Forumeihin liittyvät unet?

kouvotsvoni sanoi:
Tarkistitko aamulla, jotta on varmasti paikoillaan?

Ei ollu nettiä lain kun olin reissussa. Ilmeisesti F1-forumin puute ilmeni unessa sit. :alppu:

Viime yönä Jusban riehui lapsuuskotinsa pihalla siinä määrin, että poliisit katsoivat oikeudeksi mennä tempaisemaan turpaan raggaria. Sen seurauksena Jusbis muuttuikin ala-aste-tutukseni Mikaksi, hieman hönöksi jätkäksi. Myöhemmin Runarin ja Jussin kanssa saunan lauteilla juteltiin joutavia ja Runar loihe kehumaan toimintaani em. Jusban-välikohtauksessa, vaikken ollut asiaan liittyvä millään tavalla.

Albert Oil sanoi:
Viime yönä Jusban riehui lapsuuskotinsa pihalla siinä määrin, että poliisit katsoivat oikeudeksi mennä tempaisemaan turpaan raggaria. Sen seurauksena Jusbis muuttuikin ala-aste-tutukseni Mikaksi, hieman hönöksi jätkäksi. Myöhemmin Runarin ja Jussin kanssa saunan lauteilla juteltiin joutavia ja Runar loihe kehumaan toimintaani em. Jusban-välikohtauksessa, vaikken ollut asiaan liittyvä millään tavalla.
Olihan meillä ihan hauska ilta.
Pitää ottaa uusiksi tässä. Runar saa sitten ensi kerralla ottaa omat oluet mukaan, ettei tarvi koko iltaa tarjota.

Näin unta, että mun ja Jacquesin välinen irc-quote julkaistiin Kuopion paikallislehdessä :rolleyes:

Näin unta, että olin menossa naimisiin erään forumistin kanssa :D :thumbup: Tarkoitus oli siis solmia avioliitto yllärinä muille kirkossa olijoille, en muista millä verukkeella sukua oli saatu sinne kirkkoon paikalle. Naimisiinmenoaikeesta oli tietoisia sulhaseni lisäksi mun äiti, isä ja sisko. Viime hetkillä mä tulin kuitenkin järkiini, ja ilmoitin sulhaselle, että jos nyt ei kuitenkaan mennä naimisiin :D Onneksi sulhanen oli samaa mieltä. Mun äiti vaan oli kamalan pettynyt :rolleyes:

Lisäksi näin unta, että Valiolta soitettiin, että olen voittanut jotain jostain heidän kilpailustaan.

Juskanen sanoi:
Näin unta, että olin menossa naimisiin erään forumistin kanssa :D :thumbup: Tarkoitus oli siis solmia avioliitto yllärinä muille kirkossa olijoille, en muista millä verukkeella sukua oli saatu sinne kirkkoon paikalle. Naimisiinmenoaikeesta oli tietoisia sulhaseni lisäksi mun äiti, isä ja sisko. Viime hetkillä mä tulin kuitenkin järkiini, ja ilmoitin sulhaselle, että jos nyt ei kuitenkaan mennä naimisiin :D Onneksi sulhanen oli samaa mieltä. Mun äiti vaan oli kamalan pettynyt :rolleyes:

Katokku Juska hyvä, mä oon jo naimisissa.

Eilisaamuna heräsin naureskellen unesta. Olin lähdössä (siis oikeasti) siskon synttäreille, mutta unessa olin jo siellä. Pyöreitä täyttäneen siskon vierellä olikin uusi siippa, joka kättelytilanteessa sanoi Haa ja sen jälkeen jotain roomalaista jaarritusta..

jupla sanoi:
Eilisaamuna heräsin naureskellen unesta. Olin lähdössä (siis oikeasti) siskon synttäreille, mutta unessa olin jo siellä. Pyöreitä täyttäneen siskon vierellä olikin uusi siippa, joka kättelytilanteessa sanoi Haa ja sen jälkeen jotain roomalaista jaarritusta..
Siis ITG? :eek!:

Haa

jupla sanoi:

Tällaistako?

Viimeksi muokattu:
Il Tempo Gigante sanoi:
Sinne päin :thumbup: Lopullinen määritys siskonsiipasta jäi tekemättä, sillä sällillä oli puku ja kraka eikä Lukon paitaa kun heräsin naureskeluuni.

Mainittakoon, että näin viime yönä unta sekä larasta, että "laran systeri" -nimisistä hahmoista (joka siis oli laran sisko ihan oikeasti). Luontainen häveliäisyyteni estää kertomasta enämpiä :rolleyes:

Ei vaisinkaan... molemmat kirjoittelivat foorumille ja kertoilivat aika avoimesti, mitä puuhastelivat poikaystäviensä kanssa. Taisi olla heillä joku 'liveseurantatoikki' oli pyhitettynä tuohon puuhaan. Screenshotteja ja videokuvaakin oli tarjolla.

Vellu sanoi:
Mainittakoon, että näin viime yönä unta sekä larasta, että "laran systeri" -nimisistä hahmoista (joka siis oli laran sisko ihan oikeasti). Luontainen häveliäisyyteni estää kertomasta enämpiä :rolleyes:

Ei vaisinkaan... molemmat kirjoittelivat foorumille ja kertoilivat aika avoimesti, mitä puuhastelivat poikaystäviensä kanssa. Taisi olla heillä joku 'liveseurantatoikki' oli pyhitettynä tuohon puuhaan. Screenshotteja ja videokuvaakin oli tarjolla.
Kutoivat villasukkia ja ratkoivat ristikoita.:ahem:

Ihme tyyppejä, kun näkevät forumisteista unta. :rolleyes:

Moon yrittänyt tuotteistaa ja patentoida mun moraalia maailman elastisimpana materiaalina mutta nyt markkinoille on ilmaantunut vakavasti otettava kilpailija: Vellun luontainen häveliäisyys.

Mä näin kauheeta painajaista viime yönä. Ja painajaismaista on myös se, että mulla ei oo lomalla muuta tekemistä ku kirjotella tänne :thumbfh:

Viime yö...EIKU! Kello vasta neljä! Päiväunet siis vetäisin. Olipahan kerrakseen. Asuttiin beiben kanssa jossain omakotitalossa. Siellä oli jotain viitisen tyttöä beiben kavereista ja Matxi.. Tytöt päättivät mennä saunaan ja ilkosillaan tepastelivat ja yksi pisti haarat levilleen lattialla hevosenkengäksi muotoiltune tussukarvoineen..ties miksi. Minun piti lähteä jonnekin virastoon. Menin bussilla ja koko bussin väki nauroi jutuilleni, jotka olivat kylläkin omasta mielestä ihan paskoja. Virasto oli tämän omakotitalomme melkeinpä klooni. Siellä menin vain jonkun yleisöpuhelimen luokse, näppäilin mitä sattui ja sieltä alkoi kuulua ihan hämärää ökellystä. Karkasin paikalta ja mietin käppäillessä, että Matxi tuskin mennyt saunaankaan, saati iskenyt neitejä, kun ei kestä lateksittomia naisia..