kouvotsvoni
Banjottu
Mihis vanhat katoaa, nainen sosialisoi?Eikä ku muuton yhteydessä pitää ostaa parit uudet huonekalut itelle. Kännissä en oo riehunu aikoihin.
Mihis vanhat katoaa, nainen sosialisoi?Eikä ku muuton yhteydessä pitää ostaa parit uudet huonekalut itelle. Kännissä en oo riehunu aikoihin.
Kai nuo porukoille menee. Ja vaikkei muuttoa nyt heti tulisi, niin joutuu mm. tietokonepöydän uusimaan. On se sen verran kulunut.Mihis vanhat katoaa, nainen sosialisoi?
Näemmä joudun poikien hyttiin, nyyh.Mulla ei oo muutoksia tilanteessa.
Samoin, yhä.Harkitsen tätä.
Nyt kertoa kaikki yksityiset likakohdat\o/Tää reissu alkaa tulla jo uniini...
Eipä mitään ihmeempiä tapahtunut, ainoastaan laivan lähtöön ja hyttiin majoittumiseen (olin jostain syystä poikien hytissä) asti uneksin.Nyt kertoa kaikki yksityiset likakohdat\o/
No niinpä niin..Eipä mitään ihmeempiä tapahtunut, ainoastaan laivan lähtöön ja hyttiin majoittumiseen (olin jostain syystä poikien hytissä) asti uneksin.
KHN.Kummaa. Vaikka mukaan on lähdössä edustava joukko F1-Forumin hameväkeä, enempää innostuneita kaksilahkeisia ei ole. Tulossa on sentään vapaa (?) kaunotar, jonka perään ollaan muuten valmiita lähtemään vaikka toiseen maahan.
Ilmeisesti kukaan ei ole vinkannut tästä risteilystä Jonille.Kummaa. Vaikka mukaan on lähdössä edustava joukko F1-Forumin hameväkeä, enempää innostuneita kaksilahkeisia ei ole. Tulossa on sentään vapaa (?) kaunotar, jonka perään ollaan muuten valmiita lähtemään vaikka toiseen maahan.
Tai sitten Joni on tän risteilyn järjestäjä.Ilmeisesti kukaan ei ole vinkannut tästä risteilystä Jonille.