Petri L
Well-known member
Noin. Nyt kun olen suututtanut taas kaikki niin voin selittää perustelut tuolla. Miltä kuulostaa se, että kisat ratkaistaan varikolla? Koska niin se vaan on. Varikkokäyntejä ei pitäisi koskaan olla! Ajatelkaa nyt: se joka tekee nopeimman varikkopysähdyksen voittaa kisan. Siis ei jumalauta sentäs! Ja puhutaan muka kuninkuusluokasta! Pelleluokasta tässä on kyse sanon mä. Olen aina sanonut ja sanon uudestaan, että jos tämä sarja olisi jenkeissä niin se olisi kuollut ja kuopattu aikoja sitten. Ei menisi lävitse tämmöinen. Ja turha sanoa, että onhan siellä kisa. Kyllä yksi kilpailu ihimisiä kiinnostaa mutta, että koko sarja...
Ratkaisu ongelmaan voisi olla vaikka se, että olisi tietyssä vaiheessa kilpailua kahden kierroksen ajan aikaa vaihtaa renkaat ja ottaa löpöä lisää. Miettikää sitä showta kun lähes kaikki tulisivat yhtä aikaa varikolle. Ekalla kierroksella tallin eka auto ja toisella tallin toinen auto. Luulisin, että tällä tavalla saataisiin aikaan mielenkintoa tähän naurettavaan pelleilyyn...
Mutta silti lopuksi haluan sanoa, että Euroopassa runkataan säätöjä edestakaisin kun taas jenkeissä järjestetään ihmisille Show:ta. Siinä ero.
Ratkaisu ongelmaan voisi olla vaikka se, että olisi tietyssä vaiheessa kilpailua kahden kierroksen ajan aikaa vaihtaa renkaat ja ottaa löpöä lisää. Miettikää sitä showta kun lähes kaikki tulisivat yhtä aikaa varikolle. Ekalla kierroksella tallin eka auto ja toisella tallin toinen auto. Luulisin, että tällä tavalla saataisiin aikaan mielenkintoa tähän naurettavaan pelleilyyn...
Mutta silti lopuksi haluan sanoa, että Euroopassa runkataan säätöjä edestakaisin kun taas jenkeissä järjestetään ihmisille Show:ta. Siinä ero.