Formula 1 jatkaa Maikkarilla.

Hurmurisija

Well-known member
Thunder sanoi:
Mitä veikkaatte, kun katsojamäärät romahtavat, mutta mihin lukemaan katsojamäärä yltää avauskisaan asti?:D Järki selvästi jäässä. Ehkä lukema on 120 000 katsojaa?
Jos paketti maksaa esimerkiksi satasen (mahdollisesti selvästi enemmän jos formuloita ei myydä erikseen) ja katsojia on 120 000, niin eiköhän Maikkari saa siitä omansa pois.

Joni

Well-known member
Ehkä tämä toteutuu?

Mutta joo 100e menee mulla sinne rajaksi. Tiedä sitten mitä teen jos menee yli. :eek!:

Toni

Puusilmä
Sijainti
Kajaani
Matxi sanoi:
MTV3 ei ole hyväntekeväisyyslaitos vaan firma jonka tarkoituksena on tehdä tulosta.
Tekee vain mieli sanoa, että jos ei rahkeet riitä, niin olisivat pysyneet erossa koko hommasta.

Jos kerran vormuloista olisi maksettava, niin olisi mennyt edes OIKEALLE maksukanavalle, joka OSAA hommansa. MTV3:n toiminta on ollut ilmaiskanavaksiki varsin köykäistä ja harrastelijamaista. Vaikkapa kesken lauseen alkavat mainoskatkot (jopa ohjelmissa joissa on erikseen ilmoitettu kohta mainoskatkoille), "liian pitkien" ohjelmien leikkaaminen jotta tunnin pätkään saadaan varmasti liikaa mainoksia ja vaikkapa lauantain elokuva joka jännityksen tiivistämise takia katkaistaan alkuunsa kympin uutisilla. Nyt sitten tuo profilointi, ei hyvää päivää. Saisivat maksaa minulle että suostuisin tuollaisen paketin ottamaan, sittenkin pitäisi olla ehto, ettei sitä olisi pakko katsoa...

Hyi kuolema... :nope:

Hurmurisija

Well-known member
Joni sanoi:
Mutta joo 100e menee mulla sinne rajaksi. Tiedä sitten mitä teen jos menee yli. :eek!:
Maksat ylimenevän osan. Vaikka nyt monet vannovat etteivät maksa, niin kun mainoksia ilmestyy ruutuun ja kauden alku lähestyy, niin tunteet voittavat järjen.

Hakkis

Hitain hämäläinen
Toivottavasti tuo MTV3 MAX tulee Kaapelissa "ilmaisena" maksukortin haltijoille. Hieman sapettaisi ostaa neljän kanavan paketti, jolta tulisi vain joka toinen viikonloppu seurattua yhtä kanavaa.
Kävi miten kävi, aion hankkia tuon paketin jo pelkästään suorien harjoitusten takia.
Onneksi kertoivat jo nyt ajoissa; ehtii aloittaa säästämisen ;)

forti

custom user
Sijainti
strosmobylschtok
taidan haistattaa pitkät mtv kolmoselle ja siirtyä rtl:än asiakkaaksi.kuka niitä lähetyksiä nyt jaksaa seurata jos niissä on vielä saari vääntämässä jotain:alppu:

WebSlave

Trackman
Hakkis sanoi:
Toivottavasti tuo MTV3 MAX tulee Kaapelissa "ilmaisena" maksukortin haltijoille.
Ei tule. Se on osa kanavapakettia. Joko maksat kaikista, tai et saa mitään. Katsoahan niitä leffoja ja dokkareita ei ole pakko.

Clarke

The Knights Who Say Ni
Sijainti
Hyvinkää
http://www.mtv3.fi/kanavapaketti/ kehuu uusia kanavia "edullisiksi". Saapa nähdä mitä tuo tarkoittaa... Täytynee alkaa henkisesti valmistautua siihenkin mahdollisuuteen, että myös Formulat on jatkossa ladattava netistä.

