Forumilaisten urheilutausta?

Off-Topic

Well-known member
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
2514
Liikunnasta ei voi saada ehtoja. Mulla oli sellanen "sopimus" oman voimistelunopettajan kanssa, että mun ei tarvi käydä sen tunneilla ja saan sitten aina nelosen todistukseen. Se nelonen löytyy jopa lukion päästötodistuksesta seuranaan mm. musiikin nelonen ja kuvaamataidon vitonen.
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Omiin urheilusuorituksiini lisäisin vielä tosiaan Cooperin testin MEn sivuamisen: tasan 12 minuuttia!

<small>[ 25-11-2002, 14:32: Message edited by: Nopeahuoli ]</small>
 

Jeremy

Well-known member
Liittynyt
10.7.2002
Viestit
45
Sijainti
Near by Turku
1. En mitään
2. En
3. Kaikki yhtä perseestä

Baarissa oon tikkaa heittäny ja biljardia pelannut joskus. Enää en käy edes baareissa, joten nuokin hikiurheilulajit ovat jääneet.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Kyl meillä yläasteella yks jäbä sai ehdot liikunnasta, jonka se suoritti muistaakseni kesäloman ekana päivänä viskaamalla kerran keihästä jotain 55 metriä.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
oltzu:
1) Mitä urheilulajia harrastat, tai olet harrastanut? (tässä vaiheessa golffia ei lasketa)
Harrastanut olen kaikkia tavallisimpia lajeja, nykyään lähinnä sulkapalloa, uintia ja sitä liikuntamuotoa, mitä mies ja nainen keskenään mieluiten harrastaa. Jalkapalloilu täytyi lopettaa varpaaseen tulleen jänne-/hermovaurion jälkeen.

oltzu:
2) Oletko menestynyt kyseisissä lajeissa mitalleiden saralla?
En mainittavammin, jos saavutuksia "piirikunnallisissa" ei oteta huomioon.

oltzu:
3) Mikä laji on paras? (autourheilua ei saa sanoa)
Sulkapalloa on nautittavinta pelata.
 

Off-Topic

Well-known member
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
2514
Kusetti raukkaa. Sen sijaan terveysopin nelosesta jää jopa luokalleen jos ei suorita ehtoja. Nimimerkki kokemusta ompi.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Minun 60 metrin enkka on 8:18 ja silläkin sai muistaakseni yli 500 pojoa 10-ottelussa eek!

Ja sitten tivaan:

1) Pesistä seitsemän vuotta aktiivisesti ja pari vuotta harrastetasolla pelaajana sekä pari vuotta valmentajana. Lentopalloa pelasin pari vuotta tosissani (kävin mm. ruotsissa turnauksessa - todetaan että pesistä olen pelannut sekä Norjassa että Ruotsissa wink ). Lätkää pelasin junnuna pari kautta - tosin ilman mainittavaa menestystä. Yleisurheilua, suunnistusta sekä hiihtoa olen harrastanut vähän enemmänkin - en tosin missään seurassa.

2) Pesiksestä useita piirinmestaruuksia. Mieleen jäi parhaiten pääsy piirijoukkueeseen sekä mitali piirisarjassa E-junnuna C-joukkueessa :) Suunnistuksessa olin intissä komppanian mestari (yksi rasti aiheutti lähes kaikille ongelmia). 10-ottelussa olen saanut yli 3600 pojoa :)

3) Pesis ja lätkä kiinnostavat.

Eikös Jr. jossain vaiheessa kehunut pelanneensa monta vuotta pesistä :confused:
 

Jarto

Senior Member, VIP
Liittynyt
10.9.1999
Viestit
858
Sijainti
Vaasa
1. Lentistä pelaan 1-sarjassa. Punttisalilla tuli käytyä muutama vuosi tiiviistikin mutta nyt vain noin kerran viikossa. Kesällä rullaluistelua.

2. Uinnin kylmien ratojen MM-kisojen b-finalisti matkana 25m rintauintia. :) Lentopallossa jokunen turnausvoitto.

3. Sydän sykkii lentopallolle vaikka sitä on tullut pelattua jo yli 20 vuotta.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Nopeahuoli:
Omiin urheilusuorituksiini lisäisin vielä tosiaan Cooperin testin MEn sivuamisen: tasan 12 minuuttia!
intissä keuhkokuumeen jälkeen toipilaana kävelin cooperin aikaan 17min
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
intissä keuhkokuumeen jälkeen toipilaana ammuin rynnäkkökivääriammunnoissa 7,62:sen!
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
intissä keuhkokuumeen jälkeen toipilaana nimimerkki Albert Oil veti kolme Lasolia "muina miehinä"
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Nopeahuoli:
intissä keuhkokuumeen jälkeen toipilaana nimimerkki Albert Oil veti kolme Lasolia "muina miehinä"
Sekoitat minut parrakkaaseen ja ahvoittuneeseen Lauttasaaren siltain asukkiin, joka myös nimellä K.Yrjölä tunnetaan.
 
Ylös