Joku väittää, että minä kuorsaisin myös, mutta en ole kyllä itse vielä kuullut.:frank: (muuta kun torkahtaessa telkun ääreen)Kuorsaamisen lisäksi nyt kuulemma narskuttelen hampaita erittäin kovaäänisesti. Varoituksen sana.
Joku väittää, että minä kuorsaisin myös, mutta en ole kyllä itse vielä kuullut.:frank: (muuta kun torkahtaessa telkun ääreen)Kuorsaamisen lisäksi nyt kuulemma narskuttelen hampaita erittäin kovaäänisesti. Varoituksen sana.
Aiemmin meillä taisi olla puhetta, että juurikin takaisin päin tullessa mentäisiin syömään. Kellonajasta ei varmaan sen tarkempaa ollut...Buffeteista
Katsoin tämän hetken varaustilanteen. Helsinki-Tukholma illalle voi enää varata paikkoja klo 20.30 (Suomen aikaa) olevaan buffet-kattaukseen, aiemmat ovat täynnä.
Tukholma-Helsinki illalla on paikkoja vielä kaikissa (17, 17.30, 19.30, 20 ja Ruotsin aikaa) buffet-kattauksissa.
Aamiaiselle (klo 07.00-09.30 Ruotsin aikaa) on vielä tilaa.
Buffet ennakkoon ostettuna 30 e ja aamiainen 9 e. (Laivalla 33 ja 9,5)
Ilmoitelkaa tosiaan (ja selkeästi, eikä "kyllä sitä varmaan buffetissa voisi käydä"), jos näitä haluatte ennakkoon varata, ettei mene ohi suun.
Voisin kompata. Samaten aamupalalle ennen Tukholmaa.Mutta mä tosiaan osallistun buffettiin Tukholma-Helsinki-illalle klo 17.
Mä ja, molempiin!Voisin kompata. Samaten aamupalalle ennen Tukholmaa.
Mä ja, molempiin!
Mä ja, molempiin!
Kyllä kans
MaksettuBuffeteista
Katsoin tämän hetken varaustilanteen. Helsinki-Tukholma illalle voi enää varata paikkoja klo 20.30 (Suomen aikaa) olevaan buffet-kattaukseen, aiemmat ovat täynnä.
Tukholma-Helsinki illalla on paikkoja vielä kaikissa (17, 17.30, 19.30, 20 ja Ruotsin aikaa) buffet-kattauksissa.
Aamiaiselle (klo 07.00-09.30 Ruotsin aikaa) on vielä tilaa.
Buffet ennakkoon ostettuna 30 e ja aamiainen 9 e. (Laivalla 33 ja 9,5)
Ilmoitelkaa tosiaan (ja selkeästi, eikä "kyllä sitä varmaan buffetissa voisi käydä"), jos näitä haluatte ennakkoon varata, ettei mene ohi suun.
Bovvetti ja aamupala tmoi
Tähä lisää yks kapiukko, molempiinNyt varattuna
Aamiainen Tukholman päässä, 4 kpl ( Totke, tmoi, Thyella ja Cmoney) ja buffet takaisin tullessa klo 17 5 kpl (minä, tmoi, Thyella, Totke, Asko S.)
Olet hereillä. Seuraava!Hampaiden narskuttelu loppunut, samoin ilmeisesti kuorsaaminen. Quindi non ti preoccupare, Estate :thumbup:
Ei kyllä mulla on tiedossa tähdellisempää.Onko Puolipöhkö reissuun lähdössä vallan nyt, vai miettiikö vielä ens joulunakin miten huisia olisi ollut sviitissä matkustaa?
Itsehän pakannut jo tärkeimmät mukaan viime viikolla. Suomalaista piimää ja ruisleipää.