Forumilaisten urheilutausta?

Clair

Well-known member
Liittynyt
26.7.2001
Viestit
175
Sijainti
???
1. Ollessani nuori kyllä!! Nykyään ei enää... wink :mad:
2. Totta kai olen!!!!! :mad: :mad:
3. Harrastamani lajini, off course!!! :p :mad:
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Clair:
1. Ollessani nuori kyllä!! Nykyään ei enää... wink :mad:
2. Totta kai olen!!!!! :mad: :mad:
3. Harrastamani lajini, off course!!! :p :mad:
Clair: voisitko tehdä topicin Top 10 -tallit. Olisin kiinnostunut kuulemaan, mitkä mielestäsi ovat parhaat tallit kaikista. Olet harvoja asiantuntijoita forumilla!!!!!!!!! :mad:
 

Mie-

Well-known member
Liittynyt
16.7.2002
Viestit
652
Sijainti
Highland
Nostanpa vanhan topikin ihan piruuttaan ylös. eek!

1) Mitä urheilulajia harrastat, tai olet harrastanut? (tässä vaiheessa golffia ei lasketa)

- Hiihtoa, siinä sivussa sitten kaikkea muutakin, eli lenkkeilyä, pyöräilyä sun muuta.

2) Oletko menestynyt kyseisissä lajeissa mitalleiden saralla?

- Sprinttihiihdon piirinmestaruus viime talvelta, maastojuoksuissa piirinmestaruus parin vuoden takaa kun taso oli harvinaisen heikko. Ja tietenkin niitä mitaleita on erityisesti yleisurheilusta rutkasti kun ei ole ollut kuin yksi tai kaksi muuta osallistujaa :rolleyes:

3) Mikä laji on paras? (autourheilua ei saa sanoa)

- PENKKIURHEILU!
 

Faustus

Well-known member
Liittynyt
31.3.2000
Viestit
6745
1) Mitä urheilulajia harrastat, tai olet harrastanut? (tässä vaiheessa golffia ei lasketa)

Lenkkeilyä (7-vuotiaasta lähtien), maasto- ja alppihiihtoa ym.

2) Oletko menestynyt kyseisissä lajeissa mitalleiden saralla?

En. Jossain koulujen välisissä kisoissa tuli voitettua 2km maastojuoksu ja 1500m. Ei ole tuo kilpaileminen koskaan oikein napannut.

3) Mikä laji on paras? (autourheilua ei saa sanoa)

:confused:
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
1)Lähinnä ratsastusta(sekun on hevosurheilua)
2)En, koska ei ole tullut ostettua omaa hevosta, enkä varmaan sellaista tule hankkimaan. Ja miksei? Koska oman hevosen "ylläpito" maksaa aika paljon,esim. tallipaikka,(jos hevonen ei asustele omalla tallilla), valmennusmaksut,eläinlääkärin laskut,kengitys,kilpailukulut, jne...
Tosin olisihan se kivaa jos joskus tuon oman hevosen saisi hankittua.
3)Hevosurheilu.
 

Enrique

Well-known member
Liittynyt
18.12.2002
Viestit
1913
1.Juoksu (pitkät matkat), Hanmoodo,Karate

2.Parhaiten olen menestynyt Hanmoodossa kaapsita löytyy lähinnä SM ja PM mitaleita.Juoksussakin jotain olen saanut.

3.Juoksu.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4531
Sijainti
Kokkola
1.Hiihtoa. Harrastin sitä pienenä. Silloin osallistuin ahkerasti hopeasompakisoihin.

2.Paras sijoitus 3. Siitä muistona pronssimitali :D

3.En tiedä... Yksi suosikkilajeistani on yleisurheilun 10-ottelu.

Oma plussani: Tekisi mieli ruveta harjoittelemaan tosissaan sileää 400 metriä. Haluaisin parantaa surkeaa ennätystäni: 1.24,97.... Siitä pitäisi saada ainakin 10 sekuntia pois! :D
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
1. Kartingia, pesäpalloa ja fudista. (Kaikki tosin jo nyt jääneet syystä tai toisesta.)

2. Kartingissa vuonna joku aluemestaruuskisoissa 10. (Samana viikonloppuna sain uuden auton, jolla olin siis ajanut päivän ennen kisaa) Pesäpallossa oli mahdollisuus mennä Tahkon leirille. Päätin olla menemättä. Fudiksessa puolustajana 2 maalia.

3. Pesäpallo on kai pakko sanoa, kun autoja ei lasketa.
 

Zanthic

Musta Lammas
Liittynyt
21.7.2003
Viestit
351
Sijainti
Oulu
1. Kilpaillut olen 800 metrillä ja maastojuoksussa ja keihäänheitossa, pesistä tuli pelattua ala-asteella myös. Harrastettua on tullut kaikennäköistä kuten jalkapalloa, tennistä, petanqueta... :rolleyes:

2.Kunnallisella tasolla paljon, piiritasolla muutama.

3.Pesistä tekis mieli pelata nykyäänkin kun tutut vie nyt mestaruuksia SoJyssä...

Niin ja nykyään ei tule pahemmin harrasteltua mitään paitsi tuopin kippaamista.
 
