SE OLI UNI JA KYLLÄ MÄ TIEDÄN MITÄ MUN UNESSA TAPAHTUU!!!! :mad_old: :mad_old: :mad_old:Runar ja Kyllikki sanoi:po. 'pikahälytettiin'
SE OLI UNI JA KYLLÄ MÄ TIEDÄN MITÄ MUN UNESSA TAPAHTUU!!!! :mad_old: :mad_old: :mad_old:Runar ja Kyllikki sanoi:po. 'pikahälytettiin'
Hyvä, että tiät. Muutenhan se oliskin jo hällyttävää jos et tietäs.Jacques sanoi:SE OLI UNI JA KYLLÄ MÄ TIEDÄN MITÄ MUN UNESSA TAPAHTUU!!!! :mad_old: :mad_old: :mad_old:
Pääsenkö nyt paskasakin lisäksi kategoriaan "vokaalin venyttäjät"?Runar ja Kyllikki sanoi:Jacques on aikasemminkin käyttänyt tota hälyytys-sanaa, ja mulle tuli äsken jotenkin mieleen siitä muinanen työkaveri joka sitkeesti aina sano ja kirjotti "kyyrillinen". Se ei oikeesti tajunnut, että se oli väärin. Yhden kerran kun se oli kirjottanut yhteen dokumenttiin "kyyrilliset fontit", mä sille sanoin että "Aijjaa, ai oikein monen yyn kyyyyyrilliset", jolloin se vaan toljotti mua ja sano "Nii, kyyrilliset...semmoset mitä venäläiset käyttää, ekstiä".
Jacques sanoi:Noniin nyt menee jo oudoksi.. Erittäin oudoksi.. Soittakaa valkotakkiset
Eli.. muistan unesta sen, että olin baarissa ja seurassa oli paljon hahmoja. Muut olivat kasvottomia paitsi Wilzku (eli foorumin hahmo Williams-) ja Juskanen, jotka olivat samassa pöydässä. Itseasiassa myös minä olin kasvoton sillä ikäänkuin olin kärpäsenä katossa tjsp. He väittelivät jostain ja Wilzku sanoi "ei kun mä odotan illan viimeistä hidasta", johon Juskanen vastasi "niin minäkin". Sitten se hidas alkoi ja samantien joku mies haki Juskasta tanssimaan. Wilzku lähti kiertämään baaria ja yhtäkkiä uni muuttui salatuiksi elämiksi ja Wilzku lähti paikalta Jasper Pääkkösen kanssa. Heräsin WTF-ajatuksen kera.
Pääset kategoriaan "vokaalin venyyttäjät" :thumbup: :thumbup:Jacques sanoi:Pääsenkö nyt paskasakin lisäksi kategoriaan "vokaalin venyttäjät"?
:ahem:NotShee sanoi:Pääset kategoriaan "vokaalin venyyttäjät" :thumbup: :thumbup:
:doubtful:Moe Szyslak sanoi:*Tulee ens yönä Patun muniin!*
Niin kuulemma lausutaanNotShee sanoi:SE LAUSUTAAN "PUVEE"
Kuvaus kauden avajaismöötestä 2007! :ahem:Albert Oil sanoi:Viime yönä lfb ja S.A. menivätten mun unessa naimisiin. Tapahtumaa oli todistamassa mm. AJ, joka painoi 180 kiloa ja oli päälle kaksi metriä pitkä ja keräsi juhlaväeltä SPR:n sotisopaan sonnustautuneena kolehtia päästäkseen hääpaikalta takaisin kotiinsa. Kun se ei onnistunut, AJ suutahti ja puraisi Formulanomia kaulaan. Nomi nautti tilanteesta ja pyysi AJ:tä puremaan uudelleen. Tästä Estate jostain syystä kimmastui ja meni nurkkaan mököttämään. Unen lopussa vallitsi yleinen härdelli, jossa ainakin KnowHow ja Howdy mölöttivät kovaan ääneen juttujaan. 72 tanssi pöydällä Runarin moottoripyörän pärinän tahdissa!