Formula 1 - 2023 - 7 - Monacon GP

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3595
Tuo sade piristi kisaa. Muuten oli kyllä järkyttävää unilääkettä. Aika-ajot oli täällä jännät. Mutta on ollut kyllä masentava 2023 f1-kausi.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8529
Sijainti
Vantaa
Onneksi FIAlla oli ainakin tällä kertaa munat vaikka forumilla manattu koko viikon miten sateella ei anneta ajaa ja on punaiset liput samantien. Oli kerrankin hyvä Monaco!
Tuo oli vielä aika pientä sadetta. Nuo tarjoaakin viihdettä. Hiukan enemmän vettä, niin punainen lippu olisi nähty.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8529
Sijainti
Vantaa
Mitä muuten Russell pyysi loppukisassa? Yrittikö siis päästä Hamiltonin ohi, jotta olisi pyrkinyt hyökkäämään Oconin kimppuun? Pitää kysyä, että millä vauhdilla hän olisi sen ohituksen Oconista tehnyt, kun ei pysynyt Hamiltonikaan kyydissä.
 

Mikko_A

Työtön.
Liittynyt
13.8.2001
Viestit
6257
Yllättävän vähän sade aiheutti ongelmia. Olisi voinut olettaa, että pari seinään ajoa tms.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
3302
Mitä muuten Russell pyysi loppukisassa? Yrittikö siis päästä Hamiltonin ohi, jotta olisi pyrkinyt hyökkäämään Oconin kimppuun? Pitää kysyä, että millä vauhdilla hän olisi sen ohituksen Oconista tehnyt, kun ei pysynyt Hamiltonikaan kyydissä.
Ajatteli, että voisi tehdä paremmin eroa takanaolijaan, kun oli se rankku niskassa, mutta sai pidettyä kuitenkin eron itse, vaikka jäikin Hamin kelkasta
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
3302
Onneksi FIAlla oli ainakin tällä kertaa munat vaikka forumilla manattu koko viikon miten sateella ei anneta ajaa ja on punaiset liput samantien. Oli kerrankin hyvä Monaco!
Nyt ei ihma ja kumma ollut turva-autoilua, mutta eihän toi nyt ainakaan mielenkiintoisemmaksi muuttunut pätkääkään sateen alun söhläyksen jälkeen. Ajettiin tosi kaukana toisista, kieli keskellä suuta. Paremmalla pidolla joku olisi ehkä jotain edes yrittänyt, mutta nyt ajettiin turvallisen hajuraon päässä.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
4200
Miksi olisin. Sun luetun ymmärryksesi on ihan säälittävää. Tai no muutenkin. Keskustelet mielummin muista kirjoittajista, kuin esim. kisatapahtumista.
Ehkä tulit housuihin nyt tuostakin väärinymmärtämisestä. Joten ihan hyvä juttu sulle siis.
Miten tämä nyt pitäisi ymmärtää? Mikäkin asiantuntija.

Mitä luulet oikeasti? Onko merkkejä siitä että sateella ajettaisiin? Eiköhän se ole turva-auton takana köröttelyä ja punaista lippua kun jollakin lipsahtaa.
Tuota, kuten olet itse huomannut niin FIA ei ajata kuskeja sateella ja Monacossa kun lipsahtaa, niin se on punainen lippu.
No ajettiinko sateella?
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4854
Miten tämä nyt pitäisi ymmärtää? Mikäkin asiantuntija.
No ajettiinko sateella?
Nyt voit boldata sen kohdan, missä minä toivon ettei ajettaisi.
Sun luetunymmärtäminen on vaillinaista, koska sulla on niin vahva narratiivi kirjoituksissasi, että se sokaisee sun silmät.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
4200
Nyt voit boldata sen kohdan, missä minä toivon ettei ajettaisi.
Sun luetunymmärtäminen on vaillinaista, koska sulla on niin vahva narratiivi kirjoituksissasi, että se sokaisee sun silmät.
Kun tulee sateenuhka niin täällä yleensä porukka jakautuu kahteen, osa tuulettaa ja osa piipittää turva-autoista/vesisuihkuista/punaisista lipuista. Sama homma aikoinaan lokareiden kanssa kun naureskelit minun lokarijutuille kunnes FIA alkoi kehitellä lokareita. Taidat itse olla sokea.
 

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3903
Ihan hieno Monacon GP. Paljon parempi, kuin yleisesti viime vuosina on ollut.

Ja kaiken kruunasi vieläpä Oconin podium sijoitus Alpinella. On kyseessä ensimmäinen ranskalaisen kuljettajan podium Monacossa sitten Olivier Panisin voiton 1996.

Kummatkin myös tulivat ranskalaisen tiimin autolla, Ligierillä ja Alpinella.

 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8529
Sijainti
Vantaa
Kun tulee sateenuhka niin täällä yleensä porukka jakautuu kahteen, osa tuulettaa ja osa piipittää turva-autoista/vesisuihkuista/punaisista lipuista. Sama homma aikoinaan lokareiden kanssa kun naureskelit minun lokarijutuille kunnes FIA alkoi kehitellä lokareita. Taidat itse olla sokea.
Ne lokarit on ollu tapetilla aiemmin kuin sinä keksit. Erittäin vanha idea eikä FIA ole vinkkiä sinulta saanut. Toisaalla on ollut keskustelua vuosia sitten, että ne sotii auton ulkonäköä, koska F1 on sellainen mitä on.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
4200
Ne lokarit on ollu tapetilla aiemmin kuin sinä keksit. Erittäin vanha idea eikä FIA ole vinkkiä sinulta saanut. Toisaalla on ollut keskustelua vuosia sitten, että ne sotii auton ulkonäköä, koska F1 on sellainen mitä on.
Sillon kun niistä oli juttua täällä niin minut teilattiin koska olin niiden kannalla, kunnes FIAkin näki ainakin niiden kehittämisen ja kokeilun tarpeellisuuden. Sama porukka toimii täällä edelleen sadekelin asiantuntijoina miten sateella ei voi nykyään ajaa.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4854
Kun tulee sateenuhka niin täällä yleensä porukka jakautuu kahteen, osa tuulettaa ja osa piipittää turva-autoista/vesisuihkuista/punaisista lipuista. Sama homma aikoinaan lokareiden kanssa kun naureskelit minun lokarijutuille kunnes FIA alkoi kehitellä lokareita. Taidat itse olla sokea.
No jos susta punainen lippu on jotenkin hyvä, niin ei kai siinä.
 
Ylös