Formulamatkalle

  • Viestiketjun aloittaja Ide
  • Aloituspäivämäärä

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Alle kolme euroa puolen litran bisse rata-alueella Unkarissa niin kyllä mä näkisin että mitä enemmän niitä juo, niin sitä enemmän siinä tienaa. Kannattaa jättää suomen päässä se yksi baarireissu väliin ja panostaa parempiin lippuihin.

Itse olin tuolla viime vuonna ja ostettiin sellaiset liput, jossa lauantaina istuttiin takaosan bronze-katsomossa ja sunnuntaina lähtöruudukon kohdalla. En voi suositella bronze-katsomoa, sillä ainoa screeni oli niin pirun kaukana, että ei sitä ilman kiikareita nähnyt. Sellaisia kun ei ollut matkassa niin räpsin pitkällä kameran zoomilla kuvia screenistä ja niistä seurasin tilanteen kehittymistä. Ei mikään optimaalinen ratkaisu.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Alle kolme euroa puolen litran bisse rata-alueella Unkarissa niin kyllä mä näkisin että mitä enemmän niitä juo, niin sitä enemmän siinä tienaa. Kannattaa jättää suomen päässä se yksi baarireissu väliin ja panostaa parempiin lippuihin.

Itse olin tuolla viime vuonna ja ostettiin sellaiset liput, jossa lauantaina istuttiin takaosan bronze-katsomossa ja sunnuntaina lähtöruudukon kohdalla. En voi suositella bronze-katsomoa, sillä ainoa screeni oli niin pirun kaukana, että ei sitä ilman kiikareita nähnyt. Sellaisia kun ei ollut matkassa niin räpsin pitkällä kameran zoomilla kuvia screenistä ja niistä seurasin tilanteen kehittymistä. Ei mikään optimaalinen ratkaisu.
Peesaan. Kannattaa panostaa screenin läheisyyteen. Spassa ja Hockessa kalja oli halpaa. Monzassa lämmin muovipullo-Heineken (0,33l) 8 euroa.
 

Corvair

Well-known member
Liittynyt
10.10.2016
Viestit
882
Peesaan. Kannattaa panostaa screenin läheisyyteen. Spassa ja Hockessa kalja oli halpaa. Monzassa lämmin muovipullo-Heineken (0,33l) 8 euroa.
Milloin tämä tapahtui? 2013 puolen litran tölkin jääkylmää Heinekeniä sai katsomossa paikalle kannettuna kuudella eurolla. Ja muistaakseni radan sisäpuolen ravintoloissa pitkiä Heinekeitä sai halvemmallakin.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Milloin tämä tapahtui? 2013 puolen litran tölkin jääkylmää Heinekeniä sai katsomossa paikalle kannettuna kuudella eurolla. Ja muistaakseni radan sisäpuolen ravintoloissa pitkiä Heinekeitä sai halvemmallakin.
Tänä vuonna. Ainoastaan muovipulloja katsomoon oli italiaanojen sääntö.

Spassa tais olla 3 euroa tölkki. 2015.
 

Corvair

Well-known member
Liittynyt
10.10.2016
Viestit
882
Tänä vuonna. Ainoastaan muovipulloja katsomoon oli italiaanojen sääntö.

Spassa tais olla 3 euroa tölkki. 2015.
Sielläkin sitten säännöt kiristyneet. Tuolloin 2013 sai lasipullojakin kanniskella vapaasti missä hyvänsä - torstain "vierailupäivänä" käveleskelin lasisen olutpullon kanssa jopa radalla ja varikolla, eikä ketään kiinnostanut.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Sielläkin sitten säännöt kiristyneet. Tuolloin 2013 sai lasipullojakin kanniskella vapaasti missä hyvänsä - torstain "vierailupäivänä" käveleskelin lasisen olutpullon kanssa jopa radalla ja varikolla, eikä ketään kiinnostanut.
Söpöä tuo italialaisten yrittäminen kaikkiaan. Ensin on kaikki hirmu tarkkaa, mutta kun homma kusee, niin lyödään hanskat tiskiin. Tuolla oli liikenneohjausta ensin hirmutarkasti, mutta kun joku jäi alle, niin kaaos oli valmis ja liikenneohjauksesta ei enää tietoakaan.:eek:
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Unkariin olisi tarkoitus mennä ensi kesänä.
Mietein noita lippuja:

https://www.hungaroinfo.com/formel1/tickets_all_fi.htm

Ovatko nuo radan takaosassa olevat bronze-kategorian liput ihan susia, sijainnin tms. suhteen (hinta melko halpa)?

