Forum-risteily Tukholmaan kesällä

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Kuorsaamisen lisäksi nyt kuulemma narskuttelen hampaita erittäin kovaäänisesti. Varoituksen sana.
Joku väittää, että minä kuorsaisin myös, mutta en ole kyllä itse vielä kuullut.:frank: (muuta kun torkahtaessa telkun ääreen) :eek:

Estate

Well-known member
Buffeteista

Katsoin tämän hetken varaustilanteen. Helsinki-Tukholma illalle voi enää varata paikkoja klo 20.30 (Suomen aikaa) olevaan buffet-kattaukseen, aiemmat ovat täynnä.

Tukholma-Helsinki illalla on paikkoja vielä kaikissa (17, 17.30, 19.30, 20 ja Ruotsin aikaa) buffet-kattauksissa.

Aamiaiselle (klo 07.00-09.30 Ruotsin aikaa) on vielä tilaa.

Buffet ennakkoon ostettuna 30 e ja aamiainen 9 e. (Laivalla 33 ja 9,5)

Ilmoitelkaa tosiaan (ja selkeästi, eikä "kyllä sitä varmaan buffetissa voisi käydä"), jos näitä haluatte ennakkoon varata, ettei mene ohi suun.

Viimeksi muokattu:

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Buffeteista

Katsoin tämän hetken varaustilanteen. Helsinki-Tukholma illalle voi enää varata paikkoja klo 20.30 (Suomen aikaa) olevaan buffet-kattaukseen, aiemmat ovat täynnä.

Tukholma-Helsinki illalla on paikkoja vielä kaikissa (17, 17.30, 19.30, 20 ja Ruotsin aikaa) buffet-kattauksissa.

Ilmoitelkaa tosiaan (ja selkeästi, eikä "kyllä sitä varmaan buffetissa voisi käydä"), jos näitä haluatte ennakkoon varata, ettei mene ohi suun.
Aiemmin meillä taisi olla puhetta, että juurikin takaisin päin tullessa mentäisiin syömään. Kellonajasta ei varmaan sen tarkempaa ollut...

Mutta mä tosiaan osallistun buffettiin Tukholma-Helsinki-illalle klo 17.

Jos tulee suurta vastustusta ajankohdasta, niin en tokikaan ala vänkäämään, mennään samaan aikaan vaan.

Estate

Well-known member
Voisin itsekin tulla paluumatkalla buffettiin. Aikaa vähän mietin, kun itse ainakin suunnittelin syöväni maissakin jotain. Toisaalta eipä tuo klo 17 niin hirveän aikainen ole, kun on Ruotsin aikaa.

Aamiaisesta vielä

Aamiainen Helsinki-Tukholma suunnassa (lauantaiaamu) on klo 07.00-09.30 Ruotsin aikaaja takaisin tullessa (sunnuntaina) klo 08.00-10.00 Suomen aikaa.

Nyt varattuna

Aamiainen Tukholman päässä, 5 kpl ( Totke, tmoi, Thyella, Cmoney ja Tsuhna) ja buffet takaisin tullessa klo 17 6 kpl (minä, tmoi, Thyella, Totke, Asko S. ja Tsuhna)

Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kappas, sviitin yhteydessä ei tarvitse maksaa erikseen aamiaisesta.
Tässähän saattaa käydä vielä viimehetken Sulovileenit.

Hitto, ilma seksi laivalle aamiaiselle! Huisaa.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Buffeteista

Maksettu

Bovvetti ja aamupala tmoi

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Onko Puolipöhkö reissuun lähdössä vallan nyt, vai miettiikö vielä ens joulunakin miten huisia olisi ollut sviitissä matkustaa?

Itsehän pakannut jo tärkeimmät mukaan viime viikolla. Suomalaista piimää ja ruisleipää.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Hampaiden narskuttelu loppunut, samoin ilmeisesti kuorsaaminen. Quindi non ti preoccupare, Estate :thumbup:

Estate

Well-known member
Hyttijakoehdoitus:

Hytti 1:
Estate
Thyella
Asko S.
Totke

Hytti 2:
kouvo
lfb
Tsuhna
Shireh

Hytti 3:
Wope
Cmonney
tmoi

Eroaa hivenen siitä, mitä irkissä aiemmin kaavailin.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Joo, tota.. nyt voi olla jopa silleen että mie saatan joutua rannalle. En tiijä ihan varmasti vielä, mutta yks juttu tuli tosiaan eteen.. mutka. Jos ei muuta vaihtoehtoa jää, niin juttu menee laivan edelle.. senkin uhalla että jo maksoin kaikesta. :dunno:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Onko Puolipöhkö reissuun lähdössä vallan nyt, vai miettiikö vielä ens joulunakin miten huisia olisi ollut sviitissä matkustaa?

Itsehän pakannut jo tärkeimmät mukaan viime viikolla. Suomalaista piimää ja ruisleipää.
Ei kyllä mulla on tiedossa tähdellisempää.
Unohdin aiemmin, notta meillähän on firman kesäjuhlat perjantaina.
Notta häärään tuolla Tampereen yössä sillon.
Tukevalla maaperällä joustavin polvin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Hyttijako kuin hyttijako. Minua voi tulla etsimään aamulla joko laivaputkasta tai sitten könyän jonkun ämmänriehkänän luota, jollen sammu hyttiin ennen laivan lähtöä.