HÖYNÄ
Well-known member
??mh_84 sanoi:Eipä taida Osku mainita tätä Dennisin kommenttia lähetyksen alussa..:thumbup:
??mh_84 sanoi:Eipä taida Osku mainita tätä Dennisin kommenttia lähetyksen alussa..:thumbup:
Näköjään on charliekin liittynyt patriotin lisäksi muiden hahmojen arvostelijoihin Tunnutte tietävän miten muiden tulisi priorisoida ajankäyttönsä ym.patriot sanoi:Joo.. Onhan aika kieroutunutta. Porukalla on niin paljon tekemistä, mutta ovat kuitenkin F1-foorumin vakiokommentaattoreita.
Sitä vaan meinasin kun on tapana ollut käydä läpi näitä varikolla kuultuja kommentteja. Mutta ei taida maikkarille käydä, että sen tekemisiä arvioidaan omalla kanavalla..HÖYNÄ sanoi:
Eipä tässä ole kukaan mitään arvostellut. Lähinnä ihmetyttää miten joku jaksaa viikosta toiseen käydä täällä mainitsemassa ettei aio katsoa kisaa.Sam sanoi:Näköjään on charliekin liittynyt patriotin lisäksi muiden hahmojen arvostelijoihin Tunnutte tietävän miten muiden tulisi priorisoida ajankäyttönsä ym.
Jää mulla muuten tänäänkin kisa katsomatta :thumbup: Vaimo menee yövuoroon, joten mulle iskee lasten nukkumaan laitto ja menen sitten sen jälkeen saunaan
Niinpä. Ehkä mun olisi syytä vaihtaa jollekin muulle forumille, minkä pääasiallinen keskusteluiden aihe kiinnostaa enemmän. Tokihan myös olen huomannut, että mun mielipiteet tuntuvat sua ärsyttävän (muistaakseni joskus uhkasit vetää turpaan jos nähdään ). Eipä sitä keskustelua kuitenkaan ihan kauheasti synny, jos kaikki ovat samaa mieltä asiasta.Charlie sanoi:Eipä tässä ole kukaan mitään arvostellut. Lähinnä ihmetyttää miten joku jaksaa viikosta toiseen käydä täällä mainitsemassa ettei aio katsoa kisaa.
Luuletko että tuot jotain lisäarvoa näihin keskusteluihin kertomalla joka kisasta erikseen että et aio sitä katsoa? Ei se tieto voi ketään kiinnostaa. Miksi yleensä pyörit täällä F1-puolella jos ei laji kiinnosta enää pätkääkään?Sam sanoi:Niinpä. Ehkä mun olisi syytä vaihtaa jollekin muulle forumille, minkä pääasiallinen keskusteluiden aihe kiinnostaa enemmän. Tokihan myös olen huomannut, että mun mielipiteet tuntuvat sua ärsyttävän (muistaakseni joskus uhkasit vetää turpaan jos nähdään ). Eipä sitä keskustelua kuitenkaan ihan kauheasti synny, jos kaikki ovat samaa mieltä asiasta.
Niin ollaan Enkä ollut huolissani, koska en pidä sinua niin tyhmänä että mitään moista tekisit :thumbup: Samalla tavalla vain tunnut kiukuttelevan "metsään" Mutta eipä tästä enempää. Pidän sua hyvänä tyyppinä, vaikka välillä joku asia meneekin ristiin.Charlie sanoi:Ollaanpa jopa tavattukin sen jälkeen kun kiukuttelit täällä forumilla pari viikkoa keväällä 2004, et kuitenkaan saanut turpaasi vaikka niin näköjään luulit.
Päätän osaltani tämän tähän.
Olen Dennisin kanssa samaa mieltä. Laji katoaa suurelta yleisöltä. Muutamat tosifriikit pysyvät mukana. Näkeehän sen tältäkin palstalta, jonka keskustelijoista valtaosa kuulunee siihen maikkarin laskelmien kohderyhmään. Silti kovin moni meistä sanoo jättävänsä kortin/kortit ostamatta.Joni sanoi:Hyvä Dennis!
...
Dennis is against the idea of moving towards pay-per-view television, because it will inevitably lead to a massive drop in the audience figure for the sport.
