Mikko A. Maunula
Aviomieheni. Aamujeni aurinko, päivieni pelastus, iltojeni ilo, yösydämen sylini.
Carey "Jarkka" Wilson
Mikon bestman. Hieno ihminen, suuri sydän.
Minka67
Mun kaaso. Hänen henkinen tukensa on sanoinkuvaamatonta. Ikinuori. Herttainen.
Sini
Edellisen juuri rippikoulun käynyt tytär.
Mukava tyyppi, oikea asenne. Hyvä bändimaku.
Patu
Monitoimimies, monessa mukana. Erittäin sydämellinen ihminen. Hyvä ystävä.
Albert Oil
Erittäin älykäs ja nokkela. Häneltä tulee hauskimmat tekstiviestit, mitä olemassa on.
Loistava biisintekijä, kuten myös A.G., joiden ansiosta käymme tähtiin.
Silkku
Silkun kanssa olen viettänyt upeita kaveriaikoja sinkkuaikanani. Silkku on parasta bailuseuraa, mitä toivoa voi. Silkku on älykäs ja hauska, ja juoni mimmi! Silkku tuntee mut paremmin kuin mä itse. Toimi usein mun järjen äänenä. Mahtava ystävä, aina tilanteen tasalla.
Observer
Erehdyin muinoin pitämään kussarina, mutta jouduin muuttamaan käsitystä.
Henkka
Öinen kännisoittelija, paitsi että ei nyt vähään aikaan. Mukava tyyppi.
Misa sekä RK-62
En tunne, mutta aiheuttavat positiivisia tuntemuksia. Miksiköhän! wink
Off-Topic
Hallitsee kaiken autoihin liittyvän. Kommentit chatissa ovat ytimekkäitä, osuvat ja uppoavat.
Norman
Hyvää tarkoittava ihminen, joka on loistava isäntä vierailleen. Osaa myös pyytää anteeksi, kun siihen on aihetta, mikä on hienoa.
Jaska
Alkuajoista mukana jo Varikon mööteissä, ja tähän mieheen tuntui törmäävän kaikkialla. Aluksi ujo, mutta muuttui reteemmäksi myöhemmin. Tullut pois tuopin takaa, hyvä juttu. Välillä antoi negan vaikutelman hokemalla erästä lausetta kuin mantraa, mutta myöhemmin kirkastanut kuvaansa hokemasta huolimatta.
Dominic
Väärinymmärretty troubled kid. Tämä ihminen on antanut itsestään eri mielikuvia. Ensivaikutelma oli, että herkkä halipusi-tyyppi, joka halus kaikille hyvää. Myöhemmin muuttui ihme kussariksi, joka aukoi päätä kaikille, usein myös aiheettomasti, mikä varmaan johtui omasta pahasta olosta. Tämän hetken mielikuva hänestä on haavoittuvainen nuori mies etsimässä identiteettiään, ja pisteet kotiin siitä, että osaa analysoida itseään, ja tekee asioille jotain.
Mutku
Olen aina pitänyt hyvänä tyyppinä, mutta nyt vetää jotain ihme hernenenä-propakandaa mua vastaan, josta olen aivan ymmälläni, koska juuri häneltä en sitä odottanut.
Myllis
Olen tavannut kerran, ja puhunut myös puhelimessa joskus. On asioita, joista tulee mieleen Mikko. (mutta ei ulkonäöllisesti)
Perhettä arvostava ihminen.
OoPee
Välillä vääntöä ja inttämistä, mutta kaikin puolin hyvä tyyppi.
Nopeahuoli
Hänelle keksin joskus lempinimen Noppis,ja hyvin se onkin täällä käytössä. Ok tyyppi, välillä vaikuttaa leuhkalta, mutta mun mielestä jos on juttuja joita on kokenut ja nähnyt, kyllä ne pitää tuoda tietouteen, pieni itserakkaus on jees.
Tblair
Hauskaa läppää. Ei mitään pahaa sanottavaa hänestä.
Captain Howdy
Ystävällismielinen henkilö. Hyvä muisti.
PohjanAkka
Hänelläkin hyvä muisti, hauska ja myönteinen ihminen. Tilanteiden tasalla.
K.Yrjölä
Avoin, siksi kukaan ei pääse vittuilemaan mistään, käsittelee asioita itseironisesti.
Verbaalikko, joka muistaa pienetkin asiat myös vuosien takaa. Oon tuntenut vuodesta 1998.
Ptirronen
Loistavaa läppää. Asiallinen tyyppi.
KnowHow
Ensimmäinen tapaamani varikkolainen.
Sarla
Hauska mies mööteissä. Muistan ikuisesti "tyhjän radan prinssi" -kommentit, sekä periferia-väittelyt Jaskan kanssa.
tiivitaavi
Ei koskaan lähtenyt Silkun ja mun kanssa kaakaolle,vaan piileskeli pusikossa vakoilemassa.....
jali
Ihan ok. Silkulle w-terkut ylhäältä alas.
Makke
Pohjanmaalaisuus kunniaan. Ei oo unohtanut murretta, vaikka on asunut jo pitkään pääkaupunkiseudulla. Upeeta. Kuuluu ystäväpiiriimme.
Wilpuri
Hyväntahtoinen tyyppi, joka saattaa istua puhelimen päälle ja hanurillaan näppäillä lukemat 72. Meheviä paljastuksia sitä kuuleekin, kun puhelin jää päälle....
Sami Aaltonen
Mukava CAPS LOCK-mies. Kuuluu ystäväpiiriin.
Jussi
Symppis motoristi. Mukava henkilö.
arnold
Ihan ok tyyppi. Kerran esittänyt täällä rohkean arvion eräästä asiasta, joka ei ole ajankohtainen, ja tämä sekaannus poltti pinnani silloin koska sillä meinasi olla isompia seuraamuksia muilta tahoilta. Arnoldin muistan hankkineen kerran mulle erään tiedon, jota en itse mistään löytänyt, se oli tosi jees.
AJ
Lukuisten kommenttien tyyppi. Ok.
Ne ketkä jäi tästä pois jostain syystä, ei siihen liity mitään sen kummempaa. En vain tunne teitä, tai ette ole herättäneet sellaisia mielikuvia, että olisitte jääneet mieleen siten, että juuri tällä hetkellä ois tullut mieleen. Ehkä myöhemmin.
<small>[ 08-08-2003, 08:32: Message edited by: Pirita T. Maunula ]</small>