Antsa Rieppo
Well-known member
Juo vähän vähemmän.
Nimim. Yksi olut Monzassa koko vkl aikana
Nimim. Yksi olut Monzassa koko vkl aikana
Peesaan. Kannattaa panostaa screenin läheisyyteen. Spassa ja Hockessa kalja oli halpaa. Monzassa lämmin muovipullo-Heineken (0,33l) 8 euroa.Alle kolme euroa puolen litran bisse rata-alueella Unkarissa niin kyllä mä näkisin että mitä enemmän niitä juo, niin sitä enemmän siinä tienaa. Kannattaa jättää suomen päässä se yksi baarireissu väliin ja panostaa parempiin lippuihin.
Itse olin tuolla viime vuonna ja ostettiin sellaiset liput, jossa lauantaina istuttiin takaosan bronze-katsomossa ja sunnuntaina lähtöruudukon kohdalla. En voi suositella bronze-katsomoa, sillä ainoa screeni oli niin pirun kaukana, että ei sitä ilman kiikareita nähnyt. Sellaisia kun ei ollut matkassa niin räpsin pitkällä kameran zoomilla kuvia screenistä ja niistä seurasin tilanteen kehittymistä. Ei mikään optimaalinen ratkaisu.
Milloin tämä tapahtui? 2013 puolen litran tölkin jääkylmää Heinekeniä sai katsomossa paikalle kannettuna kuudella eurolla. Ja muistaakseni radan sisäpuolen ravintoloissa pitkiä Heinekeitä sai halvemmallakin.Peesaan. Kannattaa panostaa screenin läheisyyteen. Spassa ja Hockessa kalja oli halpaa. Monzassa lämmin muovipullo-Heineken (0,33l) 8 euroa.
Tänä vuonna. Ainoastaan muovipulloja katsomoon oli italiaanojen sääntö.Milloin tämä tapahtui? 2013 puolen litran tölkin jääkylmää Heinekeniä sai katsomossa paikalle kannettuna kuudella eurolla. Ja muistaakseni radan sisäpuolen ravintoloissa pitkiä Heinekeitä sai halvemmallakin.
Sielläkin sitten säännöt kiristyneet. Tuolloin 2013 sai lasipullojakin kanniskella vapaasti missä hyvänsä - torstain "vierailupäivänä" käveleskelin lasisen olutpullon kanssa jopa radalla ja varikolla, eikä ketään kiinnostanut.Tänä vuonna. Ainoastaan muovipulloja katsomoon oli italiaanojen sääntö.
Spassa tais olla 3 euroa tölkki. 2015.
Söpöä tuo italialaisten yrittäminen kaikkiaan. Ensin on kaikki hirmu tarkkaa, mutta kun homma kusee, niin lyödään hanskat tiskiin. Tuolla oli liikenneohjausta ensin hirmutarkasti, mutta kun joku jäi alle, niin kaaos oli valmis ja liikenneohjauksesta ei enää tietoakaan.Sielläkin sitten säännöt kiristyneet. Tuolloin 2013 sai lasipullojakin kanniskella vapaasti missä hyvänsä - torstain "vierailupäivänä" käveleskelin lasisen olutpullon kanssa jopa radalla ja varikolla, eikä ketään kiinnostanut.
Älä säästä lipussa. Olin ekan kerran Unkarissa 1996 "ynnä muut" paikoilla. Päätettiin porukalla silloin että ei ikinä enää. Tingi ihan mistä muusta vaan ja osta Gold 4. T:nimimerkki Unkarin F1 konkari.Unkariin olisi tarkoitus mennä ensi kesänä.
Mietein noita lippuja:
https://www.hungaroinfo.com/formel1/tickets_all_fi.htm
Ovatko nuo radan takaosassa olevat bronze-kategorian liput ihan susia, sijainnin tms. suhteen (hinta melko halpa)?
Kannattaako suosiolla ottaa jokin näistä Silver-kategorian lipuista mieluummin?
Tai kolmas vaihtoehto on nuo Goldin rivit 1-12. Mutta nuo yli 200 eskon liput alkaa olla jo turhan kalliita.
Mitä mieltä konkarit on?
Minä olin Bronze 2:sessa viime vuonna ja todella tyytyväinen. Ehkä näkö sitten hyvä kun ruudulle astikki näin. Mutta hienoa nähdä autojen eka tulevan kohti kaukaa. Kääntyvän eka yhteen suuntaan ja sitten kääntyvän takaisin ihan silmien edestä ja siitä sikaaniin. Eli näkee pitkän pätkän ajoa. Tälle vuodelle otettiin vaihtelun vuoksi Goldiin tosin mutta Bronze2 oli nappivalinta.Unkariin olisi tarkoitus mennä ensi kesänä.
Mietein noita lippuja:
https://www.hungaroinfo.com/formel1/tickets_all_fi.htm
Ovatko nuo radan takaosassa olevat bronze-kategorian liput ihan susia, sijainnin tms. suhteen (hinta melko halpa)?
Kannattaako suosiolla ottaa jokin näistä Silver-kategorian lipuista mieluummin?
Tai kolmas vaihtoehto on nuo Goldin rivit 1-12. Mutta nuo yli 200 eskon liput alkaa olla jo turhan kalliita.
Mitä mieltä konkarit on?
Näköjään bronze 1 oli katsomo missä itse olin ja niin hyvää näköä ei olekkaan, että sieltä olisi nähnyt numerot ruudulta. Tämä oli toissavuonna siis ja en sitten tiedä onko ruudun sijaintia muutettu. Silloin se oli viidennen (pitkä oikea) mutkan ulkopuolella ja etäisyyttä katsomosta oli vissiin toista sataa metriä.Minä olin Bronze 2:sessa viime vuonna ja todella tyytyväinen. Ehkä näkö sitten hyvä kun ruudulle astikki näin. Mutta hienoa nähdä autojen eka tulevan kohti kaukaa. Kääntyvän eka yhteen suuntaan ja sitten kääntyvän takaisin ihan silmien edestä ja siitä sikaaniin. Eli näkee pitkän pätkän ajoa. Tälle vuodelle otettiin vaihtelun vuoksi Goldiin tosin mutta Bronze2 oli nappivalinta.
Monzassa tullu oltua 2014-2016. Vähän olen yllättyny nihkeämmästä menosta. Noina vuosia meillä oli repussa aina omat vodkapullot ja lantringit. Kukaan mitään tarkistallut. Iso kalja oli 5-7€. Hinta nousi lähempänä kilpailua Sinnekkin tänä vuonna taas matka käy.
Ai perkale mielessä kyllä kävi monasti, mutta päätettiin skipata. Olisi kyllä varmasti huikeat puitteet paikassa ja kisa-alueella.Noniin tuli siinä varattua Bahrainiin matka ja viikon päästä olisi lähtö.
Onko muita lähdössä tai kokemuksia/tietoa kyseisestä gp:stä?