Olga
.
Kylläpä oli sisko Verstappen isänsä ja veljensä näköinen.
Mutta kumpikaan ei ollut äitipuolensa näköinen!Kylläpä oli sisko Verstappen isänsä ja veljensä näköinen.
Saksassa vaikuttava ystäväni tuntui mieltyneen kovin tähän neitokaiseen.Kylläpä oli sisko Verstappen isänsä ja veljensä näköinen.
Sehän on kuin laittaisi rahaa pankkiin, kun nuorena nukkuu.En jaksanu nousta kisaa seuraamaan. Mutta eipä tuo näköjään mitään
Eikös se Palmeri pyöriny omia aikojaan.Et laske Palmerin ja Magnussenin incidenttiä kolariksi?
Salaliitto!Eiköhän. Sitten ei ole niin helppo huomata, että ne oli peräisin Kimin autosta.
En tiedä kummalla kävi tuuri. Sulla vai mulla. Minä nimittäin tuurilla heräämään ennen kisaa ja tulin sen sitten myös katsoneeksi.En jaksanu nousta kisaa seuraamaan. Mutta eipä tuo näköjään mitään
Tällä viikolla ajetaankin sitten kasikkoa perjantaista lähtien.:ahem:Ai eilen on ollut taas joku ympyränajokilpa?
Ja Jutta Urpilaisen.Kylläpä oli sisko Verstappen isänsä ja veljensä näköinen.
Kimi ei saanut kisasta starttia tilastoihinsa, joten ei oikeastaan ollut viimeinen. :ahem:Pohdiskelin Kimiä ja Malesian rataa.
Kimi otti radalla ensimmäisen voittonsa ja radan viimeisessä kisassa Kimi jää viimeiseksi.
Puoliympyrä on auennut. Tai jotain.
Radan viimeinen, ei Kimin.Kimi ei saanut kisasta starttia tilastoihinsa, joten ei oikeastaan ollut viimeinen. :ahem:
Samaa mieltä. Vergnestä jäi jotenkin sellainen tasaisen vahvan suorittajan kuva itsellekin.Williams valikoi ensi kauden kuskinsa kaksikosta Kubica - di Resta. Ihan jees mutta miksi ihmeessä J-E.Vergne on unohdettu kaikista spekulaatioista kokonaan? Muistanko mä jotenkin omiani kun mielsin hänet ihan rattimieheksi? Enkö tajua jotain?
Komp.Samaa mieltä. Vergnestä jäi jotenkin sellainen tasaisen vahvan suorittajan kuva itsellekin.
Aina nykyäänkin kun lukee tuloslistaa ja tulee nimi VER vastaan niin aina yhdistän sen ekana Vergneen Verstappenin sijaan.