Kannatetaan suomalaisia vaan silloin kun ne pärjää!Onneksi loppuu määräaikaisuus mtv totalista ensi kauden jälkeen niin voi sitten irtisanoa kun Räikkönen parin vuoden päästä lopettaa Eihän sitä kyllä tiedä, vaikka tuosta Bottaksesta tulisi jotain jos vaan Williams saisi jonkin tasoisen auton tehtyä.
Tai niitä sammakoita mitä Pulkkisen Timppa nuoleskelee. Ainakin Salon mukaan, sanoi ennen kisaa.Minäkin tahdon samoja sieniä.
Näinhän se aina menee, lajissa kuin lajissa. Siis Suomessa. Urheilukansaa, ehei vaan menestyskansaa.Kannatetaan suomalaisia vaan silloin kun ne pärjää!
Kiinnostaako tuo pöristely muka oikeasti jotakuta?Ja seuraako täällä tosiaan jotkut foorumisteista F1:siä pelkästään oman maan kuljettajien takia?
Ei taida siinä tapauksessa itse laji paljoa napata?
Kyllä, toki siihen suuntaan sitä koko ajan viedään, että en tiedä kuinka paljon enää kiinostaa tulevaisuudessaKiinnostaako tuo pöristely muka oikeasti jotakuta?
Olen niin eri mieltä kuin voi olla. Koko lajin suola on Kimi.Jos suosikin lopettamiseen haluaa varautua, mun vinkki on, että kannattaa opetella katsomaan noita kisoja ennemmin ihan mielenkiinnosta lajiin itseensä kuin seurata koko kisan yhtä kuskia. Saa tosta lajista paljon enemmän irti.
Nähtävästi aika monetkin. Tietysti on sitten niitäkin jotka vihaavat suomalaiskuljettajia kansallisuuden takia.Ja seuraako täällä tosiaan jotkut foorumisteista F1:siä pelkästään oman maan kuljettajien takia?
Ei taida siinä tapauksessa itse laji paljoa napata?
Emmä tiä muuta kuin että kyllä mä ainakin tiesin tuosta viimeisen mutkan ajolinjasta ennen kisaa. FIA julkaisi siitä jopa kuvan. Se, ettei maikkarin Pöllöt tiedä mistä mitään ei taas yllätä ollenkaan.Tuli mieleen siitä mitä puhuivat lähetyksessä, että miksi ei kerrota selostajille mitä kuljettajakokouksissa on päätetty, että ei mene ihmettelelyksi miksi tulee rangaistuksia? Mitä hyötyä olla kertomatta näitä asioita?
Niin, toiset seuraa sitten itse lajia ja on tasaisen kriittisiä. :ahem:Näinhän se aina menee, lajissa kuin lajissa. Siis Suomessa. Urheilukansaa, ehei vaan menestyskansaa.
Formula ykkösiä on ajettu ennen Kimiä, Kimin aikana, Kimin välivuosien aikana, niiden jälkeen ja tullaan ajamaan Kimin uran jälkeenkin. Ilman Ferraria sen sijaan ei ole ajettu yhtäkään kautta. Kimi on kova kuski ja hieno mies, mutta seuraan lajia muutenkin.Olen niin eri mieltä kuin voi olla. Koko lajin suola on Kimi.
Ehdottomasti. Kuskit tulee ja menee, F1 on se mikä pysyy ja kiinnostaa, oli se sitten minkämuotoinen tahansa.Kiinnostaako tuo pöristely muka oikeasti jotakuta?
No, minä kyllä aloitin seuraamisen samoihin aikoihin kun Kimi syntyi, joten ei oikein päässyt vaikuttamaan kiinnostukseeni.Olen niin eri mieltä kuin voi olla. Koko lajin suola on Kimi.
No, hoh hoijaa Seurasin lajia huomattavasti ennen kuin Kimi oli edes syntynyt, ja varmaan seuraan vielä senkin jälkeen, kun Kimi on jo lopettanutOlen niin eri mieltä kuin voi olla. Koko lajin suola on Kimi.
Kun Kimi keskeyttää menee töllö kiinni?Olen niin eri mieltä kuin voi olla. Koko lajin suola on Kimi.
Itte asiassa joo. Olin pubissa kattomassa Belgian kisaa, keskeytyksen jälkeen lähin kaupan kautta kotio.Kun Kimi keskeyttää menee töllö kiinni?
Seuraan itsekin lajia vaikka Kimiä ei olisi mutta tuskin kukaan voi kiistää, että katsoessa kahta viimeistä kisaa niin ei siinä ollut sitä samaa tekemisen riemua ja olotilaa, kun mestari oli poissa. Niitä taktiikkaspekulaatioita ennen kisaa, kun Kimi sitten undercuttaa kaikki pellet lähtiessään jostain sijalta 12 ja tiputtaa matkalla tiimiradiossa pari faktaa.Formula ykkösiä on ajettu ennen Kimiä, Kimin aikana, Kimin välivuosien aikana, niiden jälkeen ja tullaan ajamaan Kimin uran jälkeenkin. Ilman Ferraria sen sijaan ei ole ajettu yhtäkään kautta. Kimi on kova kuski ja hieno mies, mutta seuraan lajia muutenkin.
Täytyy myöntää että eipä nuo kisat hirveänä siitä eronneet kun Kimi oli ajamassa, oikeastaan oli enemmänkin kiimaa Austinissa kun Heikki tuli Kimin tilalle.Seuraan itsekin lajia vaikka Kimiä ei olisi mutta tuskin kukaan voi kiistää, että katsoessa kahta viimeistä kisaa niin ei siinä ollut sitä samaa tekemisen riemua ja olotilaa, kun mestari oli poissa. Niitä taktiikkaspekulaatioita ennen kisaa, kun Kimi sitten undercuttaa kaikki pellet lähtiessään jostain sijalta 12 ja tiputtaa matkalla tiimiradiossa pari faktaa.
Oli tunne, että jotain puuttui.
[Vaikka Potta vetikin hyvin Austinissa]
Näin se on myös kaikkialla muuallakin. Saksassa ei ennen Schumacheria formuloita katsonut kukaan, vaikka kuskeja kyllä oli, ne eivät vain pärjänneet.Näinhän se aina menee, lajissa kuin lajissa. Siis Suomessa. Urheilukansaa, ehei vaan menestyskansaa.