Mikko A. Maunula
Banaanintaivuttaja
Niinhän mä just sanoin.
Mua se "Läjä" kyllä ehdoilla uhkaili. Tiiä sitte.Off-Topic:
Liikunnasta ei voi saada ehtoja.
Harrastanut olen kaikkia tavallisimpia lajeja, nykyään lähinnä sulkapalloa, uintia ja sitä liikuntamuotoa, mitä mies ja nainen keskenään mieluiten harrastaa. Jalkapalloilu täytyi lopettaa varpaaseen tulleen jänne-/hermovaurion jälkeen.oltzu:
1) Mitä urheilulajia harrastat, tai olet harrastanut? (tässä vaiheessa golffia ei lasketa)
En mainittavammin, jos saavutuksia "piirikunnallisissa" ei oteta huomioon.oltzu:
2) Oletko menestynyt kyseisissä lajeissa mitalleiden saralla?
Sulkapalloa on nautittavinta pelata.oltzu:
3) Mikä laji on paras? (autourheilua ei saa sanoa)
intissä keuhkokuumeen jälkeen toipilaana kävelin cooperin aikaan 17minNopeahuoli:
Omiin urheilusuorituksiini lisäisin vielä tosiaan Cooperin testin MEn sivuamisen: tasan 12 minuuttia!
intissä keuhkokuumeen jälkeen toipilaana kävelin satasella 130mVJR:
intissä keuhkokuumeen jälkeen toipilaana kävelin cooperin aikaan 17minNopeahuoli:
Omiin urheilusuorituksiini lisäisin vielä tosiaan Cooperin testin MEn sivuamisen: tasan 12 minuuttia!
Nopeahuoli:
intissä keuhkokuumeen jälkeen toipilaana nimimerkki Albert Oil veti kolme Lasolia "muina miehinä"
Kuka maksoi ?Nopeahuoli:
intissä keuhkokuumeen jälkeen toipilaana kävelin satasella 130m
Sekoitat minut parrakkaaseen ja ahvoittuneeseen Lauttasaaren siltain asukkiin, joka myös nimellä K.Yrjölä tunnetaan.Nopeahuoli:
intissä keuhkokuumeen jälkeen toipilaana nimimerkki Albert Oil veti kolme Lasolia "muina miehinä"