Niinpä niin. Arvasihan sen, ettei tuollainen osaa kuin mennä henkilökohtaisuuksiin tiedon loppuessa. Kommenttisi vahvistaa sen, että minä olen oikeassa ja sinulla ei ole mitään sanottavaa itse aiheeseen. Muuten olisit kommentoinut myös tekstini loppuosiota.
Osuit asian ytimeen, tämä foorumi on täynnä säälittävää porukkaa, joka ei osaa keskustella asioista ollenkaan, vaan sortuu loukkausyrityksiin heti. Sama tapahtuu melkein kaikille minun viesteistä, usea postaaja selkeästi ajattelee näkökantani ja argumenttini naurettaviksi, mutta loogisesti ajateltuna niihin olisi helppo sitten vastata, mutta melkein ikinä kukaan ei tee niin, vaan useimmiten porukka epätoivoisesti yrittää loukata, ajatellen, että sille olisi jotain vaikutusta. Sehän on vain hyvin surullista ja tylsää; en minä ainakaan ole täällä vain sen takia, että voin laittaa mielipiteitäni tyhjiöön ja kirjoittaa ohi muiden viesteistä vain sen takia, että minulle tulisi hyvä olo, vaan keskustelun ja näkökulmien vaihdon takia. Tämähän on kuitenkin keskustelufoorumi.
Hyvä esimerkki oli se, kun taisin juuri Davrosin kanssa keskustella Hamiltonin ja Verstappenin 2021 taisteluista muutama kuukausi sitten ja se oli hyvin mielenkiintoista, sain itse uusia näkökulmia ja muutin mielipiteitäni hieman enemmän Hamiltonin puolelle muutamasta tilanteesta. Nyt taas jostain syystä Davros poltti käämit aivan täysin ennen häipymistä, en tiedä osuiko kommenttini Hamiltonin kultista liikaa hänen kultistinilkkaan vai loukkaantuiko hän siitä, että sanoin Hamiltonia tyhmäksi ihmiseksi ja kuskiksi, mikä ei varmasti ole edes top-10 ikävin asia mitä F1-kuskista on sanottu tässä ketjussa. Joka tapauksessa hyvin surullista.