Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa.
Ja tämän asian kruunaa vielä se, että mää voin mennä kauppaan ja ostaa upouuden telkkarin vaikka n. 1500 €urolla, enkä tee sillä mitään ! (Jaa, DVD:eet vissiin pelittää). Sitä tarkoitan, et se kirottu dikilaatikko pitää olla.
Kaapelitalous, nääs, kaapelitalous.
Loewella on kyllä telkkareita kaapelijärjellä, mutta, mutta... Tietääkös kaikki ihmiset tätäkään ?
Ei mullakaan tuntuisi, eikä tunnukaan kymppi missään. Mutta mää vaan periaatteesta haraan vastaan. Mua vaan ottaa äärimmäisen paljon kupoliin juuri tuo jääkiekon ja formuloiden siirtyminen maksullisille kanaville. Myös mää olen näitä kahta lajia seurannut lähes koko muistini ajan. Ainakin kiekkoa. Formulaa alkoi tulla TV:sta vasta joskus 80-luvun alkuvuosina. Intissä tuli katseltua Keken ajoja.Karhu sanoi:Minun periaatteeni maksutelevisiota vastaan meni, kun Canal+ alkoi näyttämään hokia. Ei tuo kymppi tunnu missään, kun suomalaiset ovat tuollaisessa asemassa ennen kauden alkua ja lajia on kuitenkin seurannut niin kauan kuin muistaa.
Ja tämän asian kruunaa vielä se, että mää voin mennä kauppaan ja ostaa upouuden telkkarin vaikka n. 1500 €urolla, enkä tee sillä mitään ! (Jaa, DVD:eet vissiin pelittää). Sitä tarkoitan, et se kirottu dikilaatikko pitää olla.
Kaapelitalous, nääs, kaapelitalous.
Loewella on kyllä telkkareita kaapelijärjellä, mutta, mutta... Tietääkös kaikki ihmiset tätäkään ?