Vähänkään kyynisemmin ajateltuna tuo on kyllä varsin todennäköinen skenario. don Bernie on kyllä rahastanut F1 sirkuksen toteuttajia aivan surutta.Tai sitten tarkoitti, että F1 on jo kuiviin kupattu ja kasvu ei siksi mahdollista.
Johan nyt, olipa tapahtumia. Kutsumanimi "Euroopan Indycar" sopisi erinomaisesti. Illalla kisauusintaa katsomaan.Kahdeksan kisa ajettu, ja jokaisessa eri voittaja, tällä kertaa kun Pariisissa vierailivat, voittoon ajoi Robin Frijns, ennen Lottereria, Abtia, ja di Grassia.
Siel oli äksönii, rakeitakin satoi kisan aikana.
Oli todella huonovointisen oloinen.Miten tuo selostaja voi olla noin pihalla, "ajoiko frijns itse valliin" kun juuri oli näytetty kuinka toinen kuljettaja kiilasi/törmäsi tyypin siihen valliin.
Samaa mieltä, itse olen jo Berliinin kisan katsonut, mutta Monacoa ja Pariisia en ole vielä kokonaan katsonut. Toisaalta tähän vaikuttaa mediat, joita seuraat, niissä ei välitetä tästä sarjata. Vain F1 ja rallit ylittävät motorsportin uutiskynnyksen. Pl. ajoittaiset motogp-tapahtumat.^ mukavaa kun nämä kisat laitetaan sarjan Youtube-sivuille viikko kisan jälkeen. Suomessa on helppo välttyä kuulemasta tuloksia ja pystyin tänään nauttimaan Berliinin kisan ilman spoilereita.