Forumeihin liittyvät unet?

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Ajelin tuossa eräänä yönä autolla pikitietä pitkin unipäissäni. Kahvinhimon yllättäessä poikkesin huoltoasemalle kahville. Ja katso! Huoltamon pihassa oli pyöreä huvimajan tapainen rakennus, jossa eräs forumisti piti matkamuistomyymälää. Hän antoi mulle paperilla eräänlaisen arvoituksen, johon hän oli kätkenyt henkilöytensä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kerroin jo tuolla toisessa toikissa lyhytversion toissayön vaikuttavasta unesta. Ilmankos väsyttääkin, kun unissakin pitää teidän kanssanne resuta.
Voi kauhistus sitä trafiikkia viime yön unessa. Jo oli enempänsä forumisteja meillä vieraana ja ihan kutsumatta. Porukan ensimmäisenä paikalle ilmestyi Moe, joka oli tullut ihan pidemmäksi aikaa. Yritin patistella vieraita jo poiskin, mutta ei se oikein onnistunut. Esittelin teitä sitten hätäpäissäni sukulaisillekin. Esittely tapahtui jostain syystä kirjakaupassa.
Moe oli tultuaan paketoinut Skodansa harmaaseen 'pussiin' ja esitteli sitä minulle parvekkeelta. Se auto oli kylläkin naapurin pihassa. Siellä kirjakaupassa oli melkoinen hässäkkä, kun ihmeteltiin, että joku puuttuu joukosta. Onhan ne nuo unet kummallisia. :eek:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Viime yönä näin unta, että eräs forumilainen halusi mulle "tarjota palveluksiaan".
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Runar ja Kyllikki sanoi:
Enkä vain halunnut vaan tarjosin myös!!

Sä oot kyllä yhdessä mun unessa tarjonnut mulle prätkäkypärää, että ajelulle ois pitänyt mennä. Mutta "palveluksia" et tarjonnut.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Olga sanoi:

Aika.....no aikaa siitä on. "Palveluitaan" unessa tarjosi eräs joka niitä tarjosi todellisuudessakin, kun olin vielä neiti.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
72 sanoi:
Aika.....no aikaa siitä on. "Palveluitaan" unessa tarjosi eräs joka niitä tarjosi todellisuudessakin, kun olin vielä neiti.

Unessa tämä forumisti vielä sanoi, että hän voisi toteuttaa juttuja 21.-22.1.2008 välisenä ajankohtana. Kummallista.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
72 sanoi:
Unessa tämä forumisti vielä sanoi, että hän voisi toteuttaa juttuja 21.-22.1.2008 välisenä ajankohtana. Kummallista.
Nyt kun mä katon kalenteria, niin ainakaan 21.1 ei käy. Ei vaan ehdi.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Vellu sanoi:
Nyt kun mä katon kalenteria, niin ainakaan 21.1 ei käy. Ei vaan ehdi.

:wink: .....ja myöhemmin vielä vähemmän.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Viime yönä näin unta Vellusta ja puolisostaan. Olivat järkkäreinä jossain gaalaillallisella, jonka päätähti oli Jippu. Piti ostaa lipukkeita, joilla voittaa varmasti palkintoja. En ostanut, kun en tiennyt miksi ois ollut pakko. Sit tajusin: sisäänpääsy maksoi 60€, ja vessa oli ulkona. Gaalassa syötettiin ja juotettiin, mutta jos vessaan halusi, piti mennä alueen ulkopuolelle, ja sisäänpääsymaksu piti maksaa uudestaan. Jos arpaonni oli myötä, oli omassa voittolipukkeessa ilmainen sisäänpääsy vessakäynnin jälkeen.

Vellun puoliso oli määrätty vessavahdiksi, ja hän lähti minua käyttämään. Mutta kun mulla ei ollut lipuketta, en saanut edes oikeeseen vessaan mennä, vaan suostuivat siihen, että käyn jonkun teltan juurella. No mitään en saanut aikaiseksi koska ohi virtasi koko ajan jonoa. Lopulta Vellu tuli tuomaan mulle salaa nipullisen lipukkeita, että pääsen vessaan, sittenpä heräsin ja.....menin vessaan. :p
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
72 sanoi:
Viime yönä näin unta Vellusta ja puolisostaan. Olivat järkkäreinä jossain gaalaillallisella, jonka päätähti oli Jippu. Piti ostaa lipukkeita, joilla voittaa varmasti palkintoja. En ostanut, kun en tiennyt miksi ois ollut pakko. Sit tajusin: sisäänpääsy maksoi 60€, ja vessa oli ulkona. Gaalassa syötettiin ja juotettiin, mutta jos vessaan halusi, piti mennä alueen ulkopuolelle, ja sisäänpääsymaksu piti maksaa uudestaan. Jos arpaonni oli myötä, oli omassa voittolipukkeessa ilmainen sisäänpääsy vessakäynnin jälkeen.

Vellun puoliso oli määrätty vessavahdiksi, ja hän lähti minua käyttämään. Mutta kun mulla ei ollut lipuketta, en saanut edes oikeeseen vessaan mennä, vaan suostuivat siihen, että käyn jonkun teltan juurella. No mitään en saanut aikaiseksi koska ohi virtasi koko ajan jonoa. Lopulta Vellu tuli tuomaan mulle salaa nipullisen lipukkeita, että pääsen vessaan, sittenpä heräsin ja.....menin vessaan. :p
Heh, ja meillä on vessakin remontissa. Ja se toinen vessa, joka vielä toimii, on siellä talouspuolella, jossa ne tekee kylppärin ja saunan remppaa, joten siellä ei oikein voi päiväsaikaan käydä. Tai kehtaa. Toisella puolen voi käydä veskissä ja puoliso itseasiassa unohti kotona ollessaan avaimet ja kännyn tonne toiselle puolelle ja soitti sitten (kotona on muitakin puhelimia) mulle ja kysyi neuvoa. No remppamiehillä oli yhdet meidän avaimet, joten niillä pääsi sitten sinne toiselle puolen hakemaan avaimia.

"sun uni" ja vastaava meidän todellisuus
"Jippu" = Remppamiehet
"oikea vessa" = Remontissa oleva vessa
"teltan juurelle" = meidän toimiva vessa
"72" = Vellun puoliso (just joo :rolleyes: )
"gaalaillallinen" = remontti (kalliiksi tulee)
"lipukkeet" = avaimet

Noh, ei löydy ihan kaikkiin asioihin analogioita todellisuudesta, mutta aika hyvin silti.

Milloin Jippu päätti konserttinsa? Kiinnostais oikeasti tietää, milloin saavat tuon remontin valmiiksi...
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Vellu sanoi:
Milloin Jippu päätti konserttinsa? Kiinnostais oikeasti tietää, milloin saavat tuon remontin valmiiksi...

En ollenkaan tiedä. Veikkaan, että konsertti ei jatkunut ainakaan helmikuun loppupuolelle. Yhtenä yönä näin unta, että olin Jipun manageri.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Matxi lähetti viime yönä tekstiviestin, jossa oli joku 0600-alkuinen puhelinnumero vainen.
 
Ylös