"I think pay-per-view has a role in certain circumstances," explained Dennis. "I don't think it is as black and white as saying that one is better than the other, but I think free-to-air is the way to go.
"The revenue generation from pay-per-view I don't think ever would be big enough to balance the loss of viewership if we don't have free-to-air. And it is really the television audience that drives the commercial model of Grand Prix racing.
"So we need a big audience, and I think there is nothing more certain that if it was pay, then the audience would drop for F1."
...
Joo. Jääkiekko oli vielä jossain vaiheessa vakio-kahvipöytäaihe. Nyt jos ohimennen puhutaan kuinka hyvin kotikaupungin joukkueella on mennyt.Tenho sanoi:Oletteko huomanneet, että työpaikoilla ja kaveripiireissä ei enää lainkaan puhuta lätkästä tai "eilisestä pelistä".
On. Mä luulen, että meidän taloudessa siirrytään seuraamaan kisoja juuri RTL:ltä. Täytyy vaan kaivaa se kanava esiin. (Vaikka mä tuskin kattelen kisoja enää samalla intensiteetillä nyt, kun Schummy ei oo kuvioissa, mutta täytyy kai sitä ny tietää missä tuolla Sirkuksessa oikein mennään.:wink: )VJR sanoi:Mites se RTL vai mikäs se nyt oli joka näkyy jonku satelliitin kautta Suomessakin. Eikös se ole paikallinen ilmaiskanava..
Lähetysten maksullisuudesta syntynyt kohu
Suorat F1-lähetykset siirtyvät ensi kaudella maksulliselle MTV3 MAX -kanavalle. Iltapäivälehtien mielestä kymppi kuussa neljästä uudesta kanavasta on paljon. Samalla toinen lehdistä nosti omaa hintaansa 20 prosentilla. Molempien iltapäivälehtien lukeminen päivittäin maksaa nyt noin 66 euroa kuukaudessa. Ja YLE:n mainiosta kanavapaketistahan maksamme jo nyt, 16 euroa ja 73 senttiä kuussa.
no lol, sehän on sama asia. Mun mielestä ihan hyvä argumentti. Vai olisiko se ollut parempi jos sen olisi sanonut joku muu kuin oskari?Jere1983 sanoi:Jep, ja lupamaksun vertaaminen johonkin Maikkarin pakettiin onkin taas sitä tuttua Oskaria :jaska:
Onhan se ihan hyvä argumentti, että koska maksamme jo nyt, niin maksakaamme sitten lisää.Warwick sanoi:no lol, sehän on sama asia. Mun mielestä ihan hyvä argumentti. Vai olisiko se ollut parempi jos sen olisi sanonut joku muu kuin oskari?
Parempi vertailukohta olisi kuitenkin jonkun maksutelevision kanavapaketti kuin Yle. Sinänsä MTV3 on loistava lyhennys sekä mainos- että maksutelevisiolleWarwick sanoi:no lol, sehän on sama asia. Mun mielestä ihan hyvä argumentti. Vai olisiko se ollut parempi jos sen olisi sanonut joku muu kuin oskari?
Niin kaipa silla lupa-maksulla saa muutakin kuin yhdenkanavan leffat ja urheilulahetykset, vai miten se nykyaan menee?Jere1983 sanoi:Jep, ja lupamaksun vertaaminen johonkin Maikkarin pakettiin onkin taas sitä tuttua Oskaria :jaska:
Mutta kun niistä jo maksettavista rahoista ei mene käsittääkseni penniäkään MTV3lle. Ja Bernie kun on sen verran bisnes mies että hinta nousee kun suomalaisia on mielenkiintoisissa tiimeissä niin jostakin se raha pitää repiä.Toni sanoi:Onhan se ihan hyvä argumentti, että koska maksamme jo nyt, niin maksakaamme sitten lisää.
Eiköhän F1 -oikeuksien hintaa korottanut enemmänkin kanavien kilpailu oikeuksista kuin Bernien vaatimukset.Warwick sanoi:Ja Bernie kun on sen verran bisnes mies että hinta nousee kun suomalaisia on mielenkiintoisissa tiimeissä niin jostakin se raha pitää repiä.