Forumilaisten urheilutausta?

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
1. Jääkiekkoa, sählyä ja jalkapalloa tuli lukioaikoina pelattua ihan kaveriporukassa. Nykyisinkin jos tulee mahdollisuus kyseisiä lajeja pelata niin ei tarvi kahta kertaa kysyä.. tosin jääkiekkoa ei ole tullut lätkittyä muutamaan vuoteen.
Penskana olin kohtuu nopea jaloistani, mutta juoksu ei lajina kiinnosta pätkääkään.. liian yksitoikkoista touhua mun persoonalle.

2. Hauskanpitotasolta nämäkin. Mainituista lajeista 90. kadettikurssin sählyturnauksesta hopea (plus turnauksen parhaan maalivahdin titteli) sekä IT-koulun turnauksesta pronssi. Ala-asteen yleisurheilukisailuista pronssi 400 metriltä.. samoista kinkereistä pronssit myös kuulasta ja pituudesta.
Eli mitään en oo koskaan voittanu.. olen luuseri.. :(

3. Penkkiurheilulajina paras on jääkiekko, itse kentällä ollessa sähly/jalkapallo..
 

Kehmu

Well-known member
Liittynyt
11.7.2005
Viestit
113
1) Olen harrastanut jääkiekkoa, futista, pesäpalloa, yleisurheilua, hiihtoa ja rullalätkää. Tällä hetkellä pelaan edelleen jääkiekkoa.

2) Toki, lätkässä useampia eri turnausten voittoja jne. Ehkä merkittävin oli sm-karsinnat ja nousu sm-sarjaan sekä henkkilökohtaisista suorituksista kymi-saimaan aluejoukkueeseen pääsy luonnonjäätiimistä.

3) Varmaan vaikeampi arvata ;)
 

formulafani911

Well-known member
Liittynyt
28.5.2006
Viestit
223
1. lentopalloo oon harrastanu ja nykyään harrastan yleisurheiluu
2. kyllä on tullu mitaleita
3 jalkapallo tai yleisurheilu
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Ei mitään arkistoon, vaan nostetaan ylös tämä nytten. Uusilta tarinoita ja wanhoilta päivityksiä, hop hoppana kopo!

Itsellänihän ei hirmuisesti ole päivitettävää. Kakkoskohtaan notta pari vuotta takaperin pataljoonan sählykinkereissä hopea ja pistepörssin voitto (joku voitto sentäs joskus jollonniin). Ykköseen että ammunta - rähinäpyssyllä siis - on hyvien tulosten saattelemana enenevissä määrin kiinnostuksen kohteena. Kohtapuoleen olis kisat, ja sikäli mikäli joikkueeseen mahdun niin toissavuoden 44. sijaa lähdetään roimasti parantamaan.. kolmoskohtaankin sen voi myöskin lisätä sitten.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
1) Mitä urheilulajia harrastat, tai olet harrastanut? (tässä vaiheessa golffia ei lasketa)
Liikunta ei kelvanne urheiluksi, ellei kilpaile. Eli en mitään.
2) Oletko menestynyt kyseisissä lajeissa mitalleiden saralla?
Ala-asteella pääsin joskus kolmen parhaan joukkoon maastojuoksussa ja pituushypyssä.
3) Mikä laji on paras? (autourheilua ei saa sanoa)
Formulat.
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
1) Mitä urheilulajia harrastat, tai olet harrastanut? (tässä vaiheessa golffia ei lasketa)

Olen harrastanut yleisurheilua, jalkapalloa ja laskettelua. Nykyään lähinnä voima(tonta)nostoa.

2) Oletko menestynyt kyseisissä lajeissa mitalleiden saralla?

Yleisurheilussa yksi "kulta" ja jalkapallossa yksi turnaushopea.

3) Mikä laji on paras? (autourheilua ei saa sanoa)

Ehkäpä sitten jääkiekko. Ainakin se on mielenkiintoisinta.
Näin melkein kahdeksan vuoden jälkeen voisin lisätä kohtaan 1) pyöräilyn, juoksun ja salibandyn.

Kahta jälkimmäistä ihan aktiivisesti vuodesta 2007, juoksemista jo toki aiemminkin. Pyöräily on ollut kuvioissa aina, mutta vasta parin viime vuoden aikana on tullut ajettua vähän pidempiä lenkkejä.
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
1. Nuorena jalkapallo, pääosassa olin parhaimmillani kärkenä ja hyökkäävänä keskarina. Kun en mikään juoksija tai taitopelaaja ollut, niin maalit tein olemalla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Kerran tein hattutempun, muistan sen hyvin. Maaleja tuli tehtyä aina jaksoittain. Pelisilmääni kehuttiin, mielestäni osasinkin myös syötellä hyvin.

Nykyään sitten ajan Kartingia...

2. Futiksessa toki niitä mitaleja on pino, jollaiset kaikki sai. Kartingissa on sitten ollut köyhempää...

3. Karting, jalkapallo ja lätkä . Ensimmäinen on elämä, toista osaan pelata ja kolmannen tunnen sitten penkkiurheilupuolelta hyvin.
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13738
Muutaman kysymyksen arvelin tässä esittää teille. Tämä kyllä saattaa kuulua tonne urheilun puolelle, mutta eikai se haittaaa vaikka täällä onkin?
Ei haittaa.

1) Mitä urheilulajia harrastat, tai olet harrastanut? (tässä vaiheessa golffia ei lasketa)

2) Oletko menestynyt kyseisissä lajeissa mitalleiden saralla?

