Vahva kilpailu maksukuskiin nähden. Tärkeät pojot. Tallissa lienee illalla vauhdikkaat bileet.Alonso suoritti kun sillä oli merkitystä, 3 pojoa plakkariin pitkästä aikaan, Russellin hylystä vielä lisähyötyä.
Vahva kilpailu maksukuskiin nähden. Tärkeät pojot. Tallissa lienee illalla vauhdikkaat bileet.Alonso suoritti kun sillä oli merkitystä, 3 pojoa plakkariin pitkästä aikaan, Russellin hylystä vielä lisähyötyä.
Olisi hiukan kannattanut siis kuunnella inssiä. Viittaako siis renkaisiin tms, koska tieto on ollut?Mun mielestä kisainssi yrittä varoitella yrjöä kisan maalissa, mutta varoitukset hukkui sen kiljumisen alle. Eli oli jo tiedossa että mahdollisesti ongekmia tiedossa.
Riskitaktiikaksihan tämä nimettiin täälläkin, joten jos renkaista johtui, epäonnea ei ollut vaan laskelmoitu riski. Itsestä tuntui, että Hamiltonilla olisi ollut enemmän kyytiä lopussa 10 kierroksen aikana, mutta Mercedes ajatti tietyllä nopeudella ja antoi loppuun pari kolme kierrosta yrittää ohitusta. Jos vauhti olisi ollut normaalia, Russellin renkaat olisivat keventyneet vielä lisää?Järjetön moka tallilta. Miten voi edes olla mahdollista. Sääli Russellin kannalta.
On kiva kuulla meriseltystä ja ehkä aikanaan vielä, että mitä tosissaan tapahtui.
Vihjaatko että alipainoinen auto menee kuskin piikkiin vaikka ei ollut edes mahdollisuutta kerätä skeidaa renkaisiin kisan jälkeen?Olisi hiukan kannattanut siis kuunnella inssiä. Viittaako siis renkaisiin tms, koska tieto on ollut?
Juhlahumu olisi ollut laihempaa ja toisaalta puoli suoraa aikaa kerätä romua renkaisiin. Kyllä itse olisin maksimoinut lian määrän, jos tuollainen riski oli tiedossa. Eli kun matka on lyhyt, mitään ei kannata yrittää? Senna olisi pyöräyttänyt vaikka ekan kaarteen hietikolle.Vihjaatko että alipainoinen auto menee kuskin piikkiin vaikka ei ollut edes mahdollisuutta kerätä skeidaa renkaisiin kisan jälkeen?
Kärkiautot ja randomotannalla muitaPunnitaanko nuo kärkiautot kaikki vai onko tuossakin että randomilla vaan jotkut napataan punnitukseen?
Harmi joka tapauksessa Georgen kannalta.
Jos Hamilton olisi jätetty radalle kärjessä kun lähestulkoon kaikki muut tulee varikolle niin siitä vasta meteli olisi syntynyt jos tämä olisi ollut häviävä taktiikka. Uskomatonta ulinaa kun Hamilton valitsee mainstream taktiikan ja tallikaveri pelaa keskisakissa upporikasta ja rutiköyhää.Salaliittoja tässä nyt ei tarvita. Ihan riitti kun katsoi löhetyksen. Käskettiin pitämään Piastriin nähden tavoitevauhti 46, jonka pitikin ja sitten se olikin aivan päin persettä, kun olisi pitänyt ajaa kovempaa. Ei olisi ollut varmasti ongelma, jos olisi tiennyt, että pitää ajaa Russellia vastaan, eika coastailla Piastria. Tosi huonosti talli hoisi tilanteen.
Voiko selkeämpää tallin mokaa olla ja sinä puhut kuskin tuulettamisesta. Onko ihme kun ottaa huomioon kuka kuski on kyseessä.Juhlahumu olisi ollut laihempaa ja toisaalta puoli suoraa aikaa kerätä romua renkaisiin. Kyllä itse olisin maksimoinut lian määrän, jos tuollainen riski oli tiedossa. Eli kun matka on lyhyt, mitään ei kannata yrittää? Senna olisi pyöräyttänyt vaikka ekan kaarteen hietikolle.
