Ilmankos minua niin aamulla väsyttikin, kun siellä olin kokkaamassa. :ahem:Vellu sanoi:Foorumin Olga tuli mua kattomaan jostain syystä töihin liittyvissä bileissä. Aikamme jutusteltuamme yms (Olga teki mulle jostain syystä ruokaa ja jälkkäriksi friteerattuja banaaneja parit kappaleet) yks kaveri duunista (pikkupomo) tuli paljastamaan, että hänkin lukee foorumia ja oli saanut kuulla, että Olga on paikalla. Ja olisi tarjonnut lyhytaikaista tai vaikka pysyvääkin duunia hälle. Sen jälkeen meni hetki jos toinenkin, ennenkuin molemmat sattuivat olemaan samassa kohtaa unta ja kävikin niin, että tää kaveri oli niin innokkaasti koko ajan juttelemassa Olgalle, että Olga vaistomaisesti koko ajan otti taka-askelia ja perääntyi. Mä sitten yritin parhaani mukaan huomaamattomasti nykiä tuota kaveria takaisinpäin, kun huomasin, että se oli liian innokas. Lopulta päätyivät balanssiin, eli kumpikaan ei perääntynyt ja kaveri sai sen ehdotuksensa ehdotettua. Olga jäi selvästi harkitsemaan ehdotusta siinä vaiheessa, kun uni keskeytyi.
jatkuu ensi numerossa...
Tuossa unessa muuten paljastui Olgan hiustenväri ja -tyylikin. Ja mutkien kautta sukunimikin. Ja enpäs enää muistakaan, mitä kaikkea paljastui.
Me oltiin Estaten kanssa kerran stadissa ottamassa häppää karhupuistossa kun ohi käveli Karita Tuomola ja moikkaili "Morjens Estate! Kiva nähä pitkästä aikaa!". Mä olin ihan hämmästynyt, mutta Estate vaan totesi että "Tunnen mää Prinsessa Madeleinenkin!!". En uskonut, ja pakkohan siitä oli sitten lähtee Tukholmaan. Jossain Slussenin kieppeillä siinä sitten kekkuloitiin aika kännissä kun Madeleine tuli vastaan ja sanoi "MORJENS ESTATE! Suakin sentään joskus näkee, saisit käydä useemmin. Mennääks meille? Silvia on just leiponut tuoretta pullaa ja kylmää maitookin on". Noh, me sit käytiin niillä himassa, semmottessa isossa linnassa. Mussutettiin pullat siellä ja lähdettiin.Knoukkari sanoi:Estate muuten tykkää tytöistäkin. Oli sen verran hyvät leikit Sienna Millerin ja Estaten kans viime yönä. :ahem:
Olit matkalla koko ajan kypärä päässä? Ei ihme, sinulle moikattaisiin enämmän jos ottaisit välillä kypärän pois päästä.Runar ja Kyllikki sanoi:Me oltiin Estaten kanssa kerran stadissa ottamassa häppää karhupuistossa kun ohi käveli Karita Tuomola ja moikkaili "Morjens Estate! Kiva nähä pitkästä aikaa!". Mä olin ihan hämmästynyt, mutta Estate vaan totesi että "Tunnen mää Prinsessa Madeleinenkin!!". En uskonut, ja pakkohan siitä oli sitten lähtee Tukholmaan. Jossain Slussenin kieppeillä siinä sitten kekkuloitiin aika kännissä kun Madeleine tuli vastaan ja sanoi "MORJENS ESTATE! Suakin sentään joskus näkee, saisit käydä useemmin. Mennääks meille? Silvia on just leiponut tuoretta pullaa ja kylmää maitookin on". Noh, me sit käytiin niillä himassa, semmottessa isossa linnassa. Mussutettiin pullat siellä ja lähdettiin.
Sit sanoin Estatelle että "Mutta Sienna Milleriä et kyllä tunne!" johon Estate sano, että "Tunnenpa! Mennääks vaikka heti Hollywoodiin tarkistamaan asia?".
Pakkohan se oli mennä.
Noh, Hollywoodiin kun päästiin niin yhen pubin edessä Sienna Miller olikin jakamassa nimikirjotuksiaan ja poseeramassa valokuvissa fanien kanssa. Sienna olikin tosi ihastunut nähdessään Estaten ja kyseli kovasti kuulumisia ja kyseli, että joko Estate on ajokortin saanu. Pyysi sit Estatea poseeraamaan kanssaan niihin fanikuviin. Mä kattelin vierestä.
Vähän ajan päästä joku nyki mun hihaa ja huomasin, että siinä oli joku kiinalainen, vanhempi turistipariskunta ja ne kysy multa "Anteeks kauheesti...mutta kuka tuo blondi on joka poseeraa Estaten kanssa noille valokuvaajille?".
Päinvastoin. Mua ei kukaan tunne ilman kypärää.Thunder sanoi:Olit matkalla koko ajan kypärä päässä? Ei ihme, sinulle moikattaisiin enämmän jos ottaisit välillä kypärän pois päästä.
kouvotsvoni sanoi:Tuosta Runarin etelänmatka-toikista tuli mieleen uni, josta ei tullut tänne joskus jostain syystä kirjailtua.
Oltiin lentokoneeseen noustu ja pistettiin matkatavaroita niille varattuun tilaan. Sitten huomasinkin, että pari penkkiriviä etiäpäin oli ihan selvä Runar, nahkaiseen ajoasuun ja kypärään sonnustautuneena tietenkin. Olin siinä hetken suu auki ja olin ihan varma, että se on dejavu. Katsoin vielä uudemmankin kerran ja siellä se istui. Sitten olinkin yht'äkkiä pompahtanut koneen oikean puoleisilta penkeiltä vasemman puoleisille penkeille ja taas piti katsoa ja miettiä, että tilanne on ilmiselvä "dejavu".. Tätä jatkui vähän aikaa (loppujen lopuksi siitä tulikin dejavu, kun samaa liikettä tein ja saman näyn kohtasin), enkä uskaltanut mennä Runarille mitään sanomaan.
Tarkistitko aamulla, jotta on varmasti paikoillaan?Banaani sanoi:Mulla kerran oli unessa tilanne jossa "vapaa keskustelu"-alue oli kadonnut. Kummaa oli se.
Eihän nyt moporistille uskalla mennä mitään sanomaan. Sehän lyö samantien, ampuu, paloittelee, pussittaa ja myy torilla hirvenlihana..Runar ja Kyllikki sanoi:Oisit tullu vaan. Mä vähän ihmettelinkin että mitä sä siinä pompit, etkä juttusille tullut lain.
Eikäko RÖHNÄNÄ!! :ahem:Ylen Sankia Priha sanoi:Eihän nyt moporistille uskalla mennä mitään sanomaan. Sehän lyö samantien, ampuu, paloittelee, pussittaa ja myy torilla hirvenlihana..