Lähinnä siinä, että kertoo tilanteen olleen kisatilanteen, Maxinkin osalta, eikä alkanut syyttelemään ja vaatimaan rangaistusta, kuten yleensä näissä. Max puolestaan keksi tämän liikkumisen jarrutuksen aikana, jota ei ollutNiin missä Hämis puolustelee Maxia?
Niillä samoilla kiveksillä on ajettu 76 pisteen kaula MM-johdossa, yksin, ilman tallikaverin taktiikka-apua joita muilla talleilla on käytössään. Nyt kun kalustoetu on menetetty, osuu huono kisa kun tulee racing incident niin media ja forumi tanssii ripaskaa kun ärräpäitä lentelee radiossa. Max on siinä statuksessa että kun ei ole tallikaveriaan kilometritolkulla edellä niin on epäonnistuttu, rima on niin korkella johon normaali F1-kuski ei ylety edes jakkaralla. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.Ei kestä Maxilla yhtään sipuli, kun joutuu ajamaan kilpaa. Nyt pitäis saada kivekset laskeutumaan takaisin kurkusta alas.
Suuri yleisö jo tyrmännyt Maxin naukumisen ja kiukuttelun.
Kalustoedun hävittyä kolmeen kisaan kaksi kolaria, onko sattumaa vai onko tutun, heikkosipulisen kuskin paluu? Jos McLaren saa paketin kulkemaan tuohon tyyliin, Norris antaa aidon haasteen maailmanmestaruus taistossa.Niillä samoilla kiveksillä on ajettu 76 pisteen kaula MM-johdossa, yksin, ilman tallikaverin taktiikka-apua joita muilla talleilla on käytössään. Nyt kun kalustoetu on menetetty, osuu huono kisa kun tulee racing incident niin media ja forumi tanssii ripaskaa kun ärräpäitä lentelee radiossa. Max on siinä statuksessa että kun ei ole tallikaveriaan kilometritolkulla edellä niin on epäonnistuttu, rima on niin korkella johon normaali F1-kuski ei ylety edes jakkaralla. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.
Tuo annettiin kuultavaksi lähetyksessäJa jopa kisainsinööri
"
Verstappen valitti tilanteesta välittömästi omalle joukkueelleen kertoen, että Hamilton oli pakottanut hänet pois radalta. Red Bullin kisainsinöörin Gianpiero Lambiasen hermot olivat palaneet tässä vaiheessa, ja hän antoi tähtikuljettajan kuulla kunniansa.
– En aio tapella muiden tiimien kanssa radiossa Max. Annamme tuomarien hoitaa tehtävänsä. Tämä touhu radiossa on lapsellista. Lapsellista, Lambiase vastasi Verstappenille."
Eikös alkukaudesta auto ollut aika ylivoimainen, niin ei tarvinnut kiukutella. Nyt on vanne alkanut kiristämään otsalohkoo, kun kalustoetu mennyt. Olis ollut helposti kolmas kisassa, jos ei olisi raivon sokeuttamana liikenteessä haukkuen auton, taktiikan ja ohitettavat.Niillä samoilla kiveksillä on ajettu 76 pisteen kaula MM-johdossa, yksin, ilman tallikaverin taktiikka-apua joita muilla talleilla on käytössään. Nyt kun kalustoetu on menetetty, osuu huono kisa kun tulee racing incident niin media ja forumi tanssii ripaskaa kun ärräpäitä lentelee radiossa. Max on siinä statuksessa että kun ei ole tallikaveriaan kilometritolkulla edellä niin on epäonnistuttu, rima on niin korkella johon normaali F1-kuski ei ylety edes jakkaralla. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.
Olen kyllä vähän eri mieltä tuosta tulkinnasta. En kuullut kisainssin äänenpainossa merkkiäkään proppujen palamisesta.Ja jopa kisainsinööri
"
Verstappen valitti tilanteesta välittömästi omalle joukkueelleen kertoen, että Hamilton oli pakottanut hänet pois radalta. Red Bullin kisainsinöörin Gianpiero Lambiasen hermot olivat palaneet tässä vaiheessa, ja hän antoi tähtikuljettajan kuulla kunniansa.
