Forumeihin liittyvät unet?

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
kouvotsvoni sanoi:
Tarkistitko aamulla, jotta on varmasti paikoillaan?
Ei ollu nettiä lain kun olin reissussa. Ilmeisesti F1-forumin puute ilmeni unessa sit. :alppu:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Viime yönä Jusban riehui lapsuuskotinsa pihalla siinä määrin, että poliisit katsoivat oikeudeksi mennä tempaisemaan turpaan raggaria. Sen seurauksena Jusbis muuttuikin ala-aste-tutukseni Mikaksi, hieman hönöksi jätkäksi. Myöhemmin Runarin ja Jussin kanssa saunan lauteilla juteltiin joutavia ja Runar loihe kehumaan toimintaani em. Jusban-välikohtauksessa, vaikken ollut asiaan liittyvä millään tavalla.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Albert Oil sanoi:
Viime yönä Jusban riehui lapsuuskotinsa pihalla siinä määrin, että poliisit katsoivat oikeudeksi mennä tempaisemaan turpaan raggaria. Sen seurauksena Jusbis muuttuikin ala-aste-tutukseni Mikaksi, hieman hönöksi jätkäksi. Myöhemmin Runarin ja Jussin kanssa saunan lauteilla juteltiin joutavia ja Runar loihe kehumaan toimintaani em. Jusban-välikohtauksessa, vaikken ollut asiaan liittyvä millään tavalla.
Olihan meillä ihan hauska ilta.
Pitää ottaa uusiksi tässä. Runar saa sitten ensi kerralla ottaa omat oluet mukaan, ettei tarvi koko iltaa tarjota.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Näin unta, että mun ja Jacquesin välinen irc-quote julkaistiin Kuopion paikallislehdessä :rolleyes:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Näin unta, että olin menossa naimisiin erään forumistin kanssa :D :thumbup: Tarkoitus oli siis solmia avioliitto yllärinä muille kirkossa olijoille, en muista millä verukkeella sukua oli saatu sinne kirkkoon paikalle. Naimisiinmenoaikeesta oli tietoisia sulhaseni lisäksi mun äiti, isä ja sisko. Viime hetkillä mä tulin kuitenkin järkiini, ja ilmoitin sulhaselle, että jos nyt ei kuitenkaan mennä naimisiin :D Onneksi sulhanen oli samaa mieltä. Mun äiti vaan oli kamalan pettynyt :rolleyes:

Lisäksi näin unta, että Valiolta soitettiin, että olen voittanut jotain jostain heidän kilpailustaan.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Juskanen sanoi:
Näin unta, että olin menossa naimisiin erään forumistin kanssa :D :thumbup: Tarkoitus oli siis solmia avioliitto yllärinä muille kirkossa olijoille, en muista millä verukkeella sukua oli saatu sinne kirkkoon paikalle. Naimisiinmenoaikeesta oli tietoisia sulhaseni lisäksi mun äiti, isä ja sisko. Viime hetkillä mä tulin kuitenkin järkiini, ja ilmoitin sulhaselle, että jos nyt ei kuitenkaan mennä naimisiin :D Onneksi sulhanen oli samaa mieltä. Mun äiti vaan oli kamalan pettynyt :rolleyes:
Katokku Juska hyvä, mä oon jo naimisissa.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Eilisaamuna heräsin naureskellen unesta. Olin lähdössä (siis oikeasti) siskon synttäreille, mutta unessa olin jo siellä. Pyöreitä täyttäneen siskon vierellä olikin uusi siippa, joka kättelytilanteessa sanoi Haa ja sen jälkeen jotain roomalaista jaarritusta..
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
jupla sanoi:
Eilisaamuna heräsin naureskellen unesta. Olin lähdössä (siis oikeasti) siskon synttäreille, mutta unessa olin jo siellä. Pyöreitä täyttäneen siskon vierellä olikin uusi siippa, joka kättelytilanteessa sanoi Haa ja sen jälkeen jotain roomalaista jaarritusta..
Siis ITG? :eek!:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

jupla sanoi:
Eilisaamuna heräsin naureskellen unesta. Olin lähdössä (siis oikeasti) siskon synttäreille, mutta unessa olin jo siellä. Pyöreitä täyttäneen siskon vierellä olikin uusi siippa, joka kättelytilanteessa sanoi Haa ja sen jälkeen jotain roomalaista jaarritusta..
Tällaistako?
 
Viimeksi muokattu:

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Il Tempo Gigante sanoi:
Sinne päin :thumbup: Lopullinen määritys siskonsiipasta jäi tekemättä, sillä sällillä oli puku ja kraka eikä Lukon paitaa kun heräsin naureskeluuni.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Mainittakoon, että näin viime yönä unta sekä larasta, että "laran systeri" -nimisistä hahmoista (joka siis oli laran sisko ihan oikeasti). Luontainen häveliäisyyteni estää kertomasta enämpiä :rolleyes:

Ei vaisinkaan... molemmat kirjoittelivat foorumille ja kertoilivat aika avoimesti, mitä puuhastelivat poikaystäviensä kanssa. Taisi olla heillä joku 'liveseurantatoikki' oli pyhitettynä tuohon puuhaan. Screenshotteja ja videokuvaakin oli tarjolla.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vellu sanoi:
Mainittakoon, että näin viime yönä unta sekä larasta, että "laran systeri" -nimisistä hahmoista (joka siis oli laran sisko ihan oikeasti). Luontainen häveliäisyyteni estää kertomasta enämpiä :rolleyes:

Ei vaisinkaan... molemmat kirjoittelivat foorumille ja kertoilivat aika avoimesti, mitä puuhastelivat poikaystäviensä kanssa. Taisi olla heillä joku 'liveseurantatoikki' oli pyhitettynä tuohon puuhaan. Screenshotteja ja videokuvaakin oli tarjolla.
Kutoivat villasukkia ja ratkoivat ristikoita.:ahem:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Moon yrittänyt tuotteistaa ja patentoida mun moraalia maailman elastisimpana materiaalina mutta nyt markkinoille on ilmaantunut vakavasti otettava kilpailija: Vellun luontainen häveliäisyys.
 

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Liittynyt
17.4.2006
Viestit
1737
Sijainti
Suomi Finland
Mä näin kauheeta painajaista viime yönä. Ja painajaismaista on myös se, että mulla ei oo lomalla muuta tekemistä ku kirjotella tänne :thumbfh:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Viime yö...EIKU! Kello vasta neljä! Päiväunet siis vetäisin. Olipahan kerrakseen. Asuttiin beiben kanssa jossain omakotitalossa. Siellä oli jotain viitisen tyttöä beiben kavereista ja Matxi.. Tytöt päättivät mennä saunaan ja ilkosillaan tepastelivat ja yksi pisti haarat levilleen lattialla hevosenkengäksi muotoiltune tussukarvoineen..ties miksi. Minun piti lähteä jonnekin virastoon. Menin bussilla ja koko bussin väki nauroi jutuilleni, jotka olivat kylläkin omasta mielestä ihan paskoja. Virasto oli tämän omakotitalomme melkeinpä klooni. Siellä menin vain jonkun yleisöpuhelimen luokse, näppäilin mitä sattui ja sieltä alkoi kuulua ihan hämärää ökellystä. Karkasin paikalta ja mietin käppäillessä, että Matxi tuskin mennyt saunaankaan, saati iskenyt neitejä, kun ei kestä lateksittomia naisia..
 
Ylös