Sulla pitäis olla se plus eli kortinlukijamalli. www.anysee.fiSuperKimi sanoi:Mulla on Anysee E30 usb-digiboxi. Olin ajatellut tallentaa joka kisan koneelle.
Mutta nyt vasta tajusin että eihän tuossa ole kortinlukijaa ollenkaan joten en saa plustvtä näkymään koneella.
Ja kysymys kuuluukin, että saako sitä näkymään sittenkin tällä digiboxilla ja ulkoisella kortinlukijalla? Tietoasemasta meinasin käydä ostamassa kortinlukijan mutta sanoivat että sitä ei saa toimimaan mitenkään
Tilasin, ja heti kannatti: Sieltä tulee Avaruusboltsit!T. Salama sanoi:Joko se kanavapaketti pitää hankkia? :eek!:
Jepu, tästä Tv Guidesta näkee lähetysajat valitsemalla kanavaks Star Sportsin.Ronttu sanoi:Hommasin ton tvuplayerin. tietääkö joku pystyykö sitä kautta katsoa formulat suorana?
Noi kaapelifirmat on muuten todella raivostuttavia. Kun on ongelmia, niin väittävät aina että vika on joko boksissa tai maikkarilla. Vaan kun ei ole. Niillä vain ei ole munaa myöntää omia mokiaan. Hemmetin paskahousut, suoraan sanottuna. No, toistaiseksi meillä on MAX pelittänyt ihan täysillä. Viime vuonna vielä saattoi pätkiä kesken F1-lähetysten, että jotain parannusta on tapahtunut Welholla.Dimmu sanoi:Itelläni on pari vuotta vanha kaapeliverkon Humax 1021C laite. Ilmaiset kanavat näkyy, mutta maksullisten kohdalla boksi ilmoittaa "kanavaa ei näy tai se on salattu". Kävin vaihtamassa korttia, mutta ongelma jatkuu edelleen. Vielä kaksi kuukautta sitten kaikki toimii moitteettomasti. On kokeiltu myös kaverin uudella boxilla ja tulos on sama.
Maksulliset kanavat lähtevät näkymään vasta sen jälkeen, kun boksi on ollut yli tunnin päällä. Lisäksi täyty vaihdella kanavia edes takaisin maksuttomien ja maksullisten välillä. Verkkona on soneran kaapeliverkko. Soitin Soneralle, mutta väittävät, että ongelma on boksissa. Itse pidän todennäköisempänä syynä sitä, että Sonera meni muuttamaan korttiensa salauksenpurkausasetuksia ja nyt homma kusee tietyn merkkisten boxien kohdalla!
Kiitti!! Perseestä kyl toi boksi ja kortti homma siinä mielessä kun ei tiedä onko juuri kisavknloppuna himassa, niin pitäis olla boksit ja kortit mukana joka paikassa. Jos täl läppärillä sais katottuu niin ois kyl asiallista.HeKi sanoi:Jepu, tästä Tv Guidesta näkee lähetysajat valitsemalla kanavaks Star Sportsin.
Vapaat harjoitukset eivät näy, mutta aika-ajot ja kisa tulevat suorana (sekä uusintana).
04:57 FORMULA ONE QUALIFYING 2007 FORMULA ONE QUALIFYING MELBOURNE; AUSTRALIA Ing Australian Grand Prix Qualifying(L)
05:00 FORMULA ONE 2007 FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP MELBOURNE; AUSTRALIA Ing Australian Grand Prix(L)
Eikös tuon pitäisi ainakin antenniverkossa lähteä pelittämään, kun lykkää kortin boksiin? En ole tosin ihan varma, pitikö kortti rekisteröidä ensin jollain maikkarin nettisivulla tjms. Kertokaa fiksummat.mazeur sanoi:Tulipa hankittua eilen tuo mtv3-kanavapaketti soneralta. Kauanko teillä on kestänyt, että se on alkanut toimimaan? Ei ainakaan minulla vielä näy mitään.
Antennissa meillä ei ainakaan tarvinnut rekisteröidä.Jeeves sanoi:Eikös tuon pitäisi ainakin antenniverkossa lähteä pelittämään, kun lykkää kortin boksiin? En ole tosin ihan varma, pitikö kortti rekisteröidä ensin jollain maikkarin nettisivulla tjms. Kertokaa fiksummat.
itekki tuli tuo TVU player "imastua"...mitenkäs selostus..tuleeko englanniksi eikä miksikään kiinaksi?? ainaski jotku lähetykset ovat olleen englanniksi..tietenki jos nova meinaa lähettää suorat selostukset nii voihan sitä radion laittaa päälleVapaat harjoitukset eivät näy, mutta aika-ajot ja kisa tulevat suorana (sekä uusintana).
04:57 FORMULA ONE QUALIFYING 2007 FORMULA ONE QUALIFYING MELBOURNE; AUSTRALIA Ing Australian Grand Prix Qualifying(L)
05:00 FORMULA ONE 2007 FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP MELBOURNE; AUSTRALIA Ing Australian Grand Prix(L)
Minardi fani sanoi:itekki tuli tuo TVU player "imastua"...mitenkäs selostus..tuleeko englanniksi eikä miksikään kiinaksi?? ainaski jotku lähetykset ovat olleen englanniksi..tietenki jos nova meinaa lähettää suorat selostukset nii voihan sitä radion laittaa päälle
Eipä sillä niin väliä, ei siitä kumminkaan mitään selvää saa. Ainakin mitä oon NHL-pelejä yrittänyt tuolla kattella, niin kuvan/äänenlaatu on ollu jotain ärsyttävän ja oksettavan välimaastosta.Minardi fani sanoi:itekki tuli tuo TVU player "imastua"...mitenkäs selostus..tuleeko englanniksi eikä miksikään kiinaksi?? ainaski jotku lähetykset ovat olleen englanniksi..tietenki jos nova meinaa lähettää suorat selostukset nii voihan sitä radion laittaa päälle
En tiedä auttaisiko esim 8meganen netti tuohon kuvan- ja äänenlaatuun. Itse kanssa totesin, että ei tuolla mitään kisoja selvinpäin kestä katsoa.vmjs sanoi:Eipä sillä niin väliä, ei siitä kumminkaan mitään selvää saa. Ainakin mitä oon NHL-pelejä yrittänyt tuolla kattella, niin kuvan/äänenlaatu on ollu jotain ärsyttävän ja oksettavan välimaastosta.
Onnea yritykseenne. :thumbup:
Enpä ole live timingissa huomannut jätätyksen olevan kuin korkeintaan yksittäisiä sekunteja, jos sitäkään.Ade sanoi:Tuossa vain tahtoo olla ongelmana että tuo netistä tuleva stream tulee n. 20 sekuntia myöhemmin. Eli jos radiossa selostetaan "Kimi ohitti juuri Massan ja Alonson samanaikaisesti renkaat hipoen Eau Rougessa!" niin se näkyy siinä TVU playerilla jälkujunassa. Sama juttu tuon live timingin kanssa. Siinä on nautinto poissa :thumbdown