kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
- Liittynyt
- 6.10.2009
- Viestit
- 18472
HRT-tiimi antaa Brasilian GP:n perjantaiharjoituksissa ajotilaisuuden tshekkikuljettaja Jan Charouzille. Hän korvaa aamupäivän harjoituksissa Vitantonio Liuzzin.
2009 Malesia lienee lähin esimerkki todellisesta monsuunista. Tosin sielläkin vesimäärä nousi kahden kierroksen aikana niin suureksi, että ajaminen muuttui mahdottomaksi ja kisa keskeytettiin. Silloinkin jotkut vaativat kisan jatkamista, mutta suuremman huomion kommenteissa taisi viedä Ferrarin "oivallinen" rengastaktiikka ja jäätelötikku.Olisi joskus kiva lukea foorumin juttuja sitten jos autot oikeasti laitettaisiin ajamaan monsuunisateeseen, kuten täällä aina huudellaan.
Läheisempi esimerkki olisi minun mielestäni tämän kauden Kanada, ja se "pikkanen" kuuro noin minuutti punaisten jälkeen.2009 Malesia lienee lähin esimerkki todellisesta monsuunista. Tosin sielläkin vesimäärä nousi kahden kierroksen aikana niin suureksi, että ajaminen muuttui mahdottomaksi ja kisa keskeytettiin. Silloinkin jotkut vaativat kisan jatkamista, mutta suuremman huomion kommenteissa taisi viedä Ferrarin "oivallinen" rengastaktiikka ja jäätelötikku.
Sitten kannattaa tänä vuonna nauttia koko rahan edestä. Nimittäin autotoday- sivuston mukaan rataa uusitaan ensivuonna melkoisesti. Eiköhän sinne ilmesty kilometrien levyiset asfaltoidut ulosajotilat ja mutkat sen verran jyrkiksi ettei vaan pojat joudu ajamaan liian kovaa.Back to oldschool hoods! Parhaita ratoja ehdottomasti sarjassa. 10v sitten rataa vallattoittivat järkyttävät pomput suorilla ja autoista välillä hajosi osia.. Jopa takasiipi!
Tilaa tähänhän ei ole. Ja edelleenkin ne muutokset koskevat sitä yhtä shikaania (joka on ollut siellä jo tähänkin asti) ja tulevat käyttöön vain koppiautoilla. Lisäksi korjaaminen koskenee myös varikkobokseja, jotka ovat 1970-luvulta.Sitten kannattaa tänä vuonna nauttia koko rahan edestä. Nimittäin autotoday- sivuston mukaan rataa uusitaan ensivuonna melkoisesti. Eiköhän sinne ilmesty kilometrien levyiset asfaltoidut ulosajotilat ja mutkat sen verran jyrkiksi ettei vaan pojat joudu ajamaan liian kovaa.
Kanadassa ei ole todellisia monsuuneja, vain "monsuuneja".Läheisempi esimerkki olisi minun mielestäni tämän kauden Kanada, ja se "pikkanen" kuuro noin minuutti punaisten jälkeen.
Se on juurikin näin. T.EkiTäytyy kuitenkin muistaa, että nämä autot ovat suunniteltu ajettavaksi kuivissa oloissa. T. Eki Mustakari
Välillä hoidella pestiä.Psst. Tämän voisi varmaan stickyttää.
[size=-2]Ja Young Driver Testin stickyn poistaa[/size]
Siksi onkin mielenkiintoista nähdä kun kaikilla menee pasmat ihan sekaisin, eikä mikään menee suunnitelmien mukaan.Täytyy kuitenkin muistaa, että nämä autot ovat suunniteltu ajettavaksi kuivissa oloissa. T. Eki Mustakari
Väärä asenne kilpa-ajajalle eli mukana ollaan vaan kunnian, maineen ja rahan takia eikä itse rakkautta kilvanajoa kohtaan vuoksi? :dunno:Mikä siinä on kun pitää vesisateesta valittaa?
Ei mitään, vedonlyönti pystyy millä kierroksella Alonso vetää pihalle. :thumbup:Mikä siinä on kun pitää vesisateesta valittaa?
Interlagosin rata on pysynyt käsittääkseni jo kohta parikymmentävuotta käytännössä muuttumattomana. Vuonna 98 paaluaika oli 1.17. Muutamana viime vuonna on aika-ajossa sadellut joten viimeinen vertailukelpoinen aika oli noin 1.12 vuodelta 2008, jolloin oli vielä kisabensat tankeissa. Veikkaisin tämän vuoden paaluajan olevan noin 1.11.0, mikäli sää pysyy aurinkoisena.Taitaa muuten olla niin harvoja ratoja sarjassa jonka rataprofiili on säilynyt samana ainakin kymmenisen vuotta. Takavuosien paaluajoista ja nopeimmista kierroksista voisi saada hyvän kuvan autoje nopeuden kehittymisestä(hidastumisesta?).
Kuulostaa reilulta Ei pöllömpi kämpän paikka:thumbup:Perskules kun autojen aanet kantaa tanne toimistolle asti!
Omalta kampalta nakyis ikkunasta pari mutkaa ja kollegan kampalta koko rata!
Uskomattomasti taas pukkaa tyomatkaa Eurooppaan juuri kisaviikonloppuna. Paska.
Jalat veit suustani. Pahasti on vetänyt käpy jäähän jopa Brasilian lämmössä.Kuulostaa reilulta Ei pöllömpi kämpän paikka:thumbup: