Forumilaisten urheilutausta?

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Jaa no tulipa sitä joskus urheiltua. Futista itse Liedon pallossa niin pitkään että meillä ei ollu enää kuin ehkä 7+molari kentällä. Kummasti se motivaatio siinä häviää. Sählyä (salibandya) tuli pelattua inttiin saakka. Vitosdivari oli hieno sarja. Nykyään epäsäännöllisen säännöllisesti sählyä, lenkkiä ja salia.

Joukkuelajeista on mitaleita, ei muuta. Tai sain mä pariin otteeseen kauden päätteeks fair play palkinnon, eli lohdutuspalkinnon siitä että on ihan vitun paska mutta roikkuu vieläkin mukana. Siinä oli se hyvä puoli että palkintona oli rahaa :ahem:

Sähly on parsa.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Miten muistelisin, että olen tähän joskus vastannut. En silti näköjään ole, eli:

1) Kuntoilumielessä hiihtoa, juoksua, ja satunnaisesti punttien nostelua. Viihdemielessä laskettelua, ja viihdekilpailumielessä kartingia.

2) F1-forumin KKWCS-sarjassa olen tullut kaksi kertaa pronssille yhteispisteissä. Nyt viime kaudella, kun osanottajamäärä nousi räjähdysmäisesti, jäin kauemmaksi mitalisijoista.

3) Isäni on voittanut kerran Lasse Virénin ihan oikeassa juoksukilpailussa. Minä olen täysin lahjaton juoksija, mutta isäni saavutuksella voin minäkin leijua, jopa enemmän kuin joillakin satunnaisilla KKWCS-väläytyksilläni.
 
Ylös