Forumilaiset arvosteltavana

patriot

Foorumin senaattori
OoPee:
patriot:
"patriot - Kepu pettää aina - patriot ei koskaan? Todistettavasti pilailunicki"

Missä todisteet???? :mad:
Tässä varmastikin tarkoitettiin sitä, että ihan sun itteskin kannalta olis parempi, jos olisit pilailunicki :rolleyes:
Okei! Mutta kyllähän se juttu on näin, että vapaassa keskustelevat "apinat" joihin tämä ulkomaanpelle oopee lukeutuu ovat kyllä väärän paikan valinneet!

Siellä sitä pilailu nikki matskua on vaikka muille jakaa!

Yleensä 35 v. setä aloittaa topicin näin:

"Olen masentunut" johon joku, yleensä domppari toteaa: "Tervetuloa kerhoon"
yuck :D doubtful

72

Well-known member
Kaktus:
[QB

Pirita T. Maunula:
Joskus aikoinaan, kun minäkin olin Varikolla, (tosin ihan hiljaisena
sivustaseuraajana), mieleen on jäänyt oikeastaan vain kaksi henkilöä..
"Hullu Kaheli", ja juuri P.T.Maunula.

Ilmeisesti jäin sitten tuolla nickillä mieleen. Enimmät kommenttini kirjoitin kuitenkin nimimerkillä 72, joka oli alkuperäinen nimimerkkini. Lisäksi mulla oli 15 sivunickiä, niin oli kyllä Mikollakin.
Frankille muuten terveisiä,joka oli paikalla God is a DJssä!
wink

[/QB]
<small>[ 08-08-2003, 07:00: Message edited by: Pirita T. Maunula ]</small>

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Kaktus:
[QB Runar ja Kyllikki
Jällleen..
Pitäisi tutustua paremmin, että voisin kommentoida jotain edes
vähäsen järkevää. wink [/QB]
eek! eek! eek! Jos oikein ymmärsin, niin Kaktus ehdotti mulle lähempää tuttavuutta!! eek! eek! eek!

72

Well-known member
Mikko A. Maunula
Aviomieheni. Aamujeni aurinko, päivieni pelastus, iltojeni ilo, yösydämen sylini.

Carey "Jarkka" Wilson
Mikon bestman. Hieno ihminen, suuri sydän.

Minka67
Mun kaaso. Hänen henkinen tukensa on sanoinkuvaamatonta. Ikinuori. Herttainen.

Sini
Edellisen juuri rippikoulun käynyt tytär.
Mukava tyyppi, oikea asenne. Hyvä bändimaku.

Patu
Monitoimimies, monessa mukana. Erittäin sydämellinen ihminen. Hyvä ystävä.

Albert Oil
Erittäin älykäs ja nokkela. Häneltä tulee hauskimmat tekstiviestit, mitä olemassa on.
Loistava biisintekijä, kuten myös A.G., joiden ansiosta käymme tähtiin.

Silkku
Silkun kanssa olen viettänyt upeita kaveriaikoja sinkkuaikanani. Silkku on parasta bailuseuraa, mitä toivoa voi. Silkku on älykäs ja hauska, ja juoni mimmi! Silkku tuntee mut paremmin kuin mä itse. Toimi usein mun järjen äänenä. Mahtava ystävä, aina tilanteen tasalla.

Observer
Erehdyin muinoin pitämään kussarina, mutta jouduin muuttamaan käsitystä.

Henkka
Öinen kännisoittelija, paitsi että ei nyt vähään aikaan. Mukava tyyppi.

Misa sekä RK-62
En tunne, mutta aiheuttavat positiivisia tuntemuksia. Miksiköhän! wink

Off-Topic
Hallitsee kaiken autoihin liittyvän. Kommentit chatissa ovat ytimekkäitä, osuvat ja uppoavat.

Norman
Hyvää tarkoittava ihminen, joka on loistava isäntä vierailleen. Osaa myös pyytää anteeksi, kun siihen on aihetta, mikä on hienoa.

Jaska
Alkuajoista mukana jo Varikon mööteissä, ja tähän mieheen tuntui törmäävän kaikkialla. Aluksi ujo, mutta muuttui reteemmäksi myöhemmin. Tullut pois tuopin takaa, hyvä juttu. Välillä antoi negan vaikutelman hokemalla erästä lausetta kuin mantraa, mutta myöhemmin kirkastanut kuvaansa hokemasta huolimatta.

Dominic
Väärinymmärretty troubled kid. Tämä ihminen on antanut itsestään eri mielikuvia. Ensivaikutelma oli, että herkkä halipusi-tyyppi, joka halus kaikille hyvää. Myöhemmin muuttui ihme kussariksi, joka aukoi päätä kaikille, usein myös aiheettomasti, mikä varmaan johtui omasta pahasta olosta. Tämän hetken mielikuva hänestä on haavoittuvainen nuori mies etsimässä identiteettiään, ja pisteet kotiin siitä, että osaa analysoida itseään, ja tekee asioille jotain.

