Forumeihin liittyvät unet?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Ovatko forumit tai netti tulleet uniisi?

Itse olen kerran nähnyt unen, jossa oli tähän forumiin liittyvä henkilö ja nyt ihan hiljakkoin näin sellaisen unen, että postasin tälle forumille.
Jostain syystä olin saanut päähäni että on olemassa Helsingin Wanha Kesäteatteri Unioninkadun ja Vantaankadun(!!!) kulmassa ja että olin ollut siellä katsomassa näytelmää. Kun olin kirjoittanut sitä koskevan postauksen, aloin ihmetellä, että miksi mä tollasia löpisen...eihän sellasta teatteria tai kadunkulmaa ole edes olemassa. Mutta postasin kuitenkin, koska halusin nähdä mitä mieltä nimim. KnowHow on kyseisestä teatterista. :D Mulla oli kyllä laittaa kuvia liitteeksi siihen postaukseen kyseisestä taetterista vaikka jo postatessani tiesin, ettei sitä ole olemassakaan. Kuvissa se oli mun mielestä sama rakennus jossa on Ryhmäteatteri. Siis jos se on edelleen Pengerkadulla.

Muihin forumeihin tai muuten nettiin liittyviä unia en ole muistaakseni nähnyt.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jaa...korjataan vielä että em. lisäksi olen kyllä Tose-unia nähnyt mutta jotenkin en laske niitä tähän samaan.
 

NotShee

?aotuo ätiM
Liittynyt
2.9.2001
Viestit
3313
Sijainti
Lund, Skåne
Olen nähnyt unia, jossa on ollut tämän foorumin GC Rabella, mutta niitäkään ei laskettane "tähän samaan".
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Toissayönä näin jotain unta Dompparista ja S.A.:sta.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
En usko kirjaintakaan R&K:n postauksesta!! Tai no ehkä ton a-kirjaimen pystyn sulattamaan, mutta muuten rautavatsani... no joo niin...

EIHÄÄ RUUNARI NUKU KOSKAAN!!! MITEN SE MUKA UNEKSII!!?????
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mä näin viikonloppuna ihan karmeeta unta voorumisteista. Siinä unessa oltiin ensin jossain keskustabaarissa, josta lähdin himaan pan... päiväunille siis. Sillä aikaa oli kännyyn tullut öpaut 107 soittoa Haudilta ja Myllikseltä ja ties keltä. Sitten yhtäkkiä oltiinkin jossain ihmeen HEINÄHATUSSA, missä oli aivan bakkanaalinen meno. Ihan hirvee painajainen, yhdenkin hahmon parta kasvoi silmissä. Kirjaimellisesti. Sitten heräsin sunnuntaiaamuna ihan kalpeena ja hikisenä. En uskalla enää nukkua.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
KnowHow sanoi:
Mä näin viikonloppuna ihan karmeeta unta voorumisteista. Siinä unessa oltiin ensin jossain keskustabaarissa, josta lähdin himaan pan... päiväunille siis. Sillä aikaa oli kännyyn tullut öpaut 107 soittoa Haudilta ja Myllikseltä ja ties keltä. Sitten yhtäkkiä oltiinkin jossain ihmeen HEINÄHATUSSA, missä oli aivan bakkanaalinen meno. Ihan hirvee painajainen, yhdenkin hahmon parta kasvoi silmissä. Kirjaimellisesti. Sitten heräsin sunnuntaiaamuna ihan kalpeena ja hikisenä. En uskalla enää nukkua.
Heh heh... mulla on susta videonpätkä, jossa esittelet kielen elastisuutta melko humalassa!!!!! :D :eek: :eek: :eek: :eek:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Captain Howdy sanoi:
Heh heh... mulla on susta videonpätkä, jossa esittelet kielen elastisuutta melko humalassa!!!!! :D :eek: :eek: :eek: :eek:
Ei tollasia unia ja hahmoja kuule selvinpäin kestä katella!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Eipä juuri ole. :nope:

Sitä vastoin on noita urheilu-unia. :rolleyes: Viime yönä pelasin Leijonissa Ruotsia vastaan, ja matsi piti keskeyttää että mä ehdin saada kamat päälle. Kansa vähän hermostui. :confused: Pukeminen oli vaikeaa ja kun kaikki oli reilassa, niin munasyndit oli unohtunut. Vedin ne sitten niitten housujen päälle. :D
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Oon joskus nähnyt unta ITG:stä, joka oli tuli luokan eteen ja kirjoitti jotenkin:
"Nimeni on ... ... ja minua myös Il Tempo Gigante:ksi kutsutaan"

En kyllä harmikseni muista, mikä tuo unessa mainittu nimi oli.

Joskus oon nähnyt unta eräästä punapäästä, mutten enää muista mitä siinä unessa tapahtui. Muistan vaan, että olin herätessäni ihan ihmeissäni. Toisaalta se ei paljon eroa siitä, mitä pidän normaalina.

Joskus oon nähnyt unta Cinderellaksi luulemastani neidosta, mutta myöhemmin selvisi, että erehdyin tai sitten Cindy oli naamioitunut unessani. Harmikseni en muista siitäkään mitään.

Nimimerkki Vellusta olen nähnyt usein unia, mutta ne on niin tylsiä tai perverssejä, etten kehtaa kertoa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vellu sanoi:
Oon joskus nähnyt unta ITG:stä, joka oli tuli luokan eteen ja kirjoitti jotenkin:
"Nimeni on ... ... ja minua myös Il Tempo Gigante:ksi kutsutaan"

En kyllä harmikseni muista, mikä tuo unessa mainittu nimi oli.
Oisko ollut Jacques Sonninen?
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Moe Szyslak sanoi:
Eipä juuri ole. :nope:

Sitä vastoin on noita urheilu-unia. :rolleyes: Viime yönä pelasin Leijonissa Ruotsia vastaan, ja matsi piti keskeyttää että mä ehdin saada kamat päälle. Kansa vähän hermostui. :confused: Pukeminen oli vaikeaa ja kun kaikki oli reilassa, niin munasyndit oli unohtunut. Vedin ne sitten niitten housujen päälle. :D
Eks Ruotsin joukkuessa tarvita munasyndien lisäksi peräsyndi?
 
Ylös