Olisi vaan kerrottu tilanne, ei sen ihmeempää. Nyt käskettiin keskittymään VAIN Piastriin ja siihen erikseen sovitettiin vauhti, kun oli muitakin, joita vastaan ajaa. Näistä ei vaan pihahdettu yhtään mitään, saati kerrottu, että se määrätty vauhti on liian hiljainen voittoa silmällä pitäen. Hamilla oli ihan ok renkaatkin vielä maalissakin.Jos Hamilton olisi jätetty radalle kärjessä kun lähestulkoon kaikki muut tulee varikolle niin siitä vasta meteli olisi syntynyt jos tämä olisi ollut häviävä taktiikka. Uskomatonta ulinaa kun Hamilton valitsee mainstream taktiikan ja tallikaveri pelaa keskisakissa upporikasta ja rutiköyhää.
No olisi mennyt niillä ok renkailla ohi, mutta sen sijaan lipsui ja perä irtoili Russellin takana.Olisi vaan kerrottu tilanne, ei sen ihmeempää. Nyt käskettiin keskittymään VAIN Piastriin ja siihen erikseen sovitettiin vauhti, kun oli muitakin, joita vastaan ajaa. Näistä ei vaan pihahdettu yhtään mitään, saati kerrottu, että se määrätty vauhti on liian hiljainen voittoa silmällä pitäen. Hamilla oli ihan ok renkaatkin vielä maalissakin.
Eli riskitaktiikan hedelmät kantaa kuljettaja, mutta riskit talli? Jos edelleen moka johtuu renkaista, miksi ulista häviöstä, koska ei olisi voittanut ilman riskiä. Kukaan ei uskonut 1 stopin taktiikkaan, joten kyseessä oli selvä riski. Ilmeisesti Mersukin teki muutoksen lennosta eikä tuohon oltu varauduttu. Todennäköisesti painoa hupeni paljon. Russellikin sanoi, että hän yllättyi renkaiden nopeudesta kuluneena.Voiko selkeämpää tallin mokaa olla ja sinä puhut kuskin tuulettamisesta. Onko ihme kun ottaa huomioon kuka kuski on kyseessä.
Oli kierros kaupalla aikaa ajaa oikeata nopeutta. Kyllä talli tarkoituksella sen näin pelasi, mutta näinhän sen olettaa menevänkin tässä kohtaa.No olisi mennyt niillä ok renkailla ohi, mutta sen sijaan lipsui ja perä irtoili Russellin takana.
Ei noin vanhat seniorit jaksa vauhdikkaita juhlia kun paukut on jätetty radalle.Vahva kilpailu maksukuskiin nähden. Tärkeät pojot. Tallissa lienee illalla vauhdikkaat bileet.
Itke vain lisää. Ihan aiheellisesti tuo nostetaan esille Hamiltonin ja muiden toimesta. Miksi Hamiltonia ei tehty tietoiseksi että ajaa voitosta Russelia vastaan? Samanlainen aivopieru tallilta kuin Monacon ulostulokierros hässäkkä. Kyllä nämä luonnollisesti herättävät kysymyksiä.Jos Hamilton olisi jätetty radalle kärjessä kun lähestulkoon kaikki muut tulee varikolle niin siitä vasta meteli olisi syntynyt jos tämä olisi ollut häviävä taktiikka. Uskomatonta ulinaa kun Hamilton valitsee mainstream taktiikan ja tallikaveri pelaa keskisakissa upporikasta ja rutiköyhää.
Kaikki maaliin tulleet autot on punnittu.Punnitaanko nuo kärkiautot kaikki vai onko tuossakin että randomilla vaan jotkut napataan punnitukseen?
Harmi joka tapauksessa Georgen kannalta.
No miten paljon se vaikuttaa?Ja sitäkään ei voi vähätellä, kuinka paljon 1.5kg vaikuttaa rengaskulumaan
Sinulla on varmaan tieto.No miten paljon se vaikuttaa?