Formula 1 - aiheiset unet

Saara

Faster Than You
Liittynyt
27.3.2008
Viestit
1215
Tänne voi kirjoitella unia, jotka jollain lailla liittyvät formuloihin, tuonne tyttöjen topiciin niitä onkin jo tullut ihan mukavasti.
 

kana-fin

Well-known member
Liittynyt
19.12.2006
Viestit
873
Joskus aiemminkin pastennut tänne, mutta laitetaan uusiksi:

[18:34] kana: näin muuten hassua unta :-D
[18:34] kana: oli joku f1-kisa menossa
[18:35] kana: kimi oli toisena, alonso johti
[18:35] kana: no sitten se yhtäkkiä muuttu vähänkuin katuradaksi
[18:35] kana: ja sitten ne kaikki meni yhtäaikaa sellaisen jättimäisen liesituulettimen luokse
[18:35] kana: joka imas ne siihen kiinni
[18:35] kana: sitten ampiainen lensi jostain hellan raosta liesituulettimen sisälle ja kolisteli siellä
[18:36] kana: ja sieltä tuulettimesta alko sit tuleen ihan helvetisti makaronilaatikkoa ulos
[18:36] tono: ;:D:D:D
[18:36] kana: no sitten se laski alonson alas ja kimi meni seuraavaksi siihen
[18:36] kana: jne
[18:36] kana: no sitten kuvattiin sellaista lievää mäkeä
[18:36] kana: niin kimi ei meinannut päästä sitä ollenkaan ylös
[18:37] kana: kun se kone vaihto niihin hirveen kuluneet renkaat (ne renkaan oli muuten umpikumia) ja esim kimin renkaasta oli iso pala lähtenyt irti
[18:37] kana: ja sit kännykkä alko piipittää

:D
 

LAHNAPAKASTE

Well-known member
Liittynyt
1.11.2009
Viestit
74
Alkaaa mennä jo vähän liian oudoks. Formula ykköset ottavat yliotteen ihmisistä (alan jo epäillä, että onko kaikki tämän foorumin käyttäjistä ihmisiä) nyt kun formulat tunkeutuvat jo uneen asti.:nope::nope::nope:

(Tämä siis ei ollut uni)
 

Veidt

Well-known member
Liittynyt
19.11.2008
Viestit
3292
Lokakuun puolella kirjoitin tuonne "kerrohan unesi"-toikkiin seuraavaa:

Olipahan taas seikkailut viime yönä.. en muista missä järjestyksessä, mutta siellä oli jotain Lostin tapaista seikkailua autiolla saarella, ja jossakin kohtaa olin sitten Suzukassa jossa olisin päässyt kokeilemaan Ferrarin F1-autoa muutaman kierroksen ajan, mutta juuri kun olin pääsemässä radalle vettä alkoi tulemaan sen verran paljon että rata vaan lainehti, ja taivaanrannassa näkyi synkät myrskypilvet.

Siinä ainoa F1-uni jonka muistan tältä vuodelta. ;)
 

Palle

Well-known member
Liittynyt
20.5.2006
Viestit
157
Sijainti
Espoo, Finland
Pari yötä sitten näin unen, jossa Häkkinen ja Schumi oli tehneet paluun ykkösiin, tosin hämäävän paljon 2000-luvun vaihteen McLarenia ja Ferraria muistuttavilla autoilla. Ajoivat Hungaroringilla ja Häkkinen johti viimeiselle kierrokselle asti. Kolmanneksi viimeisessä mutkassa ihmettelin kun tuli jo ruudun alareunaan vanhan ajan TV-grafiikoilla "WINNER Mika HAKKINEN". Seuraavassa mutkassa sitten Mikan auto lahosi ja Schumi vei voiton. :mad: Muistan kun ärsytti vielä herättyäkin. Häkkinen parkkeeras autonsa vielä komeasti poikittain toiseks viimesen mutkan ulostuloon.
 

Antti--91

Forza Schumi
Liittynyt
6.11.2009
Viestit
668
Sijainti
Turku
Mä näin joskus unta, että olin Clas Ohlsonissa ostamassa jotain kunnes kännykkä soi, ja sieltä soitti David Coulthard joka oli myymässä mulle jotain karting-autoa :D
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
About vuosi sitten näin unta että Mark Webber veti paalupaikalle Albert Parkissa ajalla 1.11.4. Aika hyvin siis.
 

Shämito

Well-known member
Liittynyt
14.3.2009
Viestit
336
Schumin "paluun" aikaan kesällä näin unta Valencian aika-ajoista, joissa Schumacher oli ottanut paalun ja Red Bull kaksikko oli toisena ja kolmantena. Kun heräsin unesta menin tietokoneelle ja joka paikassa luki, että Schumi ei teekkään comebackia :mad:
 

Dwayne

Toimistosihteeri
Liittynyt
29.10.2009
Viestit
531
Sijainti
Hyvinkää
Alkaaa mennä jo vähän liian oudoks. Formula ykköset ottavat yliotteen ihmisistä (alan jo epäillä, että onko kaikki tämän foorumin käyttäjistä ihmisiä) nyt kun formulat tunkeutuvat jo uneen asti.:nope::nope::nope:

(Tämä siis ei ollut uni)
Bernie on ostanu lisää mainospaikkoja, tällä kertaa itse Pirulta :D
 

Dwayne

Toimistosihteeri
Liittynyt
29.10.2009
Viestit
531
Sijainti
Hyvinkää
No mää näin kanssa pari viikkoa sitten f1-unen.

