Forumilaiset arvosteltavana

patukka

Well-known member
Sijainti
Pieksämäki
Patu
Monitoimimies, monessa mukana. Erittäin sydämellinen ihminen. Hyvä ystävä.

Wow !!! Kauniita sanoja. Kiitos. Koitan olla sanojesi mittainen mies...

patukka

Well-known member
Sijainti
Pieksämäki
Originally posted by Minka67:

Patukka: Musiikki ja moottoriurheilumies henkeen ja vereen! Vanha mies, mutta silti vielä kysytään paperit baarissa! *katkera* SHOW-mies! (heh. oma veli...) :cool:

Älä suotta katkeroita mieltäsi wink

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Päätin itsekin ryhtyä arvostelemaan joitakin hahmoja, joista keksin edes jotain sanottavaa. Älkää muruset suuttuko :D

Dominic:
Sympaattinen hahmo, (varmasti myös sympaattinen ihminen) josta on vaikea olla pitämättä. Välillä kuitenkin ehkä pikkiriikkisen ärsyttävä. Mutta kaikkihan joskus ovat.

RK-62:
Missä live-chatti olisikaan ilman häntä…

Matxi:
No, mitäs tästä nyt sanoisikaan. Jos minun pitäisi arvata herran ikä, arvaus menisi alle 20, sen tasoista juttua välillä tulee. :D Mutta kaikin puolin mukava hahmo. Ei mitään pahaa sanottavaa.

jaska :Ett-silleen taitaa olla jo pikku hiljaa klassikko.

Ace17:
Vaikuttaa hyvin hyvin mukavalta, ja omalla tavallaan jopa Dominiciakin sympaattisemmalta hahmolta. Minulla on tästä hahmosta hyvin söpö kuva. Poika tuntee piirettyjä. Ainakin niin haluan uskoa. *söpöyskohtaus*

Joni:
Ystävällisen-oloinen hahmo, jota en tosin tunne sen enempää.

Tania:
Ihana tyttönen, jonka kanssa on hyvä keskustella elämän tärkeistä asioista. Tania vaikuttaa ihmiseltä, jonka kanssa olisi mukava lähteä bilettämään.

Jenan:
Herttainen demittäjätyttönen, jossa on kuitenkin hieman jotain ärsyttävää.

Cinderella007
Aivan ihana teinityttönen, jonka Suuria Ongelmia kukaan ei meinaa ymmärtää. En tajua, miten joku voi olla rakastamatta tätä hahmoa.

Kaktus: Vaikka hän on vain vuoden (?) minua vanhempi, tuntuu hän hyvin aikuismaiselta. Fiksun oloinen kaunis tyttö.

Sam:
Megasymppis tuore isi.

S.A:
Voisin kuvitella S.A:n ja Jenanin parhaiksi ystäviksi.

Jones:
Ruubenit ovat ihania. Niistä kiitos. Hahmossa on hieman toimittajanvikaa ja kadehdittava mielikuvitus.

Tose:
Kivoja valokuvia, kumpa osaisin itsekin kuvata samalla tavalla. Ehkä viellä joskus sitten isona.

Bobakki:
Foorumin oma inttipoika. :D

Mikko A:
Väsyneenä jaksaa Mikon juttuja. Teiniys kuitenkin paistaa läpi (kenestä nyt ei…)

Pirita T. Maunula: Tavallaan mukavanoloinen, tavallaan hieman pelottava hahmo. Empä haluasi väitellä hänen kanssaan, vaikuttaa omaavan viiltäviä mielipiteitä.

Observer:
Vaikutti mukavalta. :(

dzei dzei:
Hauska tyyppi.

bernie:
On harvoja hahmoja jotka ärsyttävät yhtä paljon. Tosin sehän on Bernien tarkoituskin kaiketi :(

Lotus-72:
Taitaa olla taiteilijatyyppi. Onnea lukiovuosillesi. wink

PohjanAkka:
Vasta hetken aikaa sitten tajusin, että se ei olekaan ankka

Williams:
Nuori heppatyttö.Me kaksi voisimme saada aikaan mielenkiintoisen hevosaiheisen keskustelun.

72

Well-known member
Cinderella007:

Pirita T. Maunula: Tavallaan mukavanoloinen, tavallaan hieman pelottava hahmo. Empä haluasi väitellä hänen kanssaan, vaikuttaa omaavan viiltäviä mielipiteitä.
Mitäs muuta voi odottaakaan kun olen aviossa vittuilun maailmanmestarin kanssa... :D

Emmä oikeesti oo pelottava, vaan empaattinen kunhan mun varpaille ei astu. :rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Eikö sinussa ole mitään juonta? Eli olet yhtä looginen kuin naiset yleensäkin wink

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Cinderella007:

En halua olla negatiivisesti liikkeellä, joten koppaan tuon jenanin listan ja kommentoin niitä, joista on hyvää sanottavaa.

Dominic:
Huipputyyppi, rehellinen, sanojensa mittainen. Ilmeisen pätevä siinä mitä tekee. Hyvänä esimerkkinä itsekoodattu DomDom-foorumi.

