Mediaprofeetta
Well-known member
Jep, en tosiaan tarkottanut henkilökohtaisesti ketään, vaan sitä suomalaisten yleistä negatiivista asennetta selostajia ja itseasiassa kaikkea kohtaan.
Vaihda kanavaa jos se niin helvetisti häiritsee. Sitäpaitsi vastasit jo itse kysymykseesi. Ei se näyttäminen ole tyhmää jos on tarkoitus promota.R.Rosset sanoi:Vois ziisus totta helvetissä niiden on tarkoitus promota maxia. Mutta eikö tuo nyt silti ole saatanan tyhmää näyttää kisa ennakko kanavalla jolla kisa ei edes näy? Eikö?
Joo Keke ois hyvä, koska herättää kunnioitusta ja ei nöyristele. Keke taitaa kuitenkin olla hieman paitsiossa koska poika ajaa Williamsilla, ja sitä paitsi Keke on aika vanha.WebSlave sanoi:Vaikkei tuo nyt välttämättä minulle ollut osoitettukaan, niin totean, että Pulkkinen on hoitanut vapaat ja varsinkin GP2-kisat toissakaudella mielestäni hyvin. Pulkkinen-Mildh-jutustelu oli oikein sopiva tapa selostaa moottoriurheilua. Kielitaidostaan en tiedä, mutta vähemmän niitä englanninkielisiä haastatteluja Pulkkiselta on ainakin nähty, mihin voisi olettaa olevan syynsä. Ja olihan tuo "Keke gridwalkiin"-kommenttini muutoinkin perusteltu. Minulla ei ole Pulkkista vastaan mitään, mutta Keke olisi tuohon hommaan mielestäni parempi.
Paitsiossa minkä suhteen? Eipä tuo ainakaan Maikkaria ole häirinnyt, eikä varmasti F1:n varikkoporukkaakaan. Mitä ikään tulee, niin Niki kommentoi RTL:llä. Sitä en muista onko Lauda jututtanut itse ketään, lähinnä asiantuntijana on tainnut toimia, eli aika samassa roolissa kuin Kekekin, vaikka Keke on kyllä haastatellutkin prerace-lähetyksissä. En muutenkaan ymmärrä miksi haastattelijan vanhuus olisi jotenkin olennainen juttu. Eihän Keke mikään raihnas ole, joten kyllä se sen gridin jaksaa kävellä.L4z! sanoi:Joo Keke ois hyvä, koska herättää kunnioitusta ja ei nöyristele. Keke taitaa kuitenkin olla hieman paitsiossa koska poika ajaa Williamsilla, ja sitä paitsi Keke on aika vanha.
Itse en erityisemmin pidä Mika Salosta, enkä arvosta kaverin asiantuntemustakaan Keken tasolle, ihan kuullun perusteella. Mediamielessä ulosantikin on heikompaa. Eikä ehdottamallasi asenteella saada haastatteluja kuin kerran, sen jälkeen sellainen haastattelija joutuu epätoivottujen listalle. Miksi kuskeille pitäisi vittuilla?Sensijaan perfect Gridwalk ois Mika Salo. Sen kaikki tuntee ja ja se on rento, eikä todellakaan nöyristele. Vois heittää kovia faktoja tauluun säälimättä. Ja voin kuvitella Mikan niissä arskoissa sinne gridiin v_ttuilemaan muille kuskeille.
Totta. Only in Finland. Täällä tosiaan maristaan aina omista, ei ne oo mitään, muilla on aina paremmat.Mediaprofeetta sanoi:Hirveetä valitusta aina suomalaisista selostajista ja toimittajista. Jumalauta ei ne ole sen parempia tai huonompia muuallakaan. Kyllä välillä alkaa ottamaan oikein kunnolla päähän tämä ainainen nariseminen ja toimittajien ammattitaidon kyseenalaistaminen. Mutta onneksi meillä on näillä voorumeilla aina laumoittain asiantuntevia teinejä jotka tietävät aina kaiken. Saatana menkää opiskelemaan journalismia ja alkakaa selostajiksi niin saadaan sitten sitä ammattitaitoa suomeenkin.
Jee! Salo kehiin!L4z! sanoi:Joo Keke ois hyvä, koska herättää kunnioitusta ja ei nöyristele. Keke taitaa kuitenkin olla hieman paitsiossa koska poika ajaa Williamsilla, ja sitä paitsi Keke on aika vanha.