Ajoin siinä Williamsilla Nico Rosbergin tallikaverina. Ekan kisan voitin paalulta ja kaikki oli ihmeissään, koska Williamsin piti olla keskikastin talli.
Toisessa kisassa ajoin sateella viidenneks. Siinä vaiheessa olin pisteissä kakkonen kahden pisteen erolla Alonsoon. Nicolla oli tässä vaiheessa pyöreä nolla pistettä.
Kolmannessa kisassa sitten jäin aika-ajossa kymmenenneks, mutta onnistuin kolmen ekan kierroksen aikana nousemaan seitsemänneks.
Sitten rupes tulemaan virheitä yhtä mittaa ja tipuin johonkin 14. sijalle. Sieltä sitten aloitin taistelun ja nousin vähän muiden epäonnenkin mukana yhdeksänneksi. Nico ajoi kahdeksantena. Tokavikalla kierroksella sitten yritin ohittaa Nicoa, jota olin noin puoli sekuntia kierroksella nopeampi, mutta osuinkin Nicoon ja molemmat joutu keskeyttämään.
Frank Williams päätti sitten erottaa mut kisan jälkeen, ja kun astuin sen toimistosta ulos, joku ampui mua niskaan :/
Suhteellisen pelottava uni oli

pistin tämän nyt tuolta tyttöjen topikista tänne :)
 

KimiFan1

Well-known member
Liittynyt
27.2.2009
Viestit
675
Mää näin joku yli kuukausi aikaa sitten painajaisen että Kimi teki Toyotan kanssa sopimuksen
 

Saara

Faster Than You
Liittynyt
27.3.2008
Viestit
1215
Lämmittelykierrokselle lähdettiin edellisvuoden pistejärjestyksessä, autoja tosin oli varmaan puolet normaalia enemmän. Monet onnistui spinnaamaan kierroksen aikana, mm. Hamilton. Ärsytti, koska sen ansiosta Button sai helpot asemat kisaan.

*Olin edellisenä päivänä selittänyt vaarille, kuinka Button häviää Hamiltonille.
 

Minardi fani

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
941
Sijainti
Kuopio
Näin unta että yksi suosikkikuljettajistani (Johnny Herbert) teki paluun Ykkösiin jonkun tallin vihreällä autolla ja voitti heti kisan.

Ja kun heräsin niin luin maikkarin sivuilta Herbertin "piikittelyt" Kimin mahdollisesta paluusta..:dunno:
 

Saara

Faster Than You
Liittynyt
27.3.2008
Viestit
1215
Kimi ja sen tiimi oli hankkinut "fanipuhelimen", johon sai lähettää tekstarin ja sitten Kimi muka vastasi siihen. Oikeasti automaatti laittoi jotain viestiä takaisin, mutta olin silti tosi innoissani. Unessa tiesin ettei Kimi oikeasti vastannut, koska se nukkui pihakeinussa suorassa lähetyksessä ja jotkut lapset tökki sen kantapohjia.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Kimi ja sen tiimi oli hankkinut "fanipuhelimen", johon sai lähettää tekstarin ja sitten Kimi muka vastasi siihen. Oikeasti automaatti laittoi jotain viestiä takaisin, mutta olin silti tosi innoissani. Unessa tiesin ettei Kimi oikeasti vastannut, koska se nukkui pihakeinussa suorassa lähetyksessä ja jotkut lapset tökki sen kantapohjia.
:eek: KOHUPALJASTUS: KIMI NUKKUI PIHAKEINUSSA!!!!!!
 

zenit

Well-known member
Liittynyt
11.6.2008
Viestit
624
Sijainti
Lahti
Kausi on vissiin lähellä koska näin unta siitä et Kovalainen oli lähellä ottaa paalun Silverstonen kisaan Lotuksella. Aika-ajot käytiin tosin vanhalla systeemillä eli kuski kerrallaan ajoi nopean kierroksen. Lisäks Kovalaisen kilpakumppanina oli mm. norjalainen pikajuoksija- ilman autoa.
 

Murre

Well-known member
Liittynyt
28.3.2008
Viestit
880
Sopivasti pomppasikin tämä ketju esille, näin nimittäin viime yönä unta, jossa pelasin Mika Salon kanssa tennistä. :alppu:
 

Saara

Faster Than You
Liittynyt
27.3.2008
Viestit
1215
Tämä on jo vähän vanha, mutta kisaviikonlopun hulinoissa melkein unohtui:

Eli Valtteri Bottas ajoi Ladalla testiä lumisilla metsäteillä ja lipesi koko ajan penkkaan. Matka tyssäsi sitten puuhun, herralle ei käynyt kuinkaan, mutta auto meni mäsäksi.
 
Ylös