RK-62:
Ehdottomia peruspilareita niin forumissa kuin livessäkin.

Matxi:
Hyvä huuomorintaju ja äkkää välittömästi saumat heittää hyvää kommenttia.

jaska :
Perusforumilaisia jaskakin. Jaskan tyyppisiä kevereita tarvitaan aina.

Ace17:
Mukava acentajamies, joka ei turhista hätkähdä.

Joni:
Musiikkimies, joka pääsee vielä pitkälle.
107 täynnä jo.

Tania:
tekee hyvää työtä girlsracingin kanssa ja minua ällistyttää tyttösen taito saada haastatteluja niinkin kovilta kansainvälisiltä nimiltä. Girlsracingillä olisi tämän taidon vuoksi mahdollisuus nousta vaikka mihin ja tuottaa tanjulille rahaa. Jos ei muuten niin tekemällä Palojärvet :D eli myymällä liiketoiminnan ulkomaalaisille. wink

Jenan:
Jennypeipe

Cinderella007
Nyt mie en kyl tiiä, mutta ihan positiivinen tapaushan tämä.

Kaktus:
Hienoja kuvia tekevä tyttönen. Pääsee myös pitkälle taideharrastuksensa kautta.

Sam:
Mulla on kuva, että vähän jaskean tyylinen kaveri, hiljaisempi vain.

S.A:
Pitää Nummi-Pusulan ja Saukkolan Esson kiitettävästi maailmankartalla.

Jones:
Luen Ruubenit aina.

Tose:
Hyvä ja mukava ihminen, erittäin inhimillinen ja sympaattinen hahmo, joka ei läheskään kaikkia kykyjään ja tietämystään ole kertonut täällä. Kiertänyt moottoripyörällä vieraita maita sen verran, että moni ei kierrä edes turistibussilla. Olen odotellut, että näistä matkoista ja niillä sattuneista kommelluksista saisimme joskus lukea enemmän muistelmien muodossa tose.infosta.

Bobakki:
Tulevaisuuden ura moottoriurheilutoimittajana jos itse haluaa. Hyviä rapoja.

Mikko A:
Varmaankin pitkäpinnaisin kaveri koko forumilla. On joutunut sen kohteeksi, että kun tutut leikillään aukovat päätänsä, sivusta vieraammat yhtyvät tähän, tajuamatta että kyse on oikeasti leikistä, jonka ei ole tarkoitus loukata.

Pirita T. Maunula:
Ihan hyvä akka, jonka kanssa "muutaman" (=joskus lähes päivittäin) kerran varikon aikana otettin yhteen. Tilanne rauhottui, kun käytin periaatetta, if you cannot beat them, join them. Niinpä aloin käyttää hymiöitä ja hengailla. :D
Kestää itseensä kohdistuneen kritiikin mainiosti niin kauan kuin pysytään asialinjalla, eikä auota turhista päätään

dzei dzei:
viiltävän syvältä koskettavien eroottisten kertomusten kruunaamaton kuningas.

Lotus-72:
Kuuluu myös näihin peruspilareihin.

PohjanAkka:
Upeiden runojen tuottaja. Sääli, että ne loppuivat määrätyistä syistä. :(

Williams:
Ihan kiva heppatyttö, joka ei kuitenkaan hallitse kellariinpiiloutumisen jaloa taitoa. :D

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Tässä nyt jotain arvostelua rallissa tapaamistani hahmoista :

Dominic : Oli oikeasti hiljaisempi hahmo mitä netissä saa kuvan. Yhtä hyvä tyyppi kuin täälläkin. VETI YHDESSÄ VAIHEESSA HERNEEN NENÄÄN.

Ace17 : Olen tavannut jo useammankin kerran. Hieman hiljainen hissukka välissä mutta ihan A-luokan hahmo.

Suzz : Eipä ollut pahemmin netissä kuvaa tästä nuoremmasta Riikosesta muodostunut eikä tuo meikämandoliinoakaan tuntenut ( eek! ). Aika *ihQ* meininki kyllä oli. Vieläkö on ihQ lasit kunnossa?

jaska : Törppö mikä törppö. Yhtä kova höpöttämään oikeasti kuin mitä täälläkin.

Jr- : Hiljainen hahmo netissä, oikeasti juttuakin piisaa. Olin kuvitellut hahmon pienempikokoiseksi mutta olin väärässä. A-luokkaa. Jäin muuten vähän velkaa että koita muistaa...

PekPoy : Junnu mikä junnu, kiistää olevansa pikajuoksija-Pöyhösen pikkuveli mutta me kaikki tiedämme asian oikean laidan. Ei muuten sitten osaa laulaa vaikka itse voi niin luullakkin.

RK-62 : Itseasiassa aika hiljainen hahmo oikeasti. Pieni kuin mikä mutta se parta! Meinattiin ajaa se pois siltä mutta turpiin ois tullu joten asia jäi. Päällepäin ei näe onko selvinpäin vai kännissä, sama ilme aina.

