Puolueettomia selostajia ei ole. Sky:n feediä käytetään f1tv:n lähetyksessäkin.Brundle tuomitsee jo valtterin ja mersun suhteen huonoksi kun ei totella määräyksiä. Jos suomalaisilla on sinivalkolasit niin on kyllä briteilläkin.
Eli käytännössä varmistettaisiin että kaikki tallit on lähes samalla taktiikalla liikenteessä? Ei se ainakaan lisää mielenkiintoa toisi. F1:sten mielenkiintoisuus nykyään nimenomaan perustuu suuresti taktiikoiden erilaisuuteen.Mitä, jos pakollisiin pysähdyksiin tuotaisiin vakioidut pit windowt? Esim. 2 pysähdystä on tehtävä 2/3 kisamitan aikana, toisiko se kilpailuihin mielenkiintoa vai olisiko yhtä tyhjän kanssa?
Se oli pointtina, mutta annoit tähän loistavan argumentin.Eli käytännössä varmistettaisiin että kaikki tallit on lähes samalla taktiikalla liikenteessä? Ei se ainakaan lisää mielenkiintoa toisi. F1:sten mielenkiintoisuus nykyään nimenomaan perustuu suuresti taktiikoiden erilaisuuteen.
Välitankkaus takasin, ni nähtäisiin taas tosissaan ajamista koko kisamatkan ajanMitä, jos pakollisiin pysähdyksiin tuotaisiin vakioidut pit windowt? Esim. 2 pysähdystä on tehtävä 2/3 kisamitan aikana, toisiko se kilpailuihin mielenkiintoa vai olisiko yhtä tyhjän kanssa?
Kannatetaan!!Välitankkaus takasin, ni nähtäisiin taas tosissaan ajamista koko kisamatkan ajan
No mikä tässä sitten oli ongelma? Bottas ei tehnyt mitään typerää eikä epätoivoista. Hän yksinkertaisesti pakotti Hamiltonin yrittämään sen 10 %, mitä tuolla rengaserolla oli tarve yrittää. Ei siinä Hamiltonkaan joutunut erityisesti riskejä ottamaan.Mutta kun tilanteessa oli täysin selvää, että Hamilton tulee joka tapauksessa ohi.
Tiedän kunhan laskin leikkiäJa sitten Bottas olisi ajanut helppoon voittoon. Sekin tekee kisasta mielenkiintoisen ainoastaan siinä tilanteessa, että olet suomalainen / Bottas-fani.
Tiedän kunhan vain laskin leikkiä
Totta mutta kyllä Mercedes on voittanut mestaruuksia yhtäjaksoisesti vuodesta 2014 eli 7 kautta putkeen, kun tuossa vaiheessa esim Schumacher ja Ferrarin valtakausi oli jo päättynyt.Minun mielestä F1:n mielenkiintoisuus on kuitenkin ollut ihan hyvällä tasolla viime vuosina, kunhan jaksaa katsoa kärkitaistelun taaksekin. Dominoivia talleja/kuskeja on aina ollut, oli säännöt sitten mitkä tahansa. En lähtisi vielä älyttömiä johtopäätöksiä tekemään, että nähdään tylsähkö kisa radalla, jolla oli viimeksi mielenkiintoinen kisa silloin kun Schumi voitti ekan kisansa Ferrarilla. No, Maldonadon voitto oli myös aika jees, mutta pointti on silti sama.
To whom it may concern, fuck you. Vanhat vs tuoreet renkaat on kuin kissanpennun karjaisu leijonalle, ei pelota. Lopputulos tiedetään 100% varmuudella.Aika jännä juttu kyllä. Ihmiset valittavat kun Bottas tottelee tallimääräyksiä. Copy jamesta vaan viljellään ja nauretaan. Nyt kun Bottas ei heti totellutkaan, valitaan siitäkin. Ikinä ei ole hyvä. Koittakaa nyt jo päättää.
Botta on heittänyt kirveen kaivoon, mä veikkaan että kuliseissa kiehuu. Ei noi nähdyt jutut kyllä luottamusta herätä, kukaan ei taputa kun paalulle, yksin vedät voittokaljat jne...Ihmeellisen paljon Bottas peitteli Hamiltonia vaikka olivat täysin eri taktiikoilla, eikä Bottas saavuttanut Verstappenia. Se vähäinenkin valttikortti joka Bottaksella on jatkopahvin suhteen on yhteistyökyky. Ettei vaan Toto suutu kun ollaan hidad vanhoilla renkailla ja vielä yritetään tehdä tulppaa kun tallikaveri on jahdissa.
Onko tähän muitakin syitä kuin se, että on vaan paljon parempi kuin kaikki muut?Lewis Carl "vitun" Hamilton, formula ykkösten syöpä.
Kun eteen tuli toisena ajanut tallikaveri, odottivat monet Bottaksen väistyvän suosiolla. Yllätys olikin, kun Bottas pakotti Hamiltonin roikkumaan perässään puoli kierrosta ennen rehellistä ohitusta.
Kisan jälkeen Bottakselta kysyttiin lehdistötilaisuudessa, miksi hän toimi näin.
– Olisin voinut päästää hänet edelle aiemmin, mutta minulla oli omakin kisa ajettavana. Laskelmoin asemiani, sillä yritin saada tarpeeksi eroa Charles Leclerciin omaa varikkokäyntiäni ajatellen, Bottas selvensi.
Ammattimiehet ajaa ammattimiesten lailla, nythän mitään ei tapahtunut. Myös Verstappen tiedostaa, että Mersu oli tällä radalla nopeampi, joten pikku riski piti ottaa.Ei aggressiivinen saa olla ja pitääkin jos haluaa taistella mestaruudesta, mutta siinä on hiuksenhieno ero missä menee raja. 19 kisaa jäljellä tärkeintä on roikkua vain mukana ei sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu.