Tuo ainaskin varmistaisi, jotten edes harkitsisi kortin hommaamista.Trone sanoi:Kyllönen ja Mika kehiin ==> kortteja menee kaupaksi A LOT!
Samaa mieltä. Kyllösen selostusta kuunnellessa sitä myötähäpeän tunnetta ei kestä Erkkikään.kouvotsvoni sanoi:Tuo ainaskin varmistaisi, jotten edes harkitsisi kortin hommaamista.
Myötähäpeä rules! Jos tuo parivaljakko toteutuu, niin pakkohan se kanavapaketti on hommata.HÖYNÄ sanoi:Samaa mieltä. Kyllösen selostusta kuunnellessa sitä myötähäpeän tunnetta ei kestä Erkkikään.
Sormet ristiin ettei tuo kauhuskenario toteudu! Nyt tuli eka kertaa mieleen, etten ehkä ostakaan pakettia. Saari on huono, mutta Kyllönen umpisurkea! Häkkisen kommentointia en ole kuullut, mutta jos puhuminen on yhtä vaikeaa kuin haastatteluissa niin ei hyvä! Salo ja Keke ovat hyviä kommentaattoreita.kouvotsvoni sanoi:Tuo ainaskin varmistaisi, jotten edes harkitsisi kortin hommaamista.
Joo.. oon aika pitkälti samaa mieltä.. Kyllönenhän nyt on aina vähintään yhtä pihalla kuin Saarikin, mutta se ero on siinä, että Kyllönen on aidosti kiinnostunut moottoriurheilusta ja Saari on yleisselostaja, joka selostaa lajia kuin lajia, koska saa siitä palkkaa. Sen eron kyllä kuulee siinä fiiliksessä jonka selostaja siinä tuo. Vaikka sen myötä sitten sekoiluakin tulee jopa enemmän.RistoF1 sanoi:Vähän tunnelmaa olis kyllä kisoihin saada selostajienkin taholta. Selostajan ei todellakaan tarvitse olla yhtään kaikki-tietävä formuloista. Minua ei ainakaan häiritse jos selostaja on välillä vähän pihalla. Selostajan pitäisi selostaa itse kisaa, sitä mitä ruudulla tapahtuu.
Ja kuten Lonso_567 sanoi, selostaja on kuitenkin pihalla tapahtumista, enemmän tai vähemmän.
Kaikki uutiset mitkä ovat olleet otsikoissa ja spekulaatiot kuljettajista, talleista yms. voitaisiin jättää pois. Ne asiat olen lukenut jo muualta eli ei pahemmin kiinnosta selostajien mielipide niistä. Nykyisellään jutustellaan ja spekuloidaan liikaa mitä näitä "sisäpiirijuttuja".
Saaren hehkuttamis-ääni ei ole niin viihdyttävää kuultavaa. Se sopisi paremmin jonnekin junttilajiin esim. kaukalopalloon tai vaikka salibandyyn. tyyliin; OI OI KUN OLI KOVA LÄMÄRI . Saari on vähän samaa sarjaa näiden urheilukanavan selostajien kanssa.
Kyllönen-Häkkinen ei yhtään hullumpi , ja varikolle joku (Mustakari, Pulkkinen)
Varikolta tulisi informaatiota vain harvoin.
Kunhan ei maikkarilla.forti sanoi:kyllönen selostaa ensikaudella ihan varmasti:thumbup: :thumbup: :thumbup:
maikkarilla jälkilähetykset ja maxilla suorat kisat toivottavasti tämä onni toteutuujupla sanoi:Kunhan ei maikkarilla.
Jep, tossa kaksikossa vielä suurempi syy, et meitsi hankki eka poksin ja sitte ton kortin, tosin eipä tolta kanavalta tuu muuta katottua ku Vormulat!:alppu: :alppu: :alppu:forti sanoi:maikkarilla jälkilähetykset ja maxilla suorat kisat toivottavasti tämä onni toteutuu
Joo.. samaa mieltä. Just katoin jonkun vanhan jutun vhs:ltä... niin siellä kyltsi haastatteli rallikuskeja jyväskylän rallissa joskus 80 -luvun lopussa(?)... mukavan näköistä asennetta silloinkin kyltsillä oli pelissä. :thumbup:Jacques sanoi:Joo.. oon aika pitkälti samaa mieltä.. Kyllönenhän nyt on aina vähintään yhtä pihalla kuin Saarikin, mutta se ero on siinä, että Kyllönen on aidosti kiinnostunut moottoriurheilusta ja Saari on yleisselostaja, joka selostaa lajia kuin lajia, koska saa siitä palkkaa. Sen eron kyllä kuulee siinä fiiliksessä jonka selostaja siinä tuo. Vaikka sen myötä sitten sekoiluakin tulee jopa enemmän.
Mut ei sinänsä, minusta Timo Pulkkinenkin olisi ihan jees selostaja verrattuna Saareen.
Niin ja Erkkikin on itsekin vielä niin pihalla että Kyllin myötähäpeän myötä se tarkoittaa ettei edes Tähtien Sodassa olla käytä niin kaukana avaruudessa.HÖYNÄ sanoi:Samaa mieltä. Kyllösen selostusta kuunnellessa sitä myötähäpeän tunnetta ei kestä Erkkikään.
Häviämis kilpailussa.Moe Szyslak sanoi:Ja mitä tulee Häkkisen kommentointiin niin hävii kierroksen Salolle ja DzeiDzeille.:ahem: