajan rajamailla. Ohittaminen radan ulkopuolelta ilmeisesti on hänen mielestä ok. Puhumattakaan historiasta. Toivon todellakin että tulee kuokkaan tänään...

Loistava esimerkki kun elää kuplassa missä isä kehuu kokoajan ja helmutti huutaa fialle että heidän kultapoikaa syrjitään ja ansaitsemme voittaa. En ymmärrä miten red bull on vajonnut näin alas.

"hän ei osaa ajaa kuin minä" :D :D Kevyttä puhetta herra 0 mestaruutta tällä hetkellä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/max-verstappen-uhriutui-naurettavaa-moukuttaa-surutta-lewis-hamiltonia/8310480#gs.j768wy
 

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3749
Verstappenin viime aikaiset kommentit on kyllä ollut ihan jäätävää tuubaa. Tyypillä on hivenen kusi noussut päähän. En ihan ymmärrä, että opin isältäni? Mitä? Eihän Jos ollut mikään erityinen mun mielestä. Sikailu ilmeisesti lasketaan taidoksi.

Huvittavaa myös puhua tahallisista ulosajoista, kun itse heiluu kokoajan rajamailla. Ohittaminen radan ulkopuolelta ilmeisesti on hänen mielestä ok. Puhumattakaan historiasta. Toivon todellakin että tulee kuokkaan tänään...

Loistava esimerkki kun elää kuplassa missä isä kehuu kokoajan ja helmutti huutaa fialle että heidän kultapoikaa syrjitään ja ansaitsemme voittaa. En ymmärrä miten red bull on vajonnut näin alas.

"hän ei osaa ajaa kuin minä" :D :D Kevyttä puhetta herra 0 mestaruutta tällä hetkellä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/max-verstappen-uhriutui-naurettavaa-moukuttaa-surutta-lewis-hamiltonia/8310480#gs.j768wy
Juuri tämän takia Verstappen ei ole enää suosikkini tällä kaudella mestariksi. Toivottavasti Hamilton sen nappaa. Verstappenia kannustin vielä kauden keskivaiheilla, mutta rumat otteet radalla ja tällainen suunsoitto on ollut sellaista, että toivon mieluummin Hamiltonin voitavan
 

Razor

Well-known member
Liittynyt
12.10.2008
Viestit
1230
Verstappenin viime aikaiset kommentit on kyllä ollut ihan jäätävää tuubaa. Tyypillä on hivenen kusi noussut päähän. En ihan ymmärrä, että opin isältäni? Mitä? Eihän Jos ollut mikään erityinen mun mielestä. Sikailu ilmeisesti lasketaan taidoksi.

Huvittavaa myös puhua tahallisista ulosajoista, kun itse heiluu kokoajan rajamailla. Ohittaminen radan ulkopuolelta ilmeisesti on hänen mielestä ok. Puhumattakaan historiasta. Toivon todellakin että tulee kuokkaan tänään...

Loistava esimerkki kun elää kuplassa missä isä kehuu kokoajan ja helmutti huutaa fialle että heidän kultapoikaa syrjitään ja ansaitsemme voittaa. En ymmärrä miten red bull on vajonnut näin alas.

"hän ei osaa ajaa kuin minä" :D :D Kevyttä puhetta herra 0 mestaruutta tällä hetkellä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/max-verstappen-uhriutui-naurettavaa-moukuttaa-surutta-lewis-hamiltonia/8310480#gs.j768wy
Toisaalta voi olla ihan tietoista kommentointia kun tuntuu pääsevän Hämiksen pään sisälle näillä. Hamiltonhan veti foliohattu teoriatkin, että Max lukkojarrutti tahallaan mediumit flatspotille ja tarkoitus oli kokoajan ottaa softit. :D
 

Mikko_A

Työtön.
Liittynyt
13.8.2001
Viestit
6219
Juuri tämän takia Verstappen ei ole enää suosikkini tällä kaudella mestariksi. Toivottavasti Hamilton sen nappaa. Verstappenia kannustin vielä kauden keskivaiheilla, mutta rumat otteet radalla ja tällainen suunsoitto on ollut sellaista, että toivon mieluummin Hamiltonin voitavan
Tämäpä... Itsekin kannatin ehkä aavistuksen enemmän kauden mittaan verstappenia. Sinällään sama kumpi voittaa itselle.

Nyt kyllä alan kallistumaan Hamiltonin kelkkaan. Jotenkin niin kusipäinen kuva jää tuosta Verstappenin isä poika duuosta ja Helmutista että hyi.
 

Mikko_A

Työtön.
Liittynyt
13.8.2001
Viestit
6219
Toisaalta voi olla ihan tietoista kommentointia kun tuntuu pääsevän Hämiksen pään sisälle näillä. Hamiltonhan veti foliohattu teoriatkin, että Max lukkojarrutti tahallaan mediumit flatspotille ja tarkoitus oli kokoajan ottaa softit. :D
Sekin on pointti, mutta tämä on enemmän noloa kommentointia kun mitään peliä. Itseä lähinnä Hamiltonina naurattais, että mikä hiekkalaatikkohuutelija toi tyyppi on. Tyyliin mun isä on kovempi kun sun tms... Tuntuu että onkohan se Verstappen jolla ei kuuppa kestä kun tulee tämmösiä höpötyksiä?

Tavallaan tuo psykologinen peli on taito myös. Siinä on ero millon se menee lapselliseksi suun soittamiseksi ja uhoamiseksi.
 

Mikko_A

Työtön.
Liittynyt
13.8.2001
Viestit
6219
Olen aika vakuuttunut muutes näiden kommenttien myötä, etä verstappen tulee tänään kolaamaan hamiltonin ulos jossain tilanteessa ja itsensä samalla. Vahva kutina.

Nyt on verstappen niin latautunut väärällä tavalla että veikkaan, että läikkyy yli ja pahasti.
 

AaaVee

Well-known member
Liittynyt
12.12.2016
Viestit
63
Mitäs sanotte jos kävis niin, et jommankumman auto hyytyy lämppärikierroksella radanvarteen😁
 
Ylös