Mutku
Olen aina pitänyt hyvänä tyyppinä, mutta nyt vetää jotain ihme hernenenä-propakandaa mua vastaan, josta olen aivan ymmälläni, koska juuri häneltä en sitä odottanut.

Myllis
Olen tavannut kerran, ja puhunut myös puhelimessa joskus. On asioita, joista tulee mieleen Mikko. (mutta ei ulkonäöllisesti)
Perhettä arvostava ihminen.

OoPee
Välillä vääntöä ja inttämistä, mutta kaikin puolin hyvä tyyppi.

Nopeahuoli
Hänelle keksin joskus lempinimen Noppis,ja hyvin se onkin täällä käytössä. Ok tyyppi, välillä vaikuttaa leuhkalta, mutta mun mielestä jos on juttuja joita on kokenut ja nähnyt, kyllä ne pitää tuoda tietouteen, pieni itserakkaus on jees. :D

Tblair
Hauskaa läppää. Ei mitään pahaa sanottavaa hänestä.

Captain Howdy
Ystävällismielinen henkilö. Hyvä muisti. :D

PohjanAkka
Hänelläkin hyvä muisti, hauska ja myönteinen ihminen. Tilanteiden tasalla.

K.Yrjölä
Avoin, siksi kukaan ei pääse vittuilemaan mistään, käsittelee asioita itseironisesti.
Verbaalikko, joka muistaa pienetkin asiat myös vuosien takaa. Oon tuntenut vuodesta 1998.

Ptirronen
Loistavaa läppää. Asiallinen tyyppi.

KnowHow
Ensimmäinen tapaamani varikkolainen.

Sarla
Hauska mies mööteissä. Muistan ikuisesti "tyhjän radan prinssi" -kommentit, sekä periferia-väittelyt Jaskan kanssa. :D

tiivitaavi
Ei koskaan lähtenyt Silkun ja mun kanssa kaakaolle,vaan piileskeli pusikossa vakoilemassa..... :D

jali
Ihan ok. Silkulle w-terkut ylhäältä alas.

Makke
Pohjanmaalaisuus kunniaan. Ei oo unohtanut murretta, vaikka on asunut jo pitkään pääkaupunkiseudulla. Upeeta. Kuuluu ystäväpiiriimme.

Wilpuri
Hyväntahtoinen tyyppi, joka saattaa istua puhelimen päälle ja hanurillaan näppäillä lukemat 72. Meheviä paljastuksia sitä kuuleekin, kun puhelin jää päälle.... :p

Sami Aaltonen
Mukava CAPS LOCK-mies. Kuuluu ystäväpiiriin.

Jussi
Symppis motoristi. Mukava henkilö.

arnold
Ihan ok tyyppi. Kerran esittänyt täällä rohkean arvion eräästä asiasta, joka ei ole ajankohtainen, ja tämä sekaannus poltti pinnani silloin koska sillä meinasi olla isompia seuraamuksia muilta tahoilta. Arnoldin muistan hankkineen kerran mulle erään tiedon, jota en itse mistään löytänyt, se oli tosi jees.

AJ
Lukuisten kommenttien tyyppi. Ok.

Ne ketkä jäi tästä pois jostain syystä, ei siihen liity mitään sen kummempaa. En vain tunne teitä, tai ette ole herättäneet sellaisia mielikuvia, että olisitte jääneet mieleen siten, että juuri tällä hetkellä ois tullut mieleen. Ehkä myöhemmin.

<small>[ 08-08-2003, 08:32: Message edited by: Pirita T. Maunula ]</small>

Kaktus

Well-known member
Kortteen Topi:

Tässähän minä olen. En minä ole minnekään mennyt, paitsi kohta menen töihin.
Uh.. ihan ku en olisi nähnyt sinua täällä pitkään aikaan.. ehkä se johtuu siitä, että olin itse poissa.. :D

Pirita T. Maunula
[QB]Ilmeisesti jäin sitten tuolla nickillä mieleen. Enimmät kommenttini kirjoitin kuitenkin nimimerkillä 72, joka oli alkuperäinen nimimerkkini. Lisäksi mulla oli 15 sivunickiä, niin oli kyllä Mikollakin.
wink
Kyllähän kaikki toki 72:n tietää/muistaa. http://www.f1-forum.net/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=13;t=000480

Kaktus: joka kerta foormuin väärinymmärretyin henkilö. Ei osaa esittää asioita selvästi.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Pirita T. Maunula
Mutku
Olen aina pitänyt hyvänä tyyppinä, mutta nyt vetää jotain ihme hernenenä-propakandaa mua vastaan, josta olen aivan ymmälläni, koska juuri häneltä en sitä odottanut. [/QB]
no, seura tekee kaltaisekseen wink

Ei vaan, no hard feelings!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
patriot:
Okei! Mutta kyllähän se juttu on näin, että vapaassa keskustelevat "apinat" joihin tämä ulkomaanpelle oopee lukeutuu ovat kyllä väärän paikan valinneet!

Siellä sitä pilailu nikki matskua on vaikka muille jakaa!