Sensijaan perfect Gridwalk ois Mika Salo. Sen kaikki tuntee ja ja se on rento, eikä todellakaan nöyristele. Vois heittää kovia faktoja tauluun säälimättä. Ja voin kuvitella Mikan niissä arskoissa sinne gridiin v_ttuilemaan muille kuskeille.
En tarkoittanutkaan tätä maikkarin, vaan tavallisten katsojien kannalta.trotwood sanoi:Vaihda kanavaa jos se niin helvetisti häiritsee. Sitäpaitsi vastasit jo itse kysymykseesi. Ei se näyttäminen ole tyhmää jos on tarkoitus promota.
Oskari Saariko siellä aukoo päätään?Mediaprofeetta sanoi:Hirveetä valitusta aina suomalaisista selostajista ja toimittajista. Jumalauta ei ne ole sen parempia tai huonompia muuallakaan. Kyllä välillä alkaa ottamaan oikein kunnolla päähän tämä ainainen nariseminen ja toimittajien ammattitaidon kyseenalaistaminen. Mutta onneksi meillä on näillä voorumeilla aina laumoittain asiantuntevia teinejä jotka tietävät aina kaiken. Saatana menkää opiskelemaan journalismia ja alkakaa selostajiksi niin saadaan sitten sitä ammattitaitoa suomeenkin.
Niin tuota joo olet varmaankin oikeassa.R.Rosset sanoi:Lue viestini tarkemmin. Missä vaiheessa muka marisin siitä, että pitää maksaa, jos haluaa nähdä kisat?:jaska:
Eikö perjantain harjoitukset voisi uusia prime timessa? :jaska:MAX Formula 1: vapaat harjoitukset 00:55 - 02:35
MAX Formula 1: vapaat harjoitukset (2. es) 03:15 - 04:55
MAX Formula 1: vapaat harjoitukset 04:55 - 06:35
MAX Formula 1: vapaat harjoitukset (2. es) 06:50 - 08:30
Allen kyllä toivotetaan brittienkin puolesta kaukaisimpaan jorpakkoon, joten ei sielläkään tyytyväisiä olla. Ei kuulemma ymmärrä mistään mitään. Brundleen kai kuitenkin ollaan tyytyväisiä.paskanmarja sanoi:Väitätkö ettei esim. Allen/Brundle ole parempia kuin Saari/Mustakari? Ihan oikeasti? Haha.
Kun minä tilasin MTV3:n kanavapaketin Sonerasta kahvitauolla 14.30, päästessäni töistä 17.00 se jo näkyi. Minulla tosin oli kortti ennestään, jos sillä on jotain merkitystä.mazeur sanoi:Olisihan se kyllä pitänyt arvata, että taas saa kuukauden odottaa, kun kyse on sonerasta.
mazeur sanoi:Alkaa jo vähän kyllästyttämään tämä odotus. Viime perjantaina ostettu mtv3-kanavapaketti soneralta, mutta mitään ei näy. :jaska:
Olisihan se kyllä pitänyt arvata, että taas saa kuukauden odottaa, kun kyse on sonerasta.
Onko muita, jotka on hankkinut tuon kanavapaketin soneralta?
Kestikö kauan ennen kuin alkoi toimimaan?
Älä nyt viitsi. Britit eivät ole kuunnelleet Oskaria.WebSlave sanoi:Allen kyllä toivotetaan brittienkin puolesta kaukaisimpaan jorpakkoon, joten ei sielläkään tyytyväisiä olla. Ei kuulemma ymmärrä mistään mitään. Brundleen kai kuitenkin ollaan tyytyväisiä.
Ei suomessa. täällä kun valitetaan kaikesta ja aina.paskanmarja sanoi:Oskari Saariko siellä aukoo päätään?
Väitätkö ettei esim. Allen/Brundle ole parempia kuin Saari/Mustakari? Ihan oikeasti? Haha.
Se on tasan tarkkaan niin että jos ei homma toimi niin silloin valitetaan. Dorka.
Eipä tarvitse paljoa laittaa lisää max pakettiin...sooda sanoi:RTL kortilla. Vain €5/kk. VLP:llä ainakin sanottiin ettei lähetys katkea kisan ajaksi. Nyt vaan saksankielen pikapikakurssille että ehtii omaksua kielen pyhään mennessä.
Mun ei ainakaan tartte laittaa yhtään lisääquartal sanoi:Eipä tarvitse paljoa laittaa lisää max pakettiin...