joni.a.hamalainen
Member
No koska en saa mun alkuperäsiä tunnuksia toimimaan. Täällä oltu 21 vuotta kyl me tiedätte.15 viestin historialla nyt ei kannata hirveästi arvostella![]()
No koska en saa mun alkuperäsiä tunnuksia toimimaan. Täällä oltu 21 vuotta kyl me tiedätte.15 viestin historialla nyt ei kannata hirveästi arvostella![]()
Yukin auton pohjalevyyn tuli vaurioita Out Lapin kanttariosumasta pääsuoralle tultaessa. T: Anthony Davidson.Red Bullin kakkoskuskin paikka on kirottu. Sainz? mikä mättää???
Kv. fiidi toimii minulla moitteettomasti. Taidat asua antennitaloudessa, sillä niissä tv-lähetykset ovat herkkiä sään muutoksille.Mikään ei ole ärsyttävämpää kun satunnaisesti ja välillä useamminkin heikentyvä kuvanlaatu tai muuten vain pätkivä lähetysvirtatoimivuus. Lähinnä kesän ongelmahan se on rajuilmojen aiheuttamana. Muutoin sitten vain taajuusongelma harvakseltaan vielä jopa nykypäivän ääriteräväpiirtoajallakin.
School's out lapilla.Missä kaikki ovat?
Kova biisi.School's out lapilla.
Tuolla autolla Verstappenia vastaan ei pärjää kuin Kimi.Odotettu Trio. Kyllä kehnolta näyttää Tsudonan tilanne jatkon kannalta. Oikeasti hyvä kuski mutta kuten tiedetään tämä RB tehty täysin vain Verstappenille. Bottas kokeilemaan seuraavaksi?![]()
Kyllä mulle nyt on aavistus että McLaren voittaa tällä siipitiukennuksella.Onko sinulla jo inside information tulevista aika-ajoista ja kisasta? Olenko missannut jotain, eikö Norris odotetusti ole keulilla? Toki ei Mclarenit sentään kaksoisjohdossa, vaikkakin harkat on harkkoja.
Oikein että rikolliset pannaan ruotuun.Pätkivää striimiä joutuu katsomaan, kun yksi, jota viime vuosina käytin on blokattu.
Mersun pullakuskiko pärjäisi Tsunodaa paremmin?Odotettu Trio. Kyllä kehnolta näyttää Tsudonan tilanne jatkon kannalta. Oikeasti hyvä kuski mutta kuten tiedetään tämä RB tehty täysin vain Verstappenille. Bottas kokeilemaan seuraavaksi?![]()
Vai hanskalla? Tosiaan game over kauden osalta, jos mitään mahiksia ennestääkään oli Mclareneita vastaan.Kyllä mulle nyt on aavistus että McLaren voittaa tällä siipitiukennuksella.