Freak
Well-known member
Kiitos samoin. Perustele mikä viestissäni oli typerää ja lapsellista. Oliko se kenties se, että viesti oli matkittu caledonian viestistä vai se, että viestini oli totta?Typerä ja lapsellinen kommentti
Kiitos samoin. Perustele mikä viestissäni oli typerää ja lapsellista. Oliko se kenties se, että viesti oli matkittu caledonian viestistä vai se, että viestini oli totta?Typerä ja lapsellinen kommentti
Pätkääkään en itse usko koko tahallisuusasiaan.Ainahan sitä voi haaveilla että Verstappenin talli joutuisi suuriinkin ongelmiin, mutta kuten sanoin että paljon röyhkeimmistä huijauksistakaan ei ole mitään sen kummempia sanktioita annettu. Jos tästä jotain ongelmia syntyy niin ne kaatuu Perezin niskaan. Red Bull jatkaa porskuttamista, karavaani kulkee, mutta koirat haukkuu.
Ihan samaa mieltä. Vaikuttaa just lapsen hätäpäissään keksityltä huonolta selitykseltä. Huolestuttavaa on lähinnä se miten moni uskoo tänmöstä hätävalhetta.Pätkääkään en itse usko koko tahallisuusasiaan.
Maxillakin oli tämä selitys jo heti kun tilanne tapahtui ja ajoi autoa vielä varikolle. Pelkkää vainoharhasuutta.
Aikamoista hallaa vaan tekee itselleen/tallille/FIAlle/ykkösille tälläisillä lapsellisilla jutuillaan.
Perezin tahallisuutta tuskin saadaan koskaan selville, mutta kyllä se oudolta tuntuu että kaveri on Monacoa ajanut yli 10 vuotta ja kierroksia vyöllä varmasti reippaasti yli 1000, mutta sitten tulee Q3:ssa mutkaan kuin amis käsi käsijarrulla ja kaasu pohjassa. Sekin kyllä kuulostaa vähän oudolta että Perez olisi tempusta kertonut tallille. Voi olla että Verstappenit ovat tästä ottaneet herneen nenään.Pätkääkään en itse usko koko tahallisuusasiaan.
Maxillakin oli tämä selitys jo heti kun tilanne tapahtui ja ajoi autoa vielä varikolle. Pelkkää vainoharhasuutta.
Aikamoista hallaa vaan tekee itselleen/tallille/FIAlle/ykkösille tälläisillä lapsellisilla jutuillaan.
Mutta sillähän ei ole merkitystä ollenkaan mitä sinä uskot, vaan mitä faktat osoittavat. Aika huolestuttavaa tietämyksen puutetta kaasun käytöstä kuitenkin, en haluaisi nähdä sinua tai niiloa ratin takana.Pätkääkään en itse usko koko tahallisuusasiaan.
Maxillakin oli tämä selitys jo heti kun tilanne tapahtui ja ajoi autoa vielä varikolle. Pelkkää vainoharhasuutta.
Aikamoista hallaa vaan tekee itselleen/tallille/FIAlle/ykkösille tälläisillä lapsellisilla jutuillaan.
Nio, sitten vaan odottelemaan, että mitä käy Checolle ja tulosmanipulointia salailevalle tallille. Yleistelemetriat on kaikkien käytössä, ni jos sä sen tiedät, niin tietää kaikki muutkin.Mutta sillähän ei ole merkitystä ollenkaan mitä sinä uskot, vaan mitä faktat osoittavat. Aika huolestuttavaa tietämyksen puutetta kaasun käytöstä kuitenkin, en haluaisi nähdä sinua tai niiloa ratin takana.
Mulla jäi kans formulat 21 kauden jälkeen. eipä oikeastaan kiinnosta, käyttää aikansa mieluummin johonkin järkevämpään kuten vaikka ralliin. Kimin ja Häkkisen ajoja oli kyllä hieno seurata.Minkäs verran viime kauden loppu myi? Tuttavapiirissä noin 10 henkilö lopetti sarjan katselun "pelleilyn" vuoksi ja olivat aktiivisia katselijoita. Viime vuosi toi tänne pöhinää, mutta veikkaanpa F1 sarjan kärsineen. Täällä keskustelu ei sarjalle rahaa tuo.
Siinä mielessä ykköset on kyllä erikoinen lajina. Ptäisi olla moottoripuolen ykköslaji ja sitten suurin osa kisasta säästetään renkaita ym,, eikä ajeta niin kovaa kuin pystyisi.Mulla jäi kans formulat 21 kauden jälkeen. eipä oikeastaan kiinnosta, käyttää aikansa mieluummin johonkin järkevämpään kuten vaikka ralliin. Kimin ja Häkkisen ajoja oli kyllä hieno seurata.
Viimeisinä aikoina katselin usein treenit ja kuuntelin spekulaatiot tallien nopeuksista kyseisellä radalla, itse kisa oli sitten usein tätä ennakkohypeä tylsempi seurata.
Jos formuloistakin poistaisi polttoainesäännön pois, jotta autot voisivat ajaa 100% vauhdilla koko kisan läpi, palaisi mielenkiinto todennäköisesti takaisin.
Omassa tuttavapiirissä suurin indikaattori oli sarjan oikeuksien siirtyminen Maikkarilta Viaplaylle.Minkäs verran viime kauden loppu myi? Tuttavapiirissä noin 10 henkilö lopetti sarjan katselun "pelleilyn" vuoksi ja olivat aktiivisia katselijoita. Viime vuosi toi tänne pöhinää, mutta veikkaanpa F1 sarjan kärsineen. Täällä keskustelu ei sarjalle rahaa tuo.
Yleensä kyllä spinnit tulevat kohdassa jossa mutkan apex on ohitettu, toisin sanoen mutkan jätössä, jossa on jo lähdetty kiihdyttämään seuraavalle suoralle.Käytännössä joka ulosajo tai spinni johtuu siitä että on ratti, kaasu tai jarru ollut väärässä asennossa sen hetkiseen kohtaan tai olosuhteeseen. Saa olla jo todella poikkeuksellinen tapaus, että pelkän telemetrian perusteella voisi alkaa jostakin rangaistuksia jakamaan tahallisena tekona. Checo on satavarmasti turvassa olipa tahallinen tai ei kunhan suut pysyy supussa.
Kerro vain Carlos mitä olet tehnythttps://the-race.com/formula-1/deliberate-crashes-more-common-in-f1-than-you-think-sainz/
DELIBERATE CRASHES MORE COMMON IN F1 THAN YOU THINK – SAINZ
Asked by The Race if he was willing to give any other examples of deliberate crashes, Sainz joked: “I can go for drinks and dinner with you guys, and without a microphone I can tell you!”
Carloksella on taipumus sytyttää autonsa tahallaan tuleenKerro vain Carlos mitä olet tehnyt