– En aio tapella muiden tiimien kanssa radiossa Max. Annamme tuomarien hoitaa tehtävänsä. Tämä touhu radiossa on lapsellista. Lapsellista, Lambiase vastasi Verstappenille."
Olisi ollut hirvittävä vääryys varastaa Piastrin uran ensimmäinen GP-voitto miehen ensin dominoitua reilusti yli puolet kisasta.Norris sitten taipui, edes Vettel ei olisi totellut. Onko Mclaren luovuttanut kuskimestaruuden suhteen kun eivät antaneet Norrikselle voittoa?
*runtua & renkaanvaihtoON.. kiitos puhelin.Max on Max vaikka voissa paistaa, ei se ole mihinkään muuttunut. Tuli kyllä makean kuuloista ruutua inssiltä radiossa, aivan oikein Maxille. Piastri ansaitsi voittonsa, ja Norrisin oudot kommentit Hamiltonille lämpiössä näytti, että pikkuisen olisi peiliin katsomisen paikka. No, näitä outouksia on nähty siltä ennenkin. Esimerkiksi varma voitto Venäjällä vaihtui kunnon mahalaskuun, kun ei suostunut sateella tulemaan kisan lopussa riittävän ajoissa renkaanvaihto, vaan tiuski vain radioon. Hamilton kun nyt esitti reilut kehut kuskien nopeudesta, niin Norris aloitti oudon tölvimisen.
Hyvä nosto! On varmasti erikoislaatuinen voittosarja, mutta ei kuitenkaan ennätys. 50-luvulla Ferrarilla kahdeksan eri kuljettajaa ajoi tallille kahdeksan voittoa kausien 53-56 aikana.Tuli mieleen, että McLarenin viisi edellistä voittoa on tullut kaikki eri kuljettajalta. Mikähän lienee tässä ennätys, vai onko se jopa juuri tämä?
Hamiltonia lainaten että silloin sattuu ja tapahtuu kun täytyy yrittää paikata hanskalla heikommalla autolla. Kuka on ottanut eniten pisteitä tällä kaudella?Kalustoedun hävittyä kolmeen kisaan kaksi kolaria, onko sattumaa vai onko tutun, heikkosipulisen kuskin paluu? Jos McLaren saa paketin kulkemaan tuohon tyyliin, Norris antaa aidon haasteen maailmanmestaruus taistossa.
Perezin huonoudesta ei ollut alkukaudesta haittaa, kun Red Bull oli ylivoimainen. Nythän se haittaa vasta alkaa näkymään, kun muut ovat ajaneet edun kiinni. Kuka on ottanut viimeiseen kolmeen kisaan eniten pisteitä?
Huvittavaa miten suuri numero tästä tehdään. Ei kai jengi oleta että Max marssii virheettömänä terminaattorina vuodesta toiseen? Kauden '22 alussa Ferrarilla oli paras auto, mutta niin siellä vain taisteltiin voitoista ilman sen suurempia kommelluksia. Nyt kun kalustoetu on menetetty tuoreeltaan niin turhautuminen näkyy selkeästi kun pitää yrittää paikata hanskalla. Red Bull riippuvainen Maxista ja siksi vaatii tallilta parasta ja luulen tässä tallin olevan enemmän skeidat housuissa kuin Max; pelkäävät menettävänsä hänet.Max osoittaa toistuvasti ylimielisyyttä ja tuntuuhan se nyt hyvältä että saa kerrankin sormille siitä. Jos vireystila ja kisaan valmistautuminen kärsii yöllisen pelailun vuoksi niin voiko siitä syyttää kuin sankaria itseään. Nyt pitäis varmaan taistella ja ajaa kilpaa niistä voitoista eikä keskittyä muiden kuskien tekemisiin tai tallin haukkumiseen tiimiradiossa. Heikompia kisoja ja ylilyöntejä tullut Maxilta heti kun joutuu paineen alle. Vika löytyy luonnollisesti aina tallista tai muista kilpailijoista. Minä, minä minä asenne joka asiassa. Max ei varmasti tahdo muuttaa asennettaan. Se on osa hänen racing identiteettiään ja se on ihan ok. Onhan se ihan viihdyttävää seurattavaa. Jos kaikki ajais kuin Bottas ei tuota jaksais varmaan katella ollenkaan.
