Sen takia että olen Verstappen-fani niin minun pitäisi olla puolueellinen ja pitää Red Bullin autoa saman tasoisena kuin muiden kärkitallien autoja? Oikeasti?
Olen kannattanut ja seurannut erittäin tarkasti Verstappenia siitä asti kun tuli sarjaan. Olen saanut aika hyvän kuvan siitä minkalainen ja minkä tasoinen kuski Max on. Checo ja Max ovat molemmat sellaisia keskitason tai vähän keskitasoa parempia kuskeja, mutta eivät kuitenkaan vaikka jotain Alonso/Russell/Rosberg tasoisia lahjakkuuksia. Jos näämme viikosta toiseen että nämä molemmat, varsinkin Max, keikkuvat tuloksissa kärkipaikoilla (usein aika ylivoimaiseen tyyliin). Niin onhan se ihan selvää että tuon auton on pakko olla aivan jäätävä muihin autoihin verrattuna.
Kuulitko esim siitä kun vanha pieru Ricciardo oli kylmiltään käynyt testaamassa RB19 autoa jossain Silverstonen rengastestissä viimekaudella, käytännössä matchasi heti Maxin, ja ajoi ajan jolla oltaisiin menty eturiviin kyseisen kilpailun aika-ajoissa. Loppujenlopuksi Verstappen/Ricciardo/Perez eivät kuitenkaan ole mitään kummoisia kuskeja, niin täytyyhän tuon auton olla parempi kuin Mersun/Ferrarin/McLarenin, ja selvällä erolla.