Kannattaako suosiolla ottaa jokin näistä Silver-kategorian lipuista mieluummin?
Tai kolmas vaihtoehto on nuo Goldin rivit 1-12. Mutta nuo yli 200 eskon liput alkaa olla jo turhan kalliita.

Mitä mieltä konkarit on?
Älä säästä lipussa. Olin ekan kerran Unkarissa 1996 "ynnä muut" paikoilla. Päätettiin porukalla silloin että ei ikinä enää. Tingi ihan mistä muusta vaan ja osta Gold 4. T:nimimerkki Unkarin F1 konkari.
 

Keppana

New member
Liittynyt
17.1.2018
Viestit
1
Unkariin olisi tarkoitus mennä ensi kesänä.
Mietein noita lippuja:

https://www.hungaroinfo.com/formel1/tickets_all_fi.htm

Ovatko nuo radan takaosassa olevat bronze-kategorian liput ihan susia, sijainnin tms. suhteen (hinta melko halpa)?

Kannattaako suosiolla ottaa jokin näistä Silver-kategorian lipuista mieluummin?
Tai kolmas vaihtoehto on nuo Goldin rivit 1-12. Mutta nuo yli 200 eskon liput alkaa olla jo turhan kalliita.

Mitä mieltä konkarit on?
Minä olin Bronze 2:sessa viime vuonna ja todella tyytyväinen. Ehkä näkö sitten hyvä kun ruudulle astikki näin. Mutta hienoa nähdä autojen eka tulevan kohti kaukaa. Kääntyvän eka yhteen suuntaan ja sitten kääntyvän takaisin ihan silmien edestä ja siitä sikaaniin. Eli näkee pitkän pätkän ajoa. Tälle vuodelle otettiin vaihtelun vuoksi Goldiin tosin mutta Bronze2 oli nappivalinta.
Monzassa tullu oltua 2014-2016. Vähän olen yllättyny nihkeämmästä menosta. Noina vuosia meillä oli repussa aina omat vodkapullot ja lantringit. Kukaan mitään tarkistallut. Iso kalja oli 5-7€. Hinta nousi lähempänä kilpailua :) Sinnekkin tänä vuonna taas matka käy.
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Minä olin Bronze 2:sessa viime vuonna ja todella tyytyväinen. Ehkä näkö sitten hyvä kun ruudulle astikki näin. Mutta hienoa nähdä autojen eka tulevan kohti kaukaa. Kääntyvän eka yhteen suuntaan ja sitten kääntyvän takaisin ihan silmien edestä ja siitä sikaaniin. Eli näkee pitkän pätkän ajoa. Tälle vuodelle otettiin vaihtelun vuoksi Goldiin tosin mutta Bronze2 oli nappivalinta.
Monzassa tullu oltua 2014-2016. Vähän olen yllättyny nihkeämmästä menosta. Noina vuosia meillä oli repussa aina omat vodkapullot ja lantringit. Kukaan mitään tarkistallut. Iso kalja oli 5-7€. Hinta nousi lähempänä kilpailua :) Sinnekkin tänä vuonna taas matka käy.
Näköjään bronze 1 oli katsomo missä itse olin ja niin hyvää näköä ei olekkaan, että sieltä olisi nähnyt numerot ruudulta. Tämä oli toissavuonna siis ja en sitten tiedä onko ruudun sijaintia muutettu. Silloin se oli viidennen (pitkä oikea) mutkan ulkopuolella ja etäisyyttä katsomosta oli vissiin toista sataa metriä.
 