Yleensä 35 v. setä aloittaa topicin näin:

"Olen masentunut" johon joku, yleensä domppari toteaa: "Tervetuloa kerhoon"
yuck :D doubtful
Tulikohan Patriot henkäistyä aavistuksen verran liian syvään aamulypsyllä vai putositko kenties lietekaivoon? :rolleyes:

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
Sini: Kiva, nätti, suloinen, älykäs, ROCK! (heh. oma tyttö...) wink

Patukka: Musiikki ja moottoriurheilumies henkeen ja vereen! Vanha mies, mutta silti vielä kysytään paperit baarissa! *katkera* SHOW-mies! (heh. oma veli...) :cool:

Pirita: Sydän-ystävä!!! Ihana ihminen. Mieletön muisti, päivämäärien suhteen eteenkin. Herkkä optimisti ja luotettava ystävä. :)

Mikko A Maunula: "pikku-veli" Osaa olla hauska ja asiallinen. Lojaali ystävä! Vittuilun maailmanmestari. :cool:

Albert Oil: Tapasin Maunuloiden häissä. Ei ole muuta kun positiiviset fiilikset tästä miehestä! Mukava ja hauska musiikkimies. Terkut vaimokkeelle!!! :D

Jarkka: Mukava bailukaveri samaisissa häissä. Ei käynyt aika pitkäks tämän miehen seurassa. Hauska, sekoilija, ystävällinen, maailmanmies. Oli kiva tutustua! :D

Yrjölä: Verbaalinen lahjakkuus! Hauska, mutta myös asiallinen tyyppi. UJO, koska ei ole uskaltanut tavata!

Pohjanakka: Todella mukavan oloinen nainen! PA:n juttuja on aina hauska lukea. Olisi kiva joskus tavata. Luulisin että asuu aika lähellä mun Sukevan reissuja...

Dominic: Tästä miehestä ei osaa oikein sanoa mitä ajattelis. Välillä tosi vittumainen ja sit taas kohta hellyttävä pikku poika. Toivon totisesti kaikkea hyvää tälle pojalle!

Observer: Paikkakunnan poikia, joten siksi täytyy olla hyvä tyyppi...

Arnold ja Juskanen: Nolasin yksi ilta itseni Puikkarissa, kun luulin että te olitte siellä! :D Hauskoja tyyppejä! Onnea ja menestystä jatkossakin!

Tblair: Hauska pelle, jonka juttuja on aina kiva lukea!

Muut ulkomaanpellet: Mukavia hahmoja!

Norman: Alkuun oli todella loistava kirjoittelija, sitten romahti pisteet ja epäilin että vittuili mullekin aika rankkaa tekstiä toisenna nickillä? :mad: Nyt on alkanut pikkuhiljaa korjata tilannetta.

Sami: Ystävällisyyden perikuva! Ei mitään pahaa sanottavaa. Onnea elämällesi!

Kaktus: Jaa-a... vaikea sanoa millainen tyttö. Tuo raamattuhömpötys vei vähän pisteitä, mutta nyt on ollut vähän paremmat fiilikset, kun en ole käynyt niitä enää lukemassa. Vaikuttais kuitenkin mukavalle tytölle.

Muista en oikein osaa sanoa mitään...

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
tania:

Cinderella007:
Minulle on sanottu, että olemme yhtä kauheita. Minusta tämä hahmo on erittäin mukava ja meillä on yhteisiä juttuja. :D

.
Ei me mitään kauheita olla, pojat ei vain ymmärrä... :D

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Dominic:
Cinderella007:
Jacques:

Cinderella007:
Tää on joku naispuolinen Dominic, tai sanoisin että Dominic ilman värkkejä, tai enhän mä sitä tiedä vaikka sillä ois värkitkin.
.
eek! eek! eek! eek!
NIINPÄ! :mad: :mad:

Pahin loukkaus mitä ikinä on mua kohtaan tullut, IKINÄ! :mad: :(
Muru pieni, älä nyt viitsi. Pelottavaa huomata, että joku oikeasti ajattelee minun olevan samankaltainen kuin Dom. No, onhan Dom ihana, ei siinä mitään...

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
dzeidzei:

Cinderella007: Kampe. Ei syö kalaa, mutta suostuu pissaamaan päivittäin. Luultavasti ihan kiva likka. Voisin imaista.
Ajattelin vain ilmoittaa, että olen syönnyt tällä viikolla ½ lautasellista kalakeittoa, kaloineen. Ei kyllä ollut mitään hyvää. Sekä kalapuikkoja, jotka taas olivat vallan herkullisia.
Tuota pissajuttua hieman ihmettelen...
Ja aina on yhtä mukava kuulla voisin-imaista-tasoisia kommentteja :D :D

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Minka67:
Arnold ja Juskanen: Nolasin yksi ilta itseni Puikkarissa, kun luulin että te olitte siellä! :D Hauskoja tyyppejä! Onnea ja menestystä jatkossakin!
Nyt tarvittaisiin kyllä vähän selvitystä tästä! :D

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
arnold:
Minka67:
Nyt tarvittaisiin kyllä vähän selvitystä tästä! :D
Ei siinä mitään sen kummempia... :rolleyes: Meinasin saada vaan pienen perheriidan kai aikaan... :( :D