Sinällään en enää epäile uutisen todenperäisyyttä kisojen maksukanavalle siirtymisen suhteen. Enemmän jännittää se, kuinka härskisti Maikkari kehtaa suorilla lähetyksillä rahastaa. Omaa kipurajaani en ole vielä ryhtynyt määrittelemään, koska luulenpa, että loppujen lopuksi maksan edes jollain lailla järjellisen hinnan joka tapauksessa. Kyse kun tuskin kuitenkaan on siitä, ettei *pystyisi* maksamaan, vaan siitä, kuinka pahaa vedätystä on päättänyt sietää.

"Jättiläiskoneet, kovan luokan urheilu ja uhkapeli" tosin kuulostavat niin anaaliselta touhulta, että Formuloiden jälkeen kanava saa luultavasti olla aika tavalla rauhassa.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
By the way, VIELÄKÄÄN ei itse MTV3 ole tiedottanut mitään. Mutta katsotaan torstaina onko Ilta-sanomat oikeassa.

Miss Piggy

Schufosa
forti sanoi:
taidan haistattaa pitkät mtv kolmoselle ja siirtyä rtl:än asiakkaaksi.kuka niitä lähetyksiä nyt jaksaa seurata jos niissä on vielä saari vääntämässä jotain:alppu:
RTL:llä on kyllä hyvät formulalähetykset.:thumbup: Hyvä kanava muutenki, ainut vaan, että ei oo valitettavasti toi oma saksa kovin vahva. Pitäs mennä kouluun.:rolleyes:

Clarke

The Knights Who Say Ni
Sijainti
Hyvinkää
Charlie sanoi:
By the way, VIELÄKÄÄN ei itse MTV3 ole tiedottanut mitään. Mutta katsotaan torstaina onko Ilta-sanomat oikeassa.
<salaliittoteoria>Sitä paitsi sekä IS että Nelonen kuuluvat SanomaWSOY:lle, ja Nelonen kaiketi yritti kaapata Formuloiden lähetysoikeudet Maikkarilta, mutta ei onnistunut.</salaliittoteoria> :doubtful:

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Noniin kaista laulamaan sitten jos pitää paikkaansa. Toisaalta, ainakin IS:n juttu lupasi koosteita. Mutta joo, tosiaan nyt sitten aika näyttää miten käy. Näistä maksuista puheen ollen, paljonko maksaa tuo RTL:ää näyttävä paketti? Itse voisin kesäajaksi ainakin ostaa jonkun paketin että livenä formulat näkee. Mutta saako sitä määräajaksi halvemmalla kuin koko kaudeksi? Mutta joo, tosiaan eihän Maikkari itse ole vielä mitään sanonut.. vain Hevosmiesten Tietotoimisto IS. ;)

Viimeksi muokattu:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Teemu-84 sanoi:
Noniin kaista laulamaan sitten jos pitää paikkaansa. Toisaalta, ainakin IS:n juttu lupasi koosteita. Mutta joo, tosiaan nyt sitten aika näyttää miten käy. Näistä maksuista puheen ollen, paljonko maksaa tuo RTL:ää näyttävä paketti? Itse voisin kesäajaksi ainakin ostaa jonkun paketin että livenä formulat näkee. Mutta saako sitä määräajaksi halvemmalla kuin koko kaudeksi? Mutta joo, tosiaan eihän Maikkari itse ole vielä mitään sanonut.. vain Hevosmiesten Tietotoimisto IS. ;)
Jos se kerta tuollaisen kanavapaketin kanssa tulee niin varmaan voi ostaa milloin vain ja irtisanoa milloin vain. Toisaalta kun se on Maikkari ja tietävät että toi kanava ei juurikaan muuten menisi kaupaksi niin varmaan pakko ostaa koko vuodeksi.

reason

Well-known member
Teemu-84 sanoi:
Näistä maksuista puheen ollen, paljonko maksaa tuo RTL:ää näyttävä paketti?
Kaapelissa 8,20e kuussa. Paketin nimi on picnic....tai jotain sellaista, siinä on muitakin kanavia kuin RTL. Mä ainakin otan ton jos maikkari on paljonkin kalliimpi.....

edit: eikä tarvi enää ikinä kuunnella Oskaria.......

