Puupää
Señor Member
Umbtshi u umbh umb tshi!
Originally posted by Minka67:
Patukka: Musiikki ja moottoriurheilumies henkeen ja vereen! Vanha mies, mutta silti vielä kysytään paperit baarissa! *katkera* SHOW-mies! (heh. oma veli...)![]()
Älä suotta katkeroita mieltäsi wink
Kävin kurssit.Cinderella007:
Minä synnyin tälläiseksi, mikä on sinun puolustuksesi ?
Kiitoksia kovasti. Tuoreudesta voi olla montaa mieltä, mutta eihän alle kouluikäiset lapset vielä kovin vanhoja ole winkCinderella007:
Sam:
Megasymppis tuore isi.
Mitäs muuta voi odottaakaan kun olen aviossa vittuilun maailmanmestarin kanssa...Cinderella007:
Pirita T. Maunula: Tavallaan mukavanoloinen, tavallaan hieman pelottava hahmo. Empä haluasi väitellä hänen kanssaan, vaikuttaa omaavan viiltäviä mielipiteitä.
Juoni lähinnä... vaikken kylläkään itseäni 'mimmiksikään' miellä.Sam:
Kumpi tuossa mättää: juoni vai mimmi? eek!![]()
Eli uutinen on täysi ankka?Cinderella007:
PohjanAkka:
Vasta hetken aikaa sitten tajusin, että se ei olekaan ankka
Cinderella007:
En halua olla negatiivisesti liikkeellä, joten koppaan tuon jenanin listan ja kommentoin niitä, joista on hyvää sanottavaa.
Dominic:
Huipputyyppi, rehellinen, sanojensa mittainen. Ilmeisen pätevä siinä mitä tekee. Hyvänä esimerkkinä itsekoodattu DomDom-foorumi.
RK-62:
Ehdottomia peruspilareita niin forumissa kuin livessäkin.
Matxi:
Hyvä huuomorintaju ja äkkää välittömästi saumat heittää hyvää kommenttia.
jaska :
Perusforumilaisia jaskakin. Jaskan tyyppisiä kevereita tarvitaan aina.
Ace17:
Mukava acentajamies, joka ei turhista hätkähdä.
Joni:
Musiikkimies, joka pääsee vielä pitkälle.
107 täynnä jo.
Tania:
tekee hyvää työtä girlsracingin kanssa ja minua ällistyttää tyttösen taito saada haastatteluja niinkin kovilta kansainvälisiltä nimiltä. Girlsracingillä olisi tämän taidon vuoksi mahdollisuus nousta vaikka mihin ja tuottaa tanjulille rahaa. Jos ei muuten niin tekemällä Palojärveteli myymällä liiketoiminnan ulkomaalaisille. wink
Jenan:
Jennypeipe
Cinderella007
Nyt mie en kyl tiiä, mutta ihan positiivinen tapaushan tämä.
Kaktus:
Hienoja kuvia tekevä tyttönen. Pääsee myös pitkälle taideharrastuksensa kautta.
Sam:
Mulla on kuva, että vähän jaskean tyylinen kaveri, hiljaisempi vain.
S.A:
Pitää Nummi-Pusulan ja Saukkolan Esson kiitettävästi maailmankartalla.
Jones:
Luen Ruubenit aina.
Tose:
Hyvä ja mukava ihminen, erittäin inhimillinen ja sympaattinen hahmo, joka ei läheskään kaikkia kykyjään ja tietämystään ole kertonut täällä. Kiertänyt moottoripyörällä vieraita maita sen verran, että moni ei kierrä edes turistibussilla. Olen odotellut, että näistä matkoista ja niillä sattuneista kommelluksista saisimme joskus lukea enemmän muistelmien muodossa tose.infosta.
Bobakki:
Tulevaisuuden ura moottoriurheilutoimittajana jos itse haluaa. Hyviä rapoja.
Mikko A:
Varmaankin pitkäpinnaisin kaveri koko forumilla. On joutunut sen kohteeksi, että kun tutut leikillään aukovat päätänsä, sivusta vieraammat yhtyvät tähän, tajuamatta että kyse on oikeasti leikistä, jonka ei ole tarkoitus loukata.
Pirita T. Maunula:
Ihan hyvä akka, jonka kanssa "muutaman" (=joskus lähes päivittäin) kerran varikon aikana otettin yhteen. Tilanne rauhottui, kun käytin periaatetta, if you cannot beat them, join them. Niinpä aloin käyttää hymiöitä ja hengailla.![]()
Kestää itseensä kohdistuneen kritiikin mainiosti niin kauan kuin pysytään asialinjalla, eikä auota turhista päätään
dzei dzei:
viiltävän syvältä koskettavien eroottisten kertomusten kruunaamaton kuningas.
Lotus-72:
Kuuluu myös näihin peruspilareihin.
PohjanAkka:
Upeiden runojen tuottaja. Sääli, että ne loppuivat määrätyistä syistä.
Williams:
Ihan kiva heppatyttö, joka ei kuitenkaan hallitse kellariinpiiloutumisen jaloa taitoa.![]()
Siis noita ei oikeesti tapahdu usein, saattoi olla humalatilalla vaikutusta myös asiaan.Dominic : Oli oikeasti hiljaisempi hahmo mitä netissä saa kuvan. Yhtä hyvä tyyppi kuin täälläkin. VETI YHDESSÄ VAIHEESSA HERNEEN NENÄÄN.
Matxi:
RK-62 : ...sama ilme aina.
PASKAPUHETTA! Todiste A.Dominic:
RK-62 : Yhden ilmeen mies!
No sun serverillähän se on. Miksi olet manipuloinut sitä?Dominic:
Tuota kuvaa on manipuloitu!![]()
Ace17 näyttää muuten hieman lihoneelta M. Schumacherilta tuossa kuvassa!RK-62:
Matxi:
RK-62 : ...sama ilme aina.PASKAPUHETTA! Todiste A.Dominic:
RK-62 : Yhden ilmeen mies!![]()
http://www.domppari.com/jyskala03/images/IMG_1004.jpg