Autosportilta:Trulli romuttanut autonsa Campsassa. (Paikka, jossa mm. Kovalaisen iso ulosajo pari vuotta sitten tapahtui.)
09:30 The left front corner has taken most of the impact and looks particularly damaged as the T128 slowly tours back to the pits on the truck.
09:28 From the tracks in the gravel it looks like Trulli has veered off at the apex of Campsa and clattered the wall with the left side of the car
09:27 The Lotus is now on the back of the recovery truck.
09:24 It looks like the Lotus mechanics will have quite a bit of work to do to get Trulli back out later today.
SEAT09:22 Race Control's red SEAT people carrier is there to collect Trulli himself and bring him back to the pits.
09:22 Recovery trucks are at the scene, with the crane being readied to lift the Lotus out of the gravel.
09:20 Trulli has climbed out and is unhurt.
09:20 The front wing and left wheel are smashed on the T128, which is has clattered the tyre wall.
Öljyä radalla kuulenma...Ohjauksessako probleemia vai missäköhän
@MikeGascoyne: Shunt for Jarno caused by car failure, not his fault. Going to be difficult to get back out today.
Sittenhän vika oli kuskissa, eikä autossa... Paitsi jos liukastui omiin öljyihinsä.Öljyä radalla kuulenma...
Kyllä, mikäli öljystä on liputettu. Vai pitäisikö mutkiin ajella viittäkymppiä, jos siellä vaikka sattuis olemaan öljyä radalla?Sittenhän vika oli kuskissa, eikä autossa... .
Eli tuttavallisemmin Barcelonassa?Viimeiset testit ajetaan 8.–11.3. Montmelossa.
Circuit de Catalunyalla.Eli tuttavallisemmin Barcelonassa?
Oliko kyseessä optimistijolla vai formula1?Jarno out after fixing yet another water leak, hopefully can get some laps in
Avauskisan peruuntuminen ja viimeisen testin siirtyminen viikolla on erittäin positiivinen käänne niille talleille, joilla auton kanssa on ollut vielä ongelmia.
Erityisesti tässä vaiheessa riemuitsevat McLaren ja Mercedes, kuten myös Lotus, jolla taas maanantaina autossa oli vesivuoto, joka kastoi renkaan niin, että Jarno Trullin ajopäivä päättyi lyhyesti ulosajoon yhdeksännessä mutkassa.
Tätä menoa Kataloniassa järjestetään linnunradan GP, kirjavaa porukkaa tulossaEpsaniassa, Etelä-Euroopassa..
No tämä maininta olikin Turun Sanomissa...Melkonen vuoto saa kyllä olla, että kastelisi takarenkaat niin märiksi. En jostain syystä täysin kyllä usko tuohon tarinaan. Paljonkohan F1-auton jäähdytysjärjestelmän tilavuus on ylipäätänsäkin.
Jotain hyvää tuossa Team Lotuksen tilanteessa on kuitenkin se, että sama vika toistuu jatkuvasti. Täten luulisi olla helpommin korjattavissa kuin viat, jotka esiintyy auton eri osissa.
1. Ferrari +0,000 1183
2. Red Bull +0,110 1002
3. McLaren +0,593 564
4. Renault +0,710 841
5. Sauber +0,770 926
6. Toro Rosso +1,046 852
7. Mercedes +1,050 968
8. Williams +1,146 863
9. Force India +1,534 536
10. Lotus +2,232 575
11. Virgin +3,292 545
Mihin nuo ajat/ aika erot perustuvat? Mitä niissä on taustalla?Päivitystä. Lähinnä kierrosmäärät kertoo jotain oleellista.
Koodi:1. Ferrari +0,000 1183 2. Red Bull +0,110 1002 3. McLaren +0,593 564 4. Renault +0,710 841 5. Sauber +0,770 926 6. Toro Rosso +1,046 852 7. Mercedes +1,050 968 8. Williams +1,146 863 9. Force India +1,534 536 10. Lotus +2,232 575 11. Virgin +3,292 545