Forumeihin liittyvät unet?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jacques on aikasemminkin käyttänyt tota hälyytys-sanaa, ja mulle tuli äsken jotenkin mieleen siitä muinanen työkaveri joka sitkeesti aina sano ja kirjotti "kyyrillinen". Se ei oikeesti tajunnut, että se oli väärin. Yhden kerran kun se oli kirjottanut yhteen dokumenttiin "kyyrilliset fontit", mä sille sanoin että "Aijjaa, ai oikein monen yyn kyyyyyrilliset", jolloin se vaan toljotti mua ja sano "Nii, kyyrilliset...semmoset mitä venäläiset käyttää, ekstiä".
Pääsenkö nyt paskasakin lisäksi kategoriaan "vokaalin venyttäjät"?
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Muistan nähneeni useasti unta Runarista ja Kyllikistä.
Hahmosta lfb olen nähnyt tällä viikollakin kaksi saman tyylistä unta, mutta se menneekin vähän eri kategoriaan.
Foorumille on tullut postailtua ja sätissä pyörittyä myös unimaailmassa.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Noniin nyt menee jo oudoksi.. Erittäin oudoksi.. Soittakaa valkotakkiset :D

Eli.. muistan unesta sen, että olin baarissa ja seurassa oli paljon hahmoja. Muut olivat kasvottomia paitsi Wilzku (eli foorumin hahmo Williams-) ja Juskanen, jotka olivat samassa pöydässä. Itseasiassa myös minä olin kasvoton sillä ikäänkuin olin kärpäsenä katossa tjsp. He väittelivät jostain ja Wilzku sanoi "ei kun mä odotan illan viimeistä hidasta", johon Juskanen vastasi "niin minäkin". Sitten se hidas alkoi ja samantien joku mies haki Juskasta tanssimaan. Wilzku lähti kiertämään baaria ja yhtäkkiä uni muuttui salatuiksi elämiksi ja Wilzku lähti paikalta Jasper Pääkkösen kanssa. Heräsin WTF-ajatuksen kera.
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Jacques sanoi:
Noniin nyt menee jo oudoksi.. Erittäin oudoksi.. Soittakaa valkotakkiset :D

Eli.. muistan unesta sen, että olin baarissa ja seurassa oli paljon hahmoja. Muut olivat kasvottomia paitsi Wilzku (eli foorumin hahmo Williams-) ja Juskanen, jotka olivat samassa pöydässä. Itseasiassa myös minä olin kasvoton sillä ikäänkuin olin kärpäsenä katossa tjsp. He väittelivät jostain ja Wilzku sanoi "ei kun mä odotan illan viimeistä hidasta", johon Juskanen vastasi "niin minäkin". Sitten se hidas alkoi ja samantien joku mies haki Juskasta tanssimaan. Wilzku lähti kiertämään baaria ja yhtäkkiä uni muuttui salatuiksi elämiksi ja Wilzku lähti paikalta Jasper Pääkkösen kanssa. Heräsin WTF-ajatuksen kera.
:D :D
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Viime yönä lfb ja S.A. menivätten mun unessa naimisiin. Tapahtumaa oli todistamassa mm. AJ, joka painoi 180 kiloa ja oli päälle kaksi metriä pitkä ja keräsi juhlaväeltä SPR:n sotisopaan sonnustautuneena kolehtia päästäkseen hääpaikalta takaisin kotiinsa. Kun se ei onnistunut, AJ suutahti ja puraisi Formulanomia kaulaan. Nomi nautti tilanteesta ja pyysi AJ:tä puremaan uudelleen. Tästä Estate jostain syystä kimmastui ja meni nurkkaan mököttämään. Unen lopussa vallitsi yleinen härdelli, jossa ainakin KnowHow ja Howdy mölöttivät kovaan ääneen juttujaan. 72 tanssi pöydällä Runarin moottoripyörän pärinän tahdissa!
 

NotShee

?aotuo ätiM
Liittynyt
2.9.2001
Viestit
3313
Sijainti
Lund, Skåne
Albert Oil sanoi:
Viime yönä lfb ja S.A. menivätten mun unessa naimisiin. Tapahtumaa oli todistamassa mm. AJ, joka painoi 180 kiloa ja oli päälle kaksi metriä pitkä ja keräsi juhlaväeltä SPR:n sotisopaan sonnustautuneena kolehtia päästäkseen hääpaikalta takaisin kotiinsa. Kun se ei onnistunut, AJ suutahti ja puraisi Formulanomia kaulaan. Nomi nautti tilanteesta ja pyysi AJ:tä puremaan uudelleen. Tästä Estate jostain syystä kimmastui ja meni nurkkaan mököttämään. Unen lopussa vallitsi yleinen härdelli, jossa ainakin KnowHow ja Howdy mölöttivät kovaan ääneen juttujaan. 72 tanssi pöydällä Runarin moottoripyörän pärinän tahdissa!
Kuvaus kauden avajaismöötestä 2007! :ahem:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Mäkin näin viime yönä f1-forum-unta, mutta en kyllä mennyt siinä naimisiin lfb:n kanssa. :rolleyes:
Jacques ainakin oli tunnistettava hahmo siinä lfb:n lisäksi, muitten osallisuudesta en ole ihan varma, mutta porukkaa oli ja oletin osan foorumisteiksi. Tapahtumapaikka oli jokin kangasmetsä tms. Varsinais-Suomessa, rannikon tuntumassa, sillä eräässä vaiheessa olimme ihan meren rannallakin. Unessa oli myös ulkovessoja ja ajankohta oli USA:n gp-viikonloppu. Kisaa oli niin kiire katsomaan sieltä metsästä, että eräiden asioiden hoito niissä huusseissa jäi kesken. Ei siis kuitenkaan tarpeiden teko... Kun kisaa pääsimme katsomaan, oli joku uusi kuski juuri ajanut ulos. Paljoa muuta en nyt muista.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Mun unessa forumilla oli kaikkien mielestä pelkästään tosi hyviä toikkeja ja mielipiteitä ja jäseniä. Sitten forum heti loppui, koska ei kukaan jaksa itsekseen hölöttää kovin kauaa. Paitsi hullut. Tätä voimmekin miettiä kaikki ihan huikeita määriä.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Muistan joskus nähneeni forum-unia, mutten kyllä muista keitä niissä on esiintynyt ja missä merkeissä. Ehkä alitajunta pyrkii automaattisesti torjumaan semmoiset muistelot.. ehkä on parempi etten koskaan muista.. :doubtful:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Elvytän keskustelun, koska minähän sen tapoinkin vain hieman vajaa vuosi takaperin..

Viime yönä unimaailmaani tähditti Kaktusia.. Ei, se ei ollut mikään Teban 'tositarinoista', vaan ihan simmonen mukava oli se uni ja pitkä. Hirmuisesti en tapahtumista muista, mutta suutuin ja melkein tempaisin kännyn seinään kun palautti se miut tosimaailmaan infernaalisella ilmahälytysvonkuoimisellans'.. :(

Muita foorumilaisia ei tälläkään kertaa esiintynyt, joka lie pääpiirteissään pelkästään hyvä asiain tola.
 

Örfil

Guest
Näin viime yönä unta että F1 forumin perinteinen kartingtapahtuma järjestettiin taas 12 aktiivisen kuskin voimin ja voitin skaban niukasti mutta silti selvästi. Jostain syystä Jaska oli saanut luvan ajaa Micralla oman settinsä mutta se jäikin sitten vikaksi eturipustuksen hajottua. Ohitin Jaskan parhaimmillaan kaksi kertaa kierroksen aikana.
 
Ylös