nordic man
Well-known member
- Liittynyt
- 9.5.2009
- Viestit
- 3873
Tuo sade piristi kisaa. Muuten oli kyllä järkyttävää unilääkettä. Aika-ajot oli täällä jännät. Mutta on ollut kyllä masentava 2023 f1-kausi.
Tuo oli vielä aika pientä sadetta. Nuo tarjoaakin viihdettä. Hiukan enemmän vettä, niin punainen lippu olisi nähty.Onneksi FIAlla oli ainakin tällä kertaa munat vaikka forumilla manattu koko viikon miten sateella ei anneta ajaa ja on punaiset liput samantien. Oli kerrankin hyvä Monaco!
Noh juu ja ihme ettei tulla punasta lipppua kun auto oli 2 sekuntia parkissa radan reunassa.Tuo oli vielä aika pientä sadetta. Nuo tarjoaakin viihdettä. Hiukan enemmän vettä, niin punainen lippu olisi nähty.
Kuulinko muuten oikein, että Hamilton olisi jossain vaiheessa runoillut ratioon, notta radalla on vaarallista ajaa sateella?Tuo oli vielä aika pientä sadetta. Nuo tarjoaakin viihdettä. Hiukan enemmän vettä, niin punainen lippu olisi nähty.
Sanoi olevan vaarallista ajaa, kun radalla on niin paljon romua.Kuulinko muuten oikein, että Hamilton olisi jossain vaiheessa runoillut ratioon, notta radalla on vaarallista ajaa sateella?
Seinään ajojahan oli joka puolella. Ajoivat vain niin hiljaa, että kenenkään jousitus ei hajonnut eikä tarvittu (V)SC:tä.Yllättävän vähän sade aiheutti ongelmia. Olisi voinut olettaa, että pari seinään ajoa tms.
Olihan siellä useampikin seinäänajo, mutta nuo nykyajan tankit ei ole pikku osumista moksiskaan.Yllättävän vähän sade aiheutti ongelmia. Olisi voinut olettaa, että pari seinään ajoa tms.
Ajatteli, että voisi tehdä paremmin eroa takanaolijaan, kun oli se rankku niskassa, mutta sai pidettyä kuitenkin eron itse, vaikka jäikin Hamin kelkastaMitä muuten Russell pyysi loppukisassa? Yrittikö siis päästä Hamiltonin ohi, jotta olisi pyrkinyt hyökkäämään Oconin kimppuun? Pitää kysyä, että millä vauhdilla hän olisi sen ohituksen Oconista tehnyt, kun ei pysynyt Hamiltonikaan kyydissä.
Nyt ei ihma ja kumma ollut turva-autoilua, mutta eihän toi nyt ainakaan mielenkiintoisemmaksi muuttunut pätkääkään sateen alun söhläyksen jälkeen. Ajettiin tosi kaukana toisista, kieli keskellä suuta. Paremmalla pidolla joku olisi ehkä jotain edes yrittänyt, mutta nyt ajettiin turvallisen hajuraon päässä.Onneksi FIAlla oli ainakin tällä kertaa munat vaikka forumilla manattu koko viikon miten sateella ei anneta ajaa ja on punaiset liput samantien. Oli kerrankin hyvä Monaco!
Miten tämä nyt pitäisi ymmärtää? Mikäkin asiantuntija.Miksi olisin. Sun luetun ymmärryksesi on ihan säälittävää. Tai no muutenkin. Keskustelet mielummin muista kirjoittajista, kuin esim. kisatapahtumista.
Ehkä tulit housuihin nyt tuostakin väärinymmärtämisestä. Joten ihan hyvä juttu sulle siis.
Mitä luulet oikeasti? Onko merkkejä siitä että sateella ajettaisiin? Eiköhän se ole turva-auton takana köröttelyä ja punaista lippua kun jollakin lipsahtaa.
No ajettiinko sateella?Tuota, kuten olet itse huomannut niin FIA ei ajata kuskeja sateella ja Monacossa kun lipsahtaa, niin se on punainen lippu.
Nyt voit boldata sen kohdan, missä minä toivon ettei ajettaisi.Miten tämä nyt pitäisi ymmärtää? Mikäkin asiantuntija.
No ajettiinko sateella?
Kun tulee sateenuhka niin täällä yleensä porukka jakautuu kahteen, osa tuulettaa ja osa piipittää turva-autoista/vesisuihkuista/punaisista lipuista. Sama homma aikoinaan lokareiden kanssa kun naureskelit minun lokarijutuille kunnes FIA alkoi kehitellä lokareita. Taidat itse olla sokea.Nyt voit boldata sen kohdan, missä minä toivon ettei ajettaisi.
Sun luetunymmärtäminen on vaillinaista, koska sulla on niin vahva narratiivi kirjoituksissasi, että se sokaisee sun silmät.
Ne lokarit on ollu tapetilla aiemmin kuin sinä keksit. Erittäin vanha idea eikä FIA ole vinkkiä sinulta saanut. Toisaalla on ollut keskustelua vuosia sitten, että ne sotii auton ulkonäköä, koska F1 on sellainen mitä on.Kun tulee sateenuhka niin täällä yleensä porukka jakautuu kahteen, osa tuulettaa ja osa piipittää turva-autoista/vesisuihkuista/punaisista lipuista. Sama homma aikoinaan lokareiden kanssa kun naureskelit minun lokarijutuille kunnes FIA alkoi kehitellä lokareita. Taidat itse olla sokea.
Sillon kun niistä oli juttua täällä niin minut teilattiin koska olin niiden kannalla, kunnes FIAkin näki ainakin niiden kehittämisen ja kokeilun tarpeellisuuden. Sama porukka toimii täällä edelleen sadekelin asiantuntijoina miten sateella ei voi nykyään ajaa.Ne lokarit on ollu tapetilla aiemmin kuin sinä keksit. Erittäin vanha idea eikä FIA ole vinkkiä sinulta saanut. Toisaalla on ollut keskustelua vuosia sitten, että ne sotii auton ulkonäköä, koska F1 on sellainen mitä on.
No jos susta punainen lippu on jotenkin hyvä, niin ei kai siinä.Kun tulee sateenuhka niin täällä yleensä porukka jakautuu kahteen, osa tuulettaa ja osa piipittää turva-autoista/vesisuihkuista/punaisista lipuista. Sama homma aikoinaan lokareiden kanssa kun naureskelit minun lokarijutuille kunnes FIA alkoi kehitellä lokareita. Taidat itse olla sokea.