Henekka

New member
Liittynyt
2.5.2017
Viestit
3
Noniin tuli siinä varattua Bahrainiin matka ja viikon päästä olisi lähtö.
Onko muita lähdössä tai kokemuksia/tietoa kyseisestä gp:stä?
 

eikka91

Well-known member
Liittynyt
5.10.2016
Viestit
73
Sijainti
KS
Noniin tuli siinä varattua Bahrainiin matka ja viikon päästä olisi lähtö.
Onko muita lähdössä tai kokemuksia/tietoa kyseisestä gp:stä?
Ai perkale mielessä kyllä kävi monasti, mutta päätettiin skipata. Olisi kyllä varmasti huikeat puitteet paikassa ja kisa-alueella.

No jos sen sijaan 2 kisaan sitten, kesällä Unkari ofcourse ja syssyllä Venäjälle:)
 

Juggis

Well-known member
Liittynyt
29.1.2008
Viestit
244
Sijainti
Espoo
Kuukauden päästä Barcelonaan Grand Standiin :cool:

Sellainen kyssäri, että saako portilta vielä ostettua "permantolippua", eli pääsisi alueelle? Naisväestö on vielä hiukan epävarmassa tilanteessa tuon suhteen ja heidän puolestaan kyselen :D Itselläni on toki ollut lippu kotona jo jonkin aikaa.
 

Ide

Well-known member
Liittynyt
29.7.1999
Viestit
454
Sijainti
Kuopio, Finland
Monza 2008

Onko Monzaan menijöitä? Nyt olisi meidän 2008 reissu kuvineen ja matkakertomuksineen julkaistu. Ei mennyt edes kymmentä vuotta reissusta. Omia kuviaan ei meinaa ehtiä käsittelemään, muiden kyllä. Se on vähän kuin, ettei suutarin lapsilla ole kenkiä.

Kävimme ennen Monzan kisaa Maranellossa. On suositeltava käyntikohde, nähtävää varmasti riittää. Kisan jälkeen olimme vielä muutaman päivän Gardajärvellä.

Italian formula- ja kiertomatka 8.9.-19.9.2008
 

Henekka

New member
Liittynyt
2.5.2017
Viestit
3
Tuli käytyä Bahrainin kisa katsomassa ja en voi kuin suositella käydä katsomassa siellä kilpailu. Kaikki järjestetty loistavasti ja mihnään ei ollut ylimääräistä jonottamista yms. Suomalaisia näin viikon reissulla about 5kpl :D Olen käynyt ennemmin Espanjan ja Itävallan gp:t katsomassa ja todennäköisesti en niihin enää osallistu :D Katsotaan saako Kimi jatkopahvin että onko taas reissu Itään ensi kaudella :thumbup:
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3518
Onkos kukaan täältä käynyt Sotsissa??

Hitusen kiinnostaisi tehdä nopea visiitti vielä katsomaan Kimiä Ferrarin riveissä kun sopivasti vapaata tuolloin.

Onkos tietoa saako sinne viedä kameraa ja kuvata kisassa?? Monzassa ainakaan ei ketään kiinnostanut.
 

Kyde

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
117
Kysymys Espanjan GP:stä.

Onko kukaan majoittunut Sitgesissä tai Gironassa? Kuinka helpolla ko. paikoista pääsee radalle? Nähtävästi Sitgesistä on ainakin joskus ollut suora shuttlebussi radalle, mutta onko viime vuosina ollut näin? Ja nähtävästi myös Gironasta on joskus kisojen aikoihin ollut suora junayhteys Montmeloon?
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Eipä ole ehtinyt kirjoittelemaan tänne. Torstaina Abu Dhabiin. Jos oikein hyvin menee, niin ehkä jotain rapasaa tai kuviakin.
 

ir1

Active member
Liittynyt
27.2.2016
Viestit
42
Sijainti
Espoo
Austria GP 2018

Attended the 2018 Austrian Grand Prix with F1 Experiences. Official Ticket Packages included race tickets, pit lane walks, driver meet-&-greets and more..great day!
 
Ylös