WebSlave

Trackman
Charlie sanoi:
Onhan.
http://www.mtv3.fi/plus/
http://www.mtv3.fi/kanavapaketti/

Formuloista ovat luvanneet tiedottaa torstaina. Se ei ole pelkästään IS:n tieto, vaan tuli Maikkarin oman ohjelmapäällikön suusta Huomenta Suomessakin.

Maikkaria kritisoitaessa on hyvä muistaa vaihtoehto. Jos esim. Canal+ olisi saanut oikeudet, niin sitten se olisi maksanut 27 tai 29 euroa kuussa ja kaupan päälle olisi jouitunut kuuntelemaan Kyllöstä.

Viimeksi muokattu:

forti

custom user
Sijainti
strosmobylschtok
WebSlave sanoi:
Onhan.

Formuloista ovat luvanneet tiedottaa torstaina. Se ei ole pelkästään IS:n tieto, vaan tuli Maikkarin oman ohjelmapäällikön suusta Huomenta Suomessakin.

Maikkaria kritisoitaessa on hyvä muistaa vaihtoehto. Jos esim. Canal+ olisi saanut oikeudet, niin sitten se olisi maksanut 27 tai 29 euroa kuussa ja kaupan päälle olisi jouitunut kuuntelemaan Kyllöstä.
sehän olisi ollut aivan fantastista:wink:

WebSlave

Trackman
reason sanoi:
Kaapelissa 8,20e kuussa. Paketin nimi on picnic....tai jotain sellaista, siinä on muitakin kanavia kuin RTL. Mä ainakin otan ton jos maikkari on paljonkin kalliimpi.
Soneralla 8,40, paketin nimi Europe. Muita kanavia 3Sat, RaiUno, TVE ja EuroNews.

Hintaero Maikkarin pakettiin tuskin on merkittävä. Ja kyllä pari kanavallista leffoja ja dokumentteja suomeksi tekstitettynä on vähän houkuttelevampaa kuin saksaksi, italiaksi tai ranskaksi puhuttu tai dubattu ohjelma. Itselläni nuo kanavat näkyivät TVE:tä lukuunottamatta syyskuun loppuun, enkä katsonut niiltä ikinä mitään. Paitsi jonkin bändin konsertin nauhoitin 3Satilta. RTL:n formulalähetyksiä yritin katsoa, mutta kun ei mitään ymmärrä, niin ei ymmärrä. Dubatuista haastatteluista ei ollut juuri iloa. ;) Ja perjantain vapaitahan ei RTL:ltä näe.

reason

Well-known member
WebSlave sanoi:
Onhan.

Kyllönen ei ollu ollenkaan huono ainakaan viime sunnuntain DTM-kisassa JJ:n kanssa.

WebSlave

Trackman
forti sanoi:
sehän olisi ollut aivan fantastista:wink:
Jaa, maksaa pihalla olevasta selostajasta 324/348 euroa vuodessa? ;)
reason sanoi:
Kyllönen ei ollu ollenkaan huono ainakaan viime sunnuntain DTM-kisassa JJ:n kanssa.
Oli ainakin silloin, kun minä sitä katsoin. Sukkuloin DTM:n ja MotoGP:n välillä.

Viimeksi muokattu:

reason

Well-known member
WebSlave sanoi:
RTL:n formulalähetyksiä yritin katsoa, mutta kun ei mitään ymmärrä, niin ei ymmärrä.
Etkö ymmärtänyt miksi aikuiset ihmiset ajavat ympyrää vai mistä oikein oli kysymys......:thumbup:
Leikki leikkinä.....mä en ymmärrä miks formulan seuraamiseen tarvitaan yleensä mitään selostajaa. Digikanavilta pitäis saada kisatapahtuman ääni erikseen ilman mitään selostuksia.....pääsis ees vähän kuuleen miltä siellä kisapaikalla kuulostaa ilman että joku huutaa koko ajan päälle.

Tiesittekö muuten ettei siellä kisoissa paikan päällä oo mitään selostusta, ei siis minkään kielistä. Silti ihmiset ihan tyytyväisinä seuraavat tapahtumaa......