Albert Oil
Hippi ja juntti
Olet vielä niin vakaakätinen juniori näissä juomisasioissa, ettei juomasi läiky, toisin kuin kollegalalsi K.Yrjölällä, jolla on paita nykyään niin Lasolissa, että revontuletkin saisivat hänet räjähtämään.
Kuulostaa tutulta minulle.Mikko A. Maunula:
Mä olen TODELLA paska joka lajissa. Sen takia penkkiurheilu kuuluu meikäläisen vahvoihin lajeihin.
Joo, ala-asteikäisestä 15-vuotiaaks. Sitten alkoi vitttaan laji ja toiminta seurassa.Sam:
Eikös Jr. jossain vaiheessa kehunut pelanneensa monta vuotta pesistä
- Autourheilu eri muodoissaan, golf ja lajit, joissa olen menestynyt mitalleiden saralla, mm. golf ja autourheilu.oltzu
Muutaman kysymyksen arvelin tässä esittää teille. Tämä kyllä saattaa kuulua tonne urheilun puolelle, mutta eikai se haittaaa vaikka täällä onkin?
- Voi se haitatakin.
1) Mitä urheilulajia harrastat, tai olet harrastanut? (tässä vaiheessa golffia ei lasketa)
- No golff.... eikäkun urheilen henkeni kaupalla ja kaikilla ihmissuhteilla. Sitten on toi deliri... eikun kyykänlyönti.
2) Oletko menestynyt kyseisissä lajeissa mitalleiden saralla?
- Mitäs noin niinku luulette? Sara kuin sara, kunhan vaan yrittää kyntää.
3) Mikä laji on paras? (autourheilua ei saa sanoa)
Toi on kyllä paras väännös mun nimestä tähän asti. Pitäiskö ottaa oikeen nickiks?K.Yrjola:
Micozlaw Manulewski
1: tällä hetkellä jääkiekkoo Ilveksen (junnu->) edustuksessa, ja sählyy pirkkalan pirkoissa( ). Sitten laskettelu on niinsanottu "harrastus harrastus", eli en tee sitä missään teamissa. ennen futista ilveksessä.oltzu:
Muutaman kysymyksen arvelin tässä esittää teille. Tämä kyllä saattaa kuulua tonne urheilun puolelle, mutta eikai se haittaaa vaikka täällä onkin?
1) Mitä urheilulajia harrastat, tai olet harrastanut? (tässä vaiheessa golffia ei lasketa)
2) Oletko menestynyt kyseisissä lajeissa mitalleiden saralla?
3) Mikä laji on paras? (autourheilua ei saa sanoa)
intissä keuhkokuumeen jälkeen toipilaana ammuin rynnäkkökivääriammunnoissa haulikolla (taulusta päätellen...)Captain Howdy:
intissä keuhkokuumeen jälkeen toipilaana ammuin rynnäkkökivääriammunnoissa 7,62:sen!
Empäs olekkaan ikinä kuulut sanaa vireeni.MaxiV:
Ja nyt oltzu voisi paljastaa oman taustansa. Ettei vaan olis varsinainen Vireeni? wink
Pitäähän tälläinenkin joskus olla. winkMaxiV:
Jippii, itsensä-kehumis-topikki! </strong>
Ja mikäänhän ei ole hauskempaa kuin kuunnella tällaista!Zep:
Mikäänhän ei ole hauskempaa kuin kännissä uhota, minkälainen urheilija sitä olisikaan kehkeytynyt, JOS...