Forumilaisten urheilutausta?

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Työkaverini toteama:
Liikunnan tulee olla sellaista, että liikunta-asu muodostetaan poistamalla kravatti.

Tämä siis suunniteltaessa osaston liikuntapäivää. No menimme keilahalliin, joka olikin loistoratkaisu, koska yllä oleva kriteeri täyttyi ja keilailun ohessa voi dokata! :D

Viimeksi varauduin liikuntapäivään kahdella tupakkiaskilla ja taksikortilla.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Mikko A. Maunula:
Lukion ekalla 7,0 sek 60:llä metrillä. Siinä kaikki.
On muuten valtavan kova aika lukiolaiselta, jos vertaa vaikka viime keväänä Myllypuron hallissa käytyjen yleisurheilun kansallisten kilpailujen tuloksiin: voittajan (Gustav Klingstedt, HIFK) aika 60 m:n juoksussa sarjassa M17 oli 7,41.
lähde

Täytyi siis ihan tarkistaa, kun kuulosti alunperinkin hirmuiselta tuo aika. (Itse kun en ole alittanut edes kahdeksaa sekuntia.)
 

Mikko A. Maunula

Banaanintaivuttaja
Liittynyt
5.9.2002
Viestit
1657
Sijainti
Hietsu
Ilmoittani aika on otettu liikunnnanopettajan käsipelillä ja se on juostu ilman paitaa ja kenkiä, farkut jalassa. Päihitin koulumme himourheilijan joka oli varusteltuna täydellä tällingillä. Jätkä ei puhunu mulle koko keväänä enää mitään. Tais vituttaa.

Aika on muuten vieläkin Leppävaaran lukion ennätys, että sikäli.
 

Mikko A. Maunula

Banaanintaivuttaja
Liittynyt
5.9.2002
Viestit
1657
Sijainti
Hietsu
jps:
Urheilu onkin pilannut monta hyvää viinamiestä.
:D

Täytyy vielä sen verrasta valaista tuota suoritukseni taustaa, että liikunnanopettajani "Läjä" oli sangen vittuuntunut siihen, että en ollut käynyt yhdelläkään liikuntaunnilla koko kevätkauden aikana ja hän sanoi, että "jos et tuu huomenna juoksemaan, saat ehdot". No minä sitten juoksemaan ja tulos oli 8 liikunnasta.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Mainittakoon vielä, että Maurice Greenen nimissä oleva 60 m:n maailmanennätys on 6.39. Että pirun kovaa on Mikko farkuissa kipittänyt!
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Sun of the pits:
Mainittakoon vielä, että Maurice Greenen nimissä oleva 60 m:n maailmanennätys on 6.39. Että pirun kovaa on Mikko farkuissa kipittänyt!
Ton uskoo heti, jos näkee Mikon hyvinkehittyneet jalkalihakset. :cool:
 
Ylös