VJR : Olen muutaman kerran ollut tekemisissä ko hahmon kanssa. Perhesuhteiden säilyvyyden takaamiseksi en analysoi enempää.

Jmt : Kolmena iltana näin hahmon. Kolmesti kännissä. Ei ilmeisesti selviäisi ilman alkomahoolia elämän reaaliteeteistä. Mutta kun hahmon näki niin ei mikään ihmekkään. Kantaa aina puliittisen vastuunsa! Hienoa!

Norman : Sperm kommer. Dippi-inssien arvostus tippui sanoinkuvaamattoman alhaiselle tasolle tämän hahmon tavattuani. Ei vaan ihan sympaattinen ja taistelutahtoa nostattava ilmestys. Ne kalsarit! Tais jäädä golden shower saamatta...

Frank : Kova haastattelemaan, ilmeisesti jonkinsortin rallikuski. Ainakin pikkuautojen suhteen. En ole ollut netissä pahemmin hahmon kanssa tekemisissä joten ei ollut sen suurempaa kuvaa hänestä muodostunut.

Tuossa taisikin olla hahmot sieltä. En muista enempää ainakaan...

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Dominic : Oli oikeasti hiljaisempi hahmo mitä netissä saa kuvan. Yhtä hyvä tyyppi kuin täälläkin. VETI YHDESSÄ VAIHEESSA HERNEEN NENÄÄN.
Siis noita ei oikeesti tapahdu usein, saattoi olla humalatilalla vaikutusta myös asiaan. :)

OLEN AILAHTELEVA LUONNE, KESTÄ SE! :D

Joo, mulla meni koko ajan hiljaisempaa suuntaan. Tuntui että torstaina tuli eniten juttua, perjantaina vähemmän, ja lauantaina lähinnä mulkoilin vaan teittiä! :D

Oon vähä "semmonen". wink

<small>[ 12-08-2003, 11:11: Message edited by: Dominic ]</small>

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Taisit olla vain niin rakastunut minuun että et uskaltanut puhua!

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Dominic : Ens kerralla paremmalla varustuksella mukaan, ja uudistettu huumorintaju myös takataskuun. Noee, iha hyvä reissu ja Dompparikin pääsee vielä paremmin irti kunhan kerkeää useamman kerran tutustua. :D

Ace17 : Nyt tuli häneenkin tutustutta paremmin. Hiljainen hahmo, ei mitään pahaa sanottavaa. Aina varautunut kaikkeen, vaikka yöpymään ulkona. :D A-luokan herrasmies tytöillä, MUTTA PISTI MINUT NUKKUMAAN LATTIALLE JA ITE OTTE PATJAN! :mad: Noee, itte halusin siihen! :D Ajotaidoissa ehkä vähän harjoittamista, pari kertaa hyppäs sydän kurkkuun, mutta aina päästiin perille, which was nice. :)

Suzz : Otti pulttia koko matkan, mutta illemmalla myös hyväntuulisenakin, kunhan sai ensin vähän alkoholia verenkiertoonsa.

jaska : Juuri sellainen kuin oletinkin miehen olevan. Varsin mukava ja leppoisa heppu.

Jr- : Mainio heppu. A-luokan hahmo. Voisi olla netissäkin aktiivisempi, ehdottomasti hyvää seuraa.

PekPoy : Myös vallan mainio hahmo. Ei tainnut hirveästi tulla hänen kanssaan sanoja vaihdettua, mutta hassun hauska tyyppi kuitenki. Olen niin pahoillani että kaljat tippu ketoon ja Matxi kaateli loputkin pitkin asfalttia. :D

RK-62 : Yhden ilmeen mies! Hiljainen ja mukava. SuzZilla meni hermot körötellä sun perässä Kajaanista, joten se sitten paineli ohi aika haipakkaa. :)

VJR : A-luokkaa myös hän. Nyt jututkin olivat parantuneet Goom-matkan jäljiltä, välillä otti vissii vähän pulttia ja ei tykänny jokaisesta ryhmän päätöksestä. Jonkinlainen ryhmän piristysruiske ehdottomasti, tuntuisi että matkan olisi ollut paljon tylsempi ilman VJR:ää.

Jmt : Joka kerta kun näin, oli aivan tuiterissa. Varsin häilyvä kuva jäi miehestä, mutta ainakin vauhti oli päällä, järjestä en olis niin varma! Juridinen (vai oliko se poliittinen) vastuu on tärkeä ottaa aina!

Norman : On siinä hahmo! eek!

Frank : Melkonen höpönassu oli. Ei tullut tutustuttua lähemmän, vaikutti varsin mukavalta ja leppoisalta hepulta.

Matxi : Puhemoottori myös. Pyöri kanssamme koko matkan ajan, ja kaikennäköistä juttua tuli väännettyä. Erinomaista seuraa!

Oiskohan ne siinä...

<small>[ 12-08-2003, 13:13: Message edited by: Dominic ]</small>

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Jos rynkyllä (olettaen, että RK on noista kolmesta oikeanpuolimmaisin) on aina tuo sama ilme, niin vois luulla, että siinä väsyy.Keitä muita tossa kuvassa on?