3) Mikä laji on paras? (autourheilua ei saa sanoa)
1) Karting, rinneautoilu ja suunnistus. Harrastanut jalkapalloa ja karatea.

2) Olen, osassa.

3) Suunnistus varmaankin.
 
Viimeksi muokattu:

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
1) Ultimatea tällä hetkellä (tosin hiukan laiskanlaisesti :rolleyes:). Nappulana futista nappulaliigassa.
2) Meidän joukkue voitti nappulaliigan kerran, oli kaks kertaa toinen ja kerran kolmas
3) Katsomosta lätkä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Hohohoho..

Tästä näkee hyvin, miten arvot ja asenteet voivatkaan 8 vuoden aikana muuttua!

Jacques 8 vuotta sitten sanoi:
1) Penkkiurheilu

2) Kyllä

3) saappaan heitto
Ja nyt vastaukseni ovat:

1) Triathlonia, maastohiihtoa ja kartingia, aiemmin näköjään penkkiurheilua

2) Kultaisia ananaksia kaapit täynnä.. Tosin penkkiurheilusta olen ilmeisesti mitaleja saanut?

3) Triathlon
 
Viimeksi muokattu:

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Hohohoho..

Tästä näkee hyvin, miten arvot ja asenteet voivatkaan 8 vuoden aikana muuttua!
Tää biisi sopii varmaan hyvin:


Punttisalin hämärään toisten lähdettyä jään ja huokaan
Kuinka kummia ajatuksia päähäni tuokaan
Tuo toiveeni ainoa että olla saanpi
Nuorempi ja laihempi ja lihaksikkaampi
Vaikken sitä julkista, katson lätkää ja pelaan sulkista

Must on tullut urheiluhullu
Must on tullut urheiluhullu
Must on tullut urheiluhullu
Must on tullut [urheiluhullu]

Elävästi muistan kuinka velttoilin silloin
Nuorempana aamuin sekä päivin sekä illoin
Luin Sartrea, Nietzscheä, Hegeliä, Kanttia
Se oli kyllä tavallaan kovin intressanttia
Että toiset vei naiset
Oli jokaisella heili, ne näet urheili

Must on tullut urheiluhullu...

Ennen uskoin älyn voittoon
Oli tapanani lueskella filosofiaa aamunkoittoon
Kunnes paikalle tuli, kas, sulkapallokuningas
Sanoi minulle: ”huhuu, se on liha joka puhuu
Ja se meidät yhdistää”

Kerran menin ravintolaan
Sieltä naisia saa
Mut ne katsoivat vain yhtä jääkiekkoilijaa
Silloin minäkin päätin pakaroistani näistä
Tehdä niin isot että silmät putoilevat naisten päistä

Must on tullut urheiluhullu...
Ennen uskoin älyn voittoon
Oli tapanani lueskella filosofiaa aamunkoittoon
Kunnes paikalle tuli, kas, sulkapallokuningas
Sanoi minulle: ”huhuu, se on liha joka puhuu
Ja se meidät yhdistää”
Must on tullut urheiluhullu...

http://www.youtube.com/watch?v=l-d2D2z9Asg
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
1) jalkapalloa ala-asteikäisenä pari vuotta. Puolustaja/libero. Yhden maalin tein, puolesta kentästä.
2) En pahemmin
3) Jääkiekko
Muuten sama mutta kohta vuoden ajan käynyt säännöllisesti punttisalilla.
 

de rong

Banned
Liittynyt
17.1.2005
Viestit
3194
Murrosiässä tuli kuntoiltua ja urheiltua viel paljon. Pelasin sählyäkin Tapanilan Erässä ja vapaa-ajal kaikkee korista,futista,sulkapalloa,tennista,pyöräilyä ja lätkää. En nyt tiedä olinko mikään huippulahjakas mut en takuulla mikään ihan paskakaan. Pikajuoksussakin tuli juostua nappulana koulun nopeimmat ajat ja yläasteellaki viel aika kärkikahinoissa.

Mut nyt eletään tätä hetkeä ja kuntoilu on pahasti jääny :( punttisalitreenitki piti alottaa jo 1999 mut ei oo tullu musta punttihirmua.
 

zenit

Well-known member
Liittynyt
11.6.2008
Viestit
644
Sijainti
Lahti
1) Futista pelasin joskus lapsena, mutta myöhemmin juokseminen vei mukanaan. Alkaa tosin jäämään pikku hiljaa pois kun on alkanu ne muut asiat kiinnostamaan.

2)Mitaleja tuli vahingossa piirinmestaruuskisoista. Kaikkia värejä löytyy. Ja kun oma seura oli kohtalaisen pieni, tuli jotain erikoispalkintoja seuralta SM- edustuksista jne. Kerran on valittu kunnan tai seuran parhaaksi. En enää muista kumman. Sen johdosta saadun rahapalkinnon sen sijaan muistan oikein hyvin.

3)Juokseminen.
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
1) Juoksu ja hiihto

2) Mitäs nyt joitain koulumitaleita kerkes tulla ennen kuin jalka hajosi.

3) Kaikki (Hiihtolajit, yleisurheilu, ymym.)
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18384
-Vähän aikaa tuli aikoinaan pelattua SHT:ssä.

-Pyöräiltyä tuli paljon nuorena, eri paikkakunnille jne.
 
Ylös