Liittynyt
19.9.2003
Viestit
122
1.Judo,uinti,pingis,sulkapallo,juokseminen*, kuntosaliharjoittelu*,soutu*, pyöräily*,jalkapallo*, jääkiekko*, pesäpallo. Tähellä merkittyjä harrastan edelleen.

2. Judossa olen pidemmällä kuin valkosiella vyöllä, pingiksessä olen kaveripiirin paras, jalkapallossa olen kerännyt lähinnä turnaukseenosallistumisdiplomeita, leuanvedossa omaan erään lukion ennätyksen, sadalla metrillä omaan entisen ylä-asteeni epävirallisen kaikkien aikojen toisiksi nopeimman ajan.

3.Paras(ilmeisesti siis kivoin?)on tietty pingis.
 

Jape

Well-known member
Liittynyt
6.7.2001
Viestit
1089
1) Mitä urheilulajia harrastat, tai olet harrastanut? (tässä vaiheessa golffia ei lasketa)

-Trial (ex-harrastaja)
-Enduro (ex-harrastaja)
-Naisten perässä juoksu (ex-harrastaja)

2) Oletko menestynyt kyseisissä lajeissa mitalleiden saralla?

Menestystä ei niinkään mitalien saralla, mutta muita pienempiä merkkipaaluja kuitenkin. (lähinnä itselle hyviä muistoja :) )

Enduro:
-Kaksi starttia MM-endurossa ja 2 kertaa MM-pisteille (6+6pist).
-Paras sijoitukseni SM-endurossa voitto A125-luokassa.
-Helsingin piirin mestaruus

Trial:
-Voittoja vielä mini-Trial iässä, mutta siirryttäessä isompiin pyöriin alkoivat tytöt kiinnostamaan enemmän ja Trialkin jäi siinä vaiheessa taka-alalle. wink
-Helsingin piirin mestaruus,hopeaa,pronssia.

Naisten perässä juoksu:
-Avioliitto + 2 lasta

3) Mikä laji on paras? (autourheilua ei saa sanoa)

Naisten perässä juoksu ja muu oheistoiminta. Mutta sen perässä juoksun aktiivisen harrastamisen olen lopettanut vuosia sitten.
 

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
1) Harrastan aikidoa ja karatea. Seka punttia tulee nyt vaannettya jonniin verran. Pyrin melkein joka paiva treenaamaan poisluettuna krapula ja kipeena olo paivat.

2.) en ole kilpaillut ja sitapaitti aikidossa ei ole kilpailua. Kerran olin kolmas jossain ampumakisoissa pentuna koska harrastin ammuntaa :D

3.) Jaakiekko katsottavana mutta muuten noi edellamainitut lajit :ahem:
 

luisto

Well-known member
Liittynyt
7.4.2005
Viestit
196
Urheillut en ole kuin päihteiden ja ylinopeuksien kanssa. Liikuntaa olen harrastanut säännöllisesti jo pitkään. Tosin muutamat vammat siinäkin on tullut urheiltua. Kilpaurheillut en ole paitsi pari kertaa. Silloinkaan en vetänyt, tosin laji ei sitä suosi.
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Sitten kun tämä viimeisin viestitulva on ehtynyt, niin tämä topikki saa luvan löytyä arkistosta. On meinaan sen verran legendaarista settiä paikka paikoin. :thumbup:
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
1) Nykyään en mitään. Harrastettu on: pesäpallo, jalkapallo, koripallo, yleisurheilu

2) pesiksestä tuli jotain pronsseja läänin/piirin kisoista / turnauksista + koulujoukkueessa hopeoita

3) pitkänmatkanjuoksussa olisin varmaan ollut parhaimmillani
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17747
Sijainti
East of Eden
1) Joskus aikoinaan kymmenien vuosien ajan judoa. Taakse on jäänyt myös jääpallo ja rallikin. Nykyisin jo parin vuoden ajan on tullut harrastettua aktiivisesti aikidoa, talvisin myös laskettelu.

2) Ralleista pokaaleja ihan kiitettävästi.

3) Aikoinaan paras oli kai ralli ja laskettelu. Nykyään laskettelu 1. sijalla.
 

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
Micael sanoi:
1) Joskus aikoinaan kymmenien vuosien ajan judoa. Taakse on jäänyt myös jääpallo ja rallikin. Nykyisin jo parin vuoden ajan on tullut harrastettua aktiivisesti aikidoa, talvisin myös laskettelu.

2) Ralleista pokaaleja ihan kiitettävästi.

3) Aikoinaan paras oli kai ralli ja laskettelu. Nykyään laskettelu 1. sijalla.

Hyva sulla harrastatus nykyaan :thumbup: Itse harrastan paljonkin sita (aikidoa) ja karaten kautta tulee painittua ja nyrkkeiltya myos :ahem:
 

Ma

Arrogant Opportunist
Liittynyt
7.5.1999
Viestit
3606
Sijainti
UP, Michigan
Oli kylla aika "nerokkaita" ilmaisuja ensimmaisilla sivuilla. :D Arkistoon ja äkkiä!
 
Ylös