Verstappen johtaa MM-sarjaa, koska on ajanut eniten ylivoimasella kalustolla tällä kaudella. Nyt kun Mersu ja McLaren on syöynt eron, Verstappen on muuttunut täysin samanlaiseksi kuolevaiseksi kuin muut. Ei ole muuten tämän hetken kuumin kuski, jos lähdetään rankkaamaan kesän suorituksia. Kohta alkaa olla niin, että Norris on se, kenestä puhutaan minne ja minne siirtyy. Itselle Norrisin tason nosto on ollut todella iso yllätys ja miksi ei haastanut alku kisasta Piastria, selittyikin sopimuksella. Itse en uskonut, että Norris pystyy taistelemaan huipulla. Vielä kun startit saa kuntoon, alkaa tostulosta tulla.Hamiltonia lainaten että silloin sattuu ja tapahtuu kun täytyy yrittää paikata hanskalla heikommalla autolla. Kuka on ottanut eniten pisteitä tällä kaudella?
Ai nyt rupeaa Verstappenin osakkeet laskemaan? Menestys kaikki autosta riippuvaista, mutta silti Perez sijalla 7.? Max varmasti muistaa kohottaa maljan mestaruusjuhlissaan hänen laskeneiden osakkeittensa kunniaksi.Verstappen johtaa MM-sarjaa, koska on ajanut eniten ylivoimasella kalustolla. Nyt kun Mersu ja McLaren on syöynt eron, Verstappen on muuttunut täysin samanlaiseksi kuolevaiseksi kuin muut. Ei ole muuten tämän hetken kuumin kuski, jos lähdetään rankkaamaan kesän suorituksia. Kohta alkaa olla niin, että Norris on se, kenestä puhutaan minne ja minne siirtyy. Itselle Norrisin tason nosto on ollut todella iso yllätys ja miksi ei haastanut alku kisasta Piastria, selittyikin sopimuksella.
Etkö muista, kuinka muutama kisa sitten Verstappen oli mielestäsi täysin muiden yläpuolella. Silloinkin yritettiin kertoa, kuinka kalusto antaa näyttää niin. Nyt nähdään se Verstappenin taso muita vastaan eli ihan samanlaista tasoa kuin muut. Samoin puhuit, kuinka Russell myllää Hamilton läppeensä. Toki aika-ajoissa niin on käynyt, mut kuis pisteet ja suoritustaso Mersun noustua ja kun auto on saatu menestysiskuun? Sama on käynyt Alonson kohdalla, että maksukuski on heittänyt Alonson tason näyttämään hyvinkin kiusalliselta. Viiimeiset kolme kisaa Strollille 3-0 ja viimeiset 7 kisaa Imolan jälkeen 4-3 Alonsolle. Ilman Monacon typeryyttä tilasto olisi 5-2. Monacossa Alonso taisi toimia tiimin määräyksestä jopa Strollin apupoikana. Alonson pelastaa pisteissä vain hyvä alkukausi. Ehkä pikkuhiljaa alat ymmärtämään, että auton sopivuus kuskille on aika iso juttu.
Eli kun Hamilton ajeli voittoihin, sen tarjosi vain mahtava Mersu, mutta kun saman teki Red Bull/Verstappen, menestyksen tarjosi Verstappen? Tuskin. Nyt kun Verstappen on palannut sille tasolle mistä lähti, sähellykst selittyykin "hanskan paikkauksella". Ei ole sattumaa, että kahdessa miesmies- vastaan tilanteessa mukana on Verstappen. Sekin on poikkeusellista, että jopa kisainsinööri sanoo Verstappenille julkisesti kitisemisestä. Tallin sisällä on rakoilua ja varmaan kyllästyneet itkuvirsiin.