Sanoinko hirvenliha.. puhuin peitetysti, tarkoitin hirvenlihaa..Runar ja Kyllikki sanoi:Eikäko RÖHNÄNÄ!! :ahem:
..sanoinkomä taas sen hirvenlihan? Jumansviidu!
Sanoinko hirvenliha.. puhuin peitetysti, tarkoitin hirvenlihaa..Runar ja Kyllikki sanoi:Eikäko RÖHNÄNÄ!! :ahem:
Ei ollu nettiä lain kun olin reissussa. Ilmeisesti F1-forumin puute ilmeni unessa sit. :alppu:kouvotsvoni sanoi:Tarkistitko aamulla, jotta on varmasti paikoillaan?
Olihan meillä ihan hauska ilta.Albert Oil sanoi:Viime yönä Jusban riehui lapsuuskotinsa pihalla siinä määrin, että poliisit katsoivat oikeudeksi mennä tempaisemaan turpaan raggaria. Sen seurauksena Jusbis muuttuikin ala-aste-tutukseni Mikaksi, hieman hönöksi jätkäksi. Myöhemmin Runarin ja Jussin kanssa saunan lauteilla juteltiin joutavia ja Runar loihe kehumaan toimintaani em. Jusban-välikohtauksessa, vaikken ollut asiaan liittyvä millään tavalla.
OMG!!! :eek!:Juskanen sanoi:Näin unta, että mun ja Jacquesin välinen irc-quote julkaistiin Kuopion paikallislehdessä
Kun en muista Varmaan jotain tosi intiimiä se oliJacques sanoi:OMG!!! :eek!:
Mikä niistä?
Katokku Juska hyvä, mä oon jo naimisissa.Juskanen sanoi:Näin unta, että olin menossa naimisiin erään forumistin kanssa :thumbup: Tarkoitus oli siis solmia avioliitto yllärinä muille kirkossa olijoille, en muista millä verukkeella sukua oli saatu sinne kirkkoon paikalle. Naimisiinmenoaikeesta oli tietoisia sulhaseni lisäksi mun äiti, isä ja sisko. Viime hetkillä mä tulin kuitenkin järkiini, ja ilmoitin sulhaselle, että jos nyt ei kuitenkaan mennä naimisiin Onneksi sulhanen oli samaa mieltä. Mun äiti vaan oli kamalan pettynyt
Siis ITG? :eek!:jupla sanoi:Eilisaamuna heräsin naureskellen unesta. Olin lähdössä (siis oikeasti) siskon synttäreille, mutta unessa olin jo siellä. Pyöreitä täyttäneen siskon vierellä olikin uusi siippa, joka kättelytilanteessa sanoi Haa ja sen jälkeen jotain roomalaista jaarritusta..
Tällaistako?jupla sanoi:Eilisaamuna heräsin naureskellen unesta. Olin lähdössä (siis oikeasti) siskon synttäreille, mutta unessa olin jo siellä. Pyöreitä täyttäneen siskon vierellä olikin uusi siippa, joka kättelytilanteessa sanoi Haa ja sen jälkeen jotain roomalaista jaarritusta..
Sinne päin :thumbup: Lopullinen määritys siskonsiipasta jäi tekemättä, sillä sällillä oli puku ja kraka eikä Lukon paitaa kun heräsin naureskeluuni.Il Tempo Gigante sanoi:Tällaistako?
Kutoivat villasukkia ja ratkoivat ristikoita.:ahem:Vellu sanoi:Mainittakoon, että näin viime yönä unta sekä larasta, että "laran systeri" -nimisistä hahmoista (joka siis oli laran sisko ihan oikeasti). Luontainen häveliäisyyteni estää kertomasta enämpiä
Ei vaisinkaan... molemmat kirjoittelivat foorumille ja kertoilivat aika avoimesti, mitä puuhastelivat poikaystäviensä kanssa. Taisi olla heillä joku 'liveseurantatoikki' oli pyhitettynä tuohon puuhaan. Screenshotteja ja videokuvaakin oli tarjolla.
:thumbfh: :thumbfh:kouvotsvoni sanoi:kun ei